Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכה בכנף


GORGE
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערסית מטומטמת נכנסה לי באוטו ועשתה נזק קטן היא לא הייתה מוכנה לתת לי את הפרטים אבל בסופו של דבר רשמתי מספר פוליסה (היא הקריאה לי ) ומספר אוטו כלומר אני יכול למצוא אותה אם אני ארצה

השאלה שלי היא האם שוה לערב ביטוח במכה קטנה (היא אשמה) כי אמרו לי שמכוניות חדשות(שבועיים על הכביש) מחליפים לחלק חדש או שאני יתקן לבד ואשלם 200 ,300 שקל ואסיים את הסיפור וככה אשאר גם עם החלק הישן ולא יחליפו לי חלק?

מבקש הצעות ממכם מה אתם מייעצים לי לעשות במצב כזה???

נ.ב אם הבחורה הייתה נורמלית והייתה משאירה טלפון אז הייתי מציע לה לפתור את זה בלי ביטוח אבל היא לא

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם

לא היתכוונתי שאני יחליף לכנף חדשה אלא שאני יתן למישהו תותח לתקן לי את הכנף כי החלפת כנף זה קצת בעייתי לא מה אני צריך בשעת מכירה של האוטו שיגידו שהחלפתי כנף

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם
ערסית מטומטמת נכנסה לי באוטו ועשתה נזק קטן היא לא הייתה מוכנה לתת לי את הפרטים אבל בסופו של דבר רשמתי מספר פוליסה (היא הקריאה לי ) ומספר אוטו כלומר אני יכול למצוא אותה אם אני ארצה

השאלה שלי היא האם שוה לערב ביטוח במכה קטנה (היא אשמה) כי אמרו לי שמכוניות חדשות(שבועיים על הכביש) מחליפים לחלק חדש או שאני יתקן לבד ואשלם 200 ,300 שקל ואסיים את הסיפור וככה אשאר גם עם החלק הישן ולא יחליפו לי חלק?

מבקש הצעות ממכם מה אתם מייעצים לי לעשות במצב כזה???

נ.ב אם הבחורה הייתה נורמלית והייתה משאירה טלפון אז הייתי מציע לה לפתור את זה בלי ביטוח אבל היא לא

אם המכה לא הורידה צבע יש מומחה ללחיצות שיכול לישר את הפח - מה מצב המכה?

STI 2004

 

 

פורסם

אם היא אשמה ב 100 אחוז, ואתה בטוח בצידקתך, תערב את הביטוח שלך ותן לו לעשות את העבודה הזו, בשביל זה הוא קיים.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רק שתביני את הנק' הזאת

 

הביטוח יכול לא להתערב בנזק הקטן מסכום ההשתתפות העצמית! אני לא יודע בוודאות אם זה החוק אבל בכל מקרה זה המקרה שהיה לי כאשר נהג החליט לעקוף בקו הפרדה רצוף ושבר לי את המראה. גם במקרה שלי הנהג לא הסכים למסור פרטים עד לרגע שבו התקשרתי למשטרה ומסרתי להם את מס' הרכב, באותו הרגע הוא מסר הכל. הביטוח שלי בסופו של דבר הוציא ממנו את הכסף אך בהנהלה (כלל ביטוח) הסבירו לי כי אכן במקרה של נזק הקטן מסכום ההשתתפות העצמית הביטוח לא מחוייב לפתור את הבעיה.

 

אם היא אשמה ב 100 אחוז, ואתה בטוח בצידקתך, תערב את הביטוח שלך ותן לו לעשות את העבודה הזו, בשביל זה הוא קיים.

 

 

 

 

 

 

ל'

×
×
  • תוכן חדש...