Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים,

 

לאחרונה נמאס לי לשמוע ב-30RMS והחלטתי ללכת לכיוון מערכת.

 

רציתי חוות דעת על המוצרים הבאים:

1. מגבר LANZAR VIBE421. מחיר 990 ש"ח.

2. מחליף דיסקים MP3 של סוני CDX565 (כולל MP3). עלות 200$ - סביבות 900 ש"ח.

3. רמקולים אחוריים של LANZAR VX694. עלות 444 ש"ח.

4. בזוקה MAC AUDIO MP TUBE 30. עלות 500 ש"ח.

5. קיט חיווט 170 ש"ח.

 

סה"כ (בערך): 3000 ש"ח.

לא כולל הרכבה.

 

אני רוצה לשמוע בעיקר מוזיקה אלקטרונית ורוק אבל לא בפול ווליום כל הזמן, לרוב אני שומע רגיל, גם לא יוצא לי לנסוע הרבה ברכב. חשוב לי עקרונית האיכות של המגבר (כולל התחממות) וכל מה שקשור לחשמל באוטו בגלל זה אני לא מתכוון להתפשר על מגברים שיכולים לגרום לצרות ברכב.

 

אם יש כאן מישהו שהתנסה בעבר בהרכבה של מערכת באיביזה - הבעיתיות של הרדיו דיסק כחלק מהפלסטיקה והציינג'ר של פאנאסוניק גם אשמח לשמוע פרטים.

 

תודה.

פורסם

כדאי שתעשה חיפוש,

יש הרבה שרשורים על קומפוננטים ומגברים בסכומים הללו.

 

המגבר שבחרת די בעייתי.

אם לא תמצא כלום, אני אעזור לך.

 

מידן.

ZZR

פורסם

למה אתה לא רוצה להרכיב רדיו דיסק נורמאלי?

ולוותר על המחליף דיסקים

רמקולים אחוריים לוותר גם כן

סאב הייתי ממליץ על אחר

הייתי ממליץ לך להרכיב קומפוננט מקדימה הרבה יותר איכותי מאשר סתם 6X9 מאחור

 

אני חושב שכדיי ככה

מגבר או הלאנזר או הגיביאל מהדיוטי 900 שקל

קומפוננט או מורל או חברה כזאת או אחרת נגיד בין 600-900 שקל

סאב או קיקר C12 או רוקפורד P1 או P2 בין 600-900 שקל כולל תיבה

רדיו דיסק של פיונר אחד שיכנס לך בתקציב

עם תרצה להשלים את הסאונד אפשר להביא אחוריים יד שניה ככה באיזה 200 שקלים

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

אתה לא מוכן להתפשר על מגבר - אל תבחר בלאנזר, הוא לא נחשב איכותי ברמה

 

לגבי רמקולים אחוריים, קדמיים:

עדיף לך סט קומפננט קדמי - זה כבר נהיה על גדר חובה

+ 6 על 9 אחורים כרצונך שאותם תגביר מהרדיו דיסק.

 

מכיוון שאתה רוצה להביא סאב + מגבר 4 ערוצים.

 

הייתי ממליץ לך ללכת גם על סאב אחר.

תעשה חיפוש בפורום, תראה המלצות של משתמשים לפי זה תדע לאיפה הכיוון.

פורסם

איביזה. יש לך רכב בעייתי.

או שתתקין רדיו אחר! מתחת להגה (יש מקום) או שתקנה מגבר שיש לו חיבור ליציאות רמקולים (HI POWER)

או שתקנה מתאם. (HI POWER) ל RCA. (כ 200 שקל)

וצריך להתקין אותו רחוק מהדש בורד. (רעשים מהחוטי חשמל שיש שם.)

 

קומפוננט. חובה ברכב כזה. (כ 600 שקל. ) חדש. או משומשים (כ 350 שקל ומעלה)

מגבר. החל מ 900 שקל. הלאנזר שבחרת הוא לא רע. הוא אפילו יותר טוב ממרבית הזבל שמסתובב בשוק.

אפשר אפילו לעלות למק אודיו Z4200. שהוא טוב.

 

סאב. הרכב קטן. סאב אקטיבי יהיה מצויין לרכב.

או סאב של עד 200W RMS ומגבר מתעים יהיה פיצוץ.

 

התקנה ברכב הזה היא טיפה קשה. הפירוק של הדש.

אבל התוצאות לא רעות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...