Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
(אגב, אם אני זוכר נכון, היה כאן איזה בחור שעשה להם בית ספר...)
לגזור ולשמור

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מה שלא תעשה, אל תקנה שם כלום.

יש שם מחירי תיירים אבל לישראלים, לכן תביא הכל מהבית.

בשרים ושות' באמת לא כדאי לקנות שם.

אבל פיתות מאוד כדאי (טרי וזול), שתייה קלה לא יקרה במיוחד וגם ירקות ופחמים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

טוב לא יודע מה איתכם אבל השבוע בדיוק אני מגיע לפסטיבל שיערך שם במיום שלישי הקרוב ועד חמישי,

זהו פסטיבל הטראנס השנתי דוף.

הולך להיות להיט, אני ממליץ להגיע לשם. למרות שלמיטב ידעתי קניית כרטיסים היא מראש בלבד.

פורסם

לא להביא דברים יקרי ערך. ובכלל להביא הכי קצת שיספיק.

 

חוף לבנון באמת מצוין. וכמדומני אפשר להיכנס דרך דוגית (בדוגית 290% לא משלמים אם נכנסים ברגל).

 

תהנו.

משכנתא זה קל

פורסם

ההעדפה שלי תמיד היא קמפינג בנהר (או נחל?) הירדן. הרבה פחות המוני, ולא בעיה למצוא קנטה שקטה.

 

ואם אתם בצפון, אתם חייבים להגיע לאגם הקסום.

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אני הייתי עם משפחה ועם חברים כמה שנים ברציפות בחוף סוסיתא,אחלה חוף שקט יחסית ותמיד היה כיף.

 

כמו שאמרו,תביאו מל אוכל,שתיה גם אלכוהול וגם שתיה רגילה,חטיפים,שש-בש שחמט טאקי לא יודע מה עושה לכם את זה,מערכת מוזיקה לא יודע מה יש לכם,בגדי ים ובגדים חמים לערב אם אתם רגישים לקור של ישראל:-P

וכמובן מלא גומיות...

____________________________________

http://img188.echo.cx/img188/4755/untitled1copy6xe.jpg

IntrepiD V6

__________________

"This could be Heaven,Or this could be HEll"

____________________________________

  • אחראי פורום
פורסם

באיזה חוף היית בסוף?

 

או בוא נשאל את זה ככה: באיזה חוף נדחפת עם 1000 ערסים ?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני הייתי בלבנון.

בעיקרון באמת היה הרבה ערסים,אבל לא עשו בעיות מיוחדות.

הבעיה היחידה הייתה גניבה של נעלי נייק שוקס של חבר מהאוהל.

 

 

לגביי הערסים,אין מה לעשות.לאן שתלך הם יהיו שם.

לא הפריעו לי,לא עניינו אותי,ולא התקרבו אליי.(שינסו...:wink: )

×
×
  • תוכן חדש...