Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם!

 

במהירות של 50-60 קמ"ש בתוך העיר, הסל"ד מגיע ל-4-5 (!) בשעון הסל"ד מלווה ברעש לא נעים של מאמץ המנוע. האם הבעיה היא באמת בכיוון הגיר כמו שדודי אמר לי?

 

כפי ששמוליק כתב לך הגיר לא נכנס להילוך רביעי. בעת תקלה, הגיר נכנס למין מצב כזה ששומר על עצמו מקריסה ולא מאפשר מעבר להילוך גבוה. ב 4000-5000 סל"ד הגיר כבר מזמן היה צריך להחליף הילוך אם המהירות היא 50-60 קמ"ש כפי שצינת, ובנסיעה רגועה. מאוד לא מומלץ להמשיך לנסוע ככה, יכול להיגרם נזק בלתי הפיך לגיר כלומר אלפי שקלים. היתה לי בעיה דומה במזדה לנטיס, גם שם נורית HOLD היבהבה והגיר נעל את עצמו בשלישי. נפתר בהחלפת שסתום בתיבה האוטומטית וב 1,200 ש"ח במורשה. כדאי ללכת למוסך שיש לו מחשב מתאים למזדה לאיתור התקלה. אם תרצה פרטים על המוסך שפתר לי את הבעיה (ארבעה אחרים לא הצליחו, אחד רצה להחליף את הגיר בעלות של 6K ש"ח) שלח ה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...