Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ברצוני להתקין מערכת לרכב ליסינג (רנו מאגן 4 דלתות) בעלות של עד 3000 ש"ח

דרישות מהמערכת:

נגן MP3 צליל אקוסטי טוב ובאסים סבירים (אני שומע רוק + פופ )

האם ניתן לכלול מגבר + 4 רמקולים סבירים במחיר זה?

 

תודה על העזרה

 

ZOE

פורסם

איך אתה רוצה להוציא בדיוק באסים סבירים מנגן MP3 ?? והאם אתה מתכוון לרדיו דיסק MP3...??

קודם עדיף לך לקנות קומפוננט המורל פולס ועוד מגבר הGTO 4000 שניהם ביחד יעלו לך משהו כמו 1700 שקל

עם התקנה יעלה לך נראה לי 1900-2000 שקל .. עכשיו לרדיו דיסק תקנה את ה580 MP

 

והנה לך מערכת מושלמת..

פורסם

טוב... מערכת רצינית ב3K אתה לא תשיג...

 

אבל אתה יכול בטח ללכת על איזה דגם יחסית פשוט של רדיו-דיסק פיוניר ב700-800 שקל...

סט קומפוננט של מורל פולס 6.5" - ב 450-500 שקל.

רמקולים אחוריים, גם הייתי הולך על המורל פולס 6*9 שעולים סביב ה500 שקל...

בהסדר כזה, המגבר הוא לא ממש חובה, כי הרמקולים הנ"ל נצילים מאוד יחסית...

אבל אתה יכול ללכת על המקובל פה בפורום, ולהזמין בדיוטי פרי את הJBL 75.4 עם 104 וואט RMS לכל ערוץ... בדיוטי - זה יעלה לך 200 דולר... בארץ סביב ה1300 שקל...

 

אופציית שדרוג, במידה ותרחיב את התקציב שלך קצת, תהיה סט קדמי של מורל דוטק ב1000 שקל, שזה סט מאוד נחמד אם יודעים לכוון אותו כמו שצריך...

 

אל תשכח שבשביל לשים מגבר, אתה גם תצטרך להעביר חיווט איכותי מספיק בכל האוטו - ורק זה יעלה לך עוד איזה 200-300 שקל (בהתאם לאיכות החיווט שתבחר).

בברכה!

יונתן.

פורסם

תראה התקציב שלך די דל אבל אתה יכול להביא מערכת סבירה ביותר

 

HU- DEH-5800 יעלה לך 1100 של פיוניר

קומפונט- מוראל פולס 6.5 400 שקל

אחוריים- לא הייתי ממליץ לך להשקיע ובמיוחד שזה רכב ליסינג שינוים כמו 6*9 ברוב המקרים מדובר בלחתוך את המגש מאחור

מגבר- JBL המפורסם כמובן 1400

סאבוופר- הייתי ממליץ לך משהוא קטן ובתקציב שלך שיתן באס חמוד במקום 6*9

קיקר קומפ C12 ב-400 שקל

 

חרגנו ב-300 שקל מהתקציב אבל מדובר פה במערכת עם הכי הרבה תמורה למחיר וסאונד טוב

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

×
×
  • תוכן חדש...