Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתי שאלות:

 

1. איך הגרנד מוב מבחינת יתרונות חסרונות, סחירות.

2. הבנתי שטויוטה קנתה את דייהטסו .

א. האם זה נכון?

ב. אם כן מתי ואיזה דגמים שבארץ הם אחרי שטויוטה קנו אותם.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

זה נכון דייהטסו היא חברת בת של טויטה

 

מכאן האמינות המופלאה

 

הדגמים שאחרי בעלות טויוטה : הסיריון היא הראשונה לפי מה שאני זוכר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

בתור אחד בעל גראן מוב גאה!

 

אוטו מצוין בלי עין רעה!

אנשים מציעים לי מעל המחירון ומחמיאים על האוטו שלא לדבר על המכונאי שלי שמנסה לשכנע אותי כל פעם מחדש למכור לו.

כעיקרון אוטו מצוין!

פורסם

יש לתקן - הגראן מוב מצוין מבחינת אמינות, כנראה. אבל כמכונית הוא בסיסי ביותר. יתרונו - המרווח באופן יחסי לקטגוריה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה למי שענה בטעות הוספתי למעלה כותרת נוספת זהה אז בבקשה להתעלם

ושוב סליחה.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

לא כולם צריכים 200 כ"ס ומגדש טורבו, אורן...:wink:

הדרישות שלך מהרכב שונות מאשר הדרישות של פותח השרשור.

 

*גם לי פינה חמה בלב לסאאב אבל כרגע זה בלתי אפשרי... יום יבוא...:twisted:

Veni Vidi Vici

פורסם

אני שם לב שכל שירשור שלך בפורום, מבוטא בצורה אגרסיבית על כל מכונית.

 

אתה חושב שהסאב שלך יותר טובה מכל המכוניות האחרות שקיימות או מה?

 

כמו כל דיהטסו, אמינות בסיסית טובה בשנים הראשונות.

 

כל השאר ררררררררעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם
לא כולם צריכים 200 כ"ס ומגדש טורבו
נכון, לא כולם צריכים 200 כ"ס וטורבו תחת דוושת המאיץ, אבל כמעט כל המתחרות עדיפות על דיהטסו.

 

אני שם לב שכל שירשור שלך בפורום, מבוטא בצורה אגרסיבית על כל מכונית.

 

אתה חושב שהסאב שלך יותר טובה מכל המכוניות האחרות שקיימות או מה?

קרא את כל הודעותי, ותראה המון המלצות חמות לכל מיני דגמי מכוניות, סיוע לאנשים, אז היכן האגרסיביות בכל שרשור לה אתה טוען ?

חוץ מזה הסאאב שלי לא נכנס לשום השוואה כאן. אני נוסע בסאאב משנת 1975, ואין מה להשוותה לכלי רכב הצעירים ב 20 ו 30 שנה.

חג שמח,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...