Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני ,כמה חברים וכמה ידידות עולים השבוע לכינרת לשינה על חופיה באוהלים.

אף פעם לא עשינו את זה,ורציתי כל מיני המלצות כמו :חוף מומלץ,איך כדאי להסתדדר מבחינת מזון וכו'...

 

בקיצור,כל מי שעשה את זה ויכול לתת טיפים ,אשמח.

 

 

חג שמח,

לירון

פורסם
שלום לכולם!

אני ,כמה חברים וכמה ידידות עולים השבוע לכינרת לשינה על חופיה באוהלים.

אף פעם לא עשינו את זה,ורציתי כל מיני המלצות

1. אמצעי מניעה.

2. KY.

3. בעדינות ולאט.

 

תיהנו.

פורסם

דבר שלא מובן לי, מה זה אומר "כניסה ברגל בתשלום"? הרי יש את חוק החופים שאומר שהחוף הוא משאב ציבורי, ופתוח לכל... החניונים הללו לוקחים כסף על "חניית" הרכבים. ברגע שניכנסים ברגל לא אמורים לשלם!!! (אגב, אם אני זוכר נכון, היה כאן איזה בחור שעשה להם בית ספר...)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • אחראי פורום
פורסם

ברובם משלמים גם על כניסה ברגל , משהו כמו 10 ש"ח.

במיוחד בחופים הפופולריים ובמיוחד בקיץ.

 

זה מתחלק די בבירור - הצד המזרחי - כל העבריינים תפסו

את כל קו החוף , מאז השינויים בגובה המים הג'יפה הולכת וגוברת.

הצד המערבי - די פתוח לציבור, הגישה למים לא רעה אבל ממש לא נוח למיני קמפינג...

 

חרא , בקיצור.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

עצה אישית אם אתם מתכוונים לישון על חול ולא על איזה מדשאה שם, תקחו משהו שמבודד מהקור (שק שינה לא מספיק) כי ממש קר לישון על חול.

 

עוד אופציה לעשות מדורה ולפני שהולכים לישון לחפור איזה 30 ס"מ לשים גחלים מהמדורה ולכסות..

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם

אני לפני שנה וחצי קצת לפני שהתגייסתי נסעתי לכנרת עם כמה חברים לקמפינג בחוף לבנון ...

היה ממש ממש ממש כיף ונחמד מאוד הכרנו הרבה בנות ויש הרבה מסיבות בקיץ לא משנה מתי מגיעים ...

אוכל : בעיקר שימורים ועל האש , אורז פסטות וכאלה על גזיה גם הולך טוב .

בקיצור אני ממליץ היה ממש כיף .

עם לישון שם לא הייתה לנו בעיה , קצת קריר בלילה ומתעוררים בשלולית זיעה ככה שזה מתאזן .

ים long time no

פורסם

לירון. לא הייתי בהרבה חופים אבל בחוף הזה היה הכי פיצוץ. ולהלן הפירוט. :smile:

זהו חוף צמוד אם אינני טועה לחוף דוגית (החוף השמאלי יותר) ונקרא בפי העם "חוף הרוסים".

בדרך כלל הוא שקט ונקי רוב השנה (נטול ערסים יחסית לאחרים). אגב לבנון בדרך כלל מלא ערבים גם.

בחגים אני לא מאמין שתמצא חוף שלא מפוצץ אז בכל זאת תתכונן מראש ואולי אפילו תזמין מקום.

לנו לכניסה של רכב עלה 100 שקל בחג, והבאנו את כל הבית ואישתו. עדיפות לכלים חד פעמיים (תמיד נגמרות הכוסות).

בלילה קריר לבוש ארוך. הגלים הכי טובים הם בשעות הערב אז שווה להביא מזרון ים ולעשות יענו סרפינג :smile:

אנחנו עשינו 2 אוהלים וחיברנו בינהם שרשרת של נרות נגד רוח שדלקו כל הלילה.

הדבר המשתלם ביותר הוא מזרון מתנפח זוגי שניתן לישון עליו ולהכניס אותו לאוהל של 4 . מקום שני שק"ש.

האיזור הכי טוב בחוף הוא בקצה שלו (לכו עד הסוף, גם אם האוטו רחוק) וצמוד למים.

כדאי:

גיטרה, פנס, נייר טואלט, בחורות, אמצעי מניעה. (לא חייב בסדר הזה)

אם אתם באים בכמה מכוניות אולי תהיה אפשרות להשאיר רכב אחד בחוץ ולשלם רק על רכב אחד שיכנס לתוך החוף.

זה כל מה שיש לי כרגע בראש, אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול בכיף.

ותעשו חיים. צעירים רק פעם אחת.

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

אנחנו עם כל החבר'ה עולים כל שנה לכנרת. זאת כבר מסורת.

 

 

בד"כ זה חוף לבנון.

אני תמיד נכנסים עם הרכב, החוף די יקר יחסית לאחרים ואני לא יודע מה קורה בקשר לכניסה ברגל.

 

הדברים הכי חשובים :

 

קחו הרבה מאוד מים, עדיף שיישאר.

אל תגזימו עם הבשר, כי בד"כ נישאר די הרבה (בגלל החום לא אוכלים יותר מידי).

עם השקעה ומזל, אולי תצליחו לתפוס מקום עם צל, אחרת השהייה שם די קשה.

חובה רכב עם מערכת טובה, שיהיה איך לרקוד.

ואם לרקוד, אז חייב הרבה אלכוהול.

והשאר - מה ששמר כתב.

פורסם

קודם כל תודה על העצות.

 

שנית,חשבנו רק להביא מנגל מהבית,וקנייה מרוכזת של שתייה ובשרים לעשות שם.(נערים בני 17,לא אנני טעם) עד כמה זה גרוע?:roll:

פורסם

אני ממליץ לך על חוף "קורסיק", חוף קטן ומסודר בעיקר למשפחות..שנה שעברה הייתי שם עם חברים

ובזמן שכל שאר החופים היו מלאים עד אפס מקום ומלאים בזבל ורעש, החוף הזה נשאר שקט ונחמד..

במקום יש מסעדה וקיוסק אבל הם יקרים רצח, ככה שכדאי הכל להביא מבחוץ...אם אתם באים עם רכב

אז זה לא בעיה, ומתיי שרוצים לאכול קופצים לצמח, אפשר לקנות שם הכל..או לאחד הסופרים בסביבה..

 

כעיקרון יש חוק שמונע מהחופים לגבות כסף על הולכי רגל, אבל הם שמים ז*ן על זה וגובים ללילה 20

שקלים לבן אדם (!)..אני אומר שכדאי לעמוד על שלכם, ולא לשלם להם.

 

אני הייתי באוגוסט כשחם רצח, אפילו אוהלים לא צריך...אני מניח שבתקופה הזאת יותר קריר בלילה

אז כדאי לקחת משהו חם...חוץ מזה קפה,פינג'אן ומנגל ואתם מסודרים.

1.8T 8)

פורסם

הנה סיפור קצר.

 

לפני חודש בערך אספנו כמה וכמה חברים, נכנסנו למכוניות ונסענו לכיוון הכינרת.

מפה לשם, כשהגענו לכנרת כבר היה מאוחר וחשוך, למצאנו את עצמנו בחוף נחמד, עם תאורה ודשא ובלי שומר בכניסה.

מצאנו פינת דשא ליד שולחן ומנורה והקמנו את האוהלים.

 

 

בסביבות 7 בבוקר התעוררנו עם שתי בעיות רציניות -

א. השמש יצאה, והאוהל הפך לסאונה.

ב. הכל היה מסריח מביצים סרוחות.

 

מה מסתבר? לחוף קוראים חוף גופרה בגלל, המממ, שיש שם מעיין של גופרית.

אנחנו הגענו בלילה, ובחרנו להקים את האוהל בדיוק שני מטר מהמעיין של הגופרית. בלילה היה חושך, היתה רוח גבית והכל היה בסדר. בבוקר הרוח שינתה כיוון, והסירחון הגיע לתוך האוהל.

 

אבל בקצרה - תביאו קלפים, ה-מ-ו-ן אלכוהול והמון אוכל. זה באמת אחלה של ערב!

ולא צריך לקנות ולהתארגן יותר מדי מראש! חמש-עשר דקות נסיעה משם יש חנות של אלונית עם כל מה שצריך ובמחירים סבירים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה שלא תעשה, אל תקנה שם כלום.

 

יש שם מחירי תיירים אבל לישראלים, לכן תביא הכל מהבית.

 

המחירים שם יכולים להגיע לפי 2 מהמחיר של מכולת שכונתית או איזה רשת כו מגה אז אני ממליץ לקחת הכל מהבית מראש ורק מה שנתקעים בלי לקנות שם.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...