Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אם אני מעוניינת לקנות רכב יד שנייה בטווח מחירים 30000-40000 שח לזוג

1) איזה סוג רכב הייתם מציעים שבטווח זה ונחשב לקנייה טובה ליד שנייה (איזה שנה)

2) איזה הילוכים כדאי אוטומט או גיר רגיל (לי זה לא משנה)

3) אני יודעת שדברים שמאפיינים רכב זה קילומטרז', איזה קילומטרז' ימכרו לי במחיר הזה

4) חשוב גם מנוע האם אוכל לקנות רכב עם מנוע מקורי בסכום זה

5) איפה רוכשים מחירון של לוי יצחק

6) האם כדאי לקנות מחברות השכרה ואם לא מהיכן כדאי (אולי יש לכם המלצה)

תודה שוב

יפעת

פורסם
שלום

אם אני מעוניינת לקנות רכב יד שנייה בטווח מחירים 30000-40000 שח לזוג

1) איזה סוג רכב הייתם מציעים שבטווח זה ונחשב לקנייה טובה ליד שנייה (איזה שנה)

בכללי אני ממליץ לך ללכת על רכבים אוטומטיים טויוטה/הונדה שנתונים 94-96

2) איזה הילוכים כדאי אוטומט או גיר רגיל (לי זה לא משנה)

אם זה לא משנה לך תנסי למצוא ידני

3) אני יודעת שדברים שמאפיינים רכב זה קילומטרז', איזה קילומטרז' ימכרו לי במחיר הזה

תלוי בל תנסי למצוא הכי נמוך שיש

4) חשוב גם מנוע האם אוכל לקנות רכב עם מנוע מקורי בסכום זה

כמובן-רכב עם מנוע לא מקורי-אל תגעי

5) איפה רוכשים מחירון של לוי יצחק

חנויות של ספרים ומגזינים

6) האם כדאי לקנות מחברות השכרה ואם לא מהיכן כדאי (אולי יש לכם המלצה)

את תגעי

תודה שוב

יפעת

תפרטי יותר מה חשוב לך נוחות/בטיחות/אמינות וכו.. וכל נוכל לעזור לך.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

שלום יפעת.

את לא ברורה..

מה הם הצרכים שלך מהרכב?

האם את מחפשת רכב משפחתי או קטן?

האם חשוב לך שיהיה אמין וחסכוני או שיהיה בעל התנהגות ספורטיבית?

האם המראה משנה?

האם הבטיחות חשובה?

 

האם את גרה באיזור עירוני (גוש-דן) ומעדיפה גיר אוטומטי?

האם שמת עין על רכב כלשהו?

 

בקיצור, תעזרי לנו כדי שנוכל לעזור לך..

לילה טוב!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...