Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ה"תקע" של החגורת בטיחות אצלי ברכב נדפק, משמע הוא לא נועל את האבזם של החגורה

 

היכן ניתן לטפל בבעיה זו ? האם רק במוסך המורשה ?

 

ומה טווח המחירים לתיקון/החלפת ה"תקע" הנ"ל ?

 

 

תודה מראש ושבת שלום,

יאיר

פורסם

לפני שאתה הולך למוסכים מורשים ומשלם מאות שקלים על חלק קטן ומעפן, אני מציע לך לקפוץ לביקור באיזה פירוקייה מקומית... לא חושב שהחלק יעלה לך יותר מ50 שקל... (כולל כל ההתקן).

בדיוק הייתי בכמה פירוקיות אתמול, ואת זה יש בשפע! (וגם בגלל שזה לא חלק ייעודי, אולי יתאים לך של רכב אחר).

בברכה!

יונתן.

פורסם

כן, במיוחד אצל חי חלפים מירושלים, יש לו שם מכל טוב!!!!

ממש מחלקות של חלפים!!

 

שהייתי שם ראיתי הרבה חגורות וכדומה

Polo 2012

פורסם

הייתי אצל היחזקאל הזה שבוע שעבר הבאתי לו לתקן חגורה של פיאט אונו,

יום למחרת חזרתי לקחת אותה והוא לא הצליח בשום אופן לתקן אותה.

 

נסעתי לפירוקיה באזור ומצאתי חגורת בטיחות של הנהג לפירוק ועלה לי 160 ש"ח.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
כן, במיוחד אצל חי חלפים מירושלים, יש לו שם מכל טוב!!!!

ממש מחלקות של חלפים!!

 

שהייתי שם ראיתי הרבה חגורות וכדומה

אני לא יכול להגיד כלום על היחזקאל הזה, אבל מבדיקה של מחירים על כמה דברים שאני הייתי צריך, הפירוקיה של "חי חלפים" היא יקרה בטירוף! (רציתי סוכך שמש למגאן, והוא רצה עליו 200 שקל, כשבקריות בחיפה רצו 100 שזה גם יותר מדי).

בברכה!

יונתן.

פורסם

חגורת בטיחות זה חלק שלא בטו שהייתי מפרק מרכב שעבר תאונה - כי ברוב המקרים החגורה הזאת לא תגן עלי במקרה תאונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חגורת בטיחות זה חלק שלא בטו שהייתי מפרק מרכב שעבר תאונה - כי ברוב המקרים החגורה הזאת לא תגן עלי במקרה תאונה.

ולמה אתה חושב כך? חגורה זה לא דבר שמתקלקל וגם המנגנון זה בסה"כ מניפה, או שזה עובד או שלא.

×
×
  • תוכן חדש...