Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Audiobahn Eternal AWES12P 12" Sub 1100 RMS

אני שוקל לקנות לא מגבר גם של AUDIOBAHN דגם :

AUDIOBAHN A8000T MONO BLOCK 1600WATT AMP A8000 קצת פירוט:

Class A/B MOSFET Circuitry

PWM MOSFET Power Supply

Semi-double Glass Epoxy Circuit Board

THD: 0.02%

S/N Ratio: >100dB

Frequency Response: 10Hz - 40KHz (+/- 1dB)

Variable 18dB Hi-pass Crossover: 50Hz - 750Hz

Variable 18dB Low-pass Crossover: 50Hz to 120Hz

Bass Boost On/Off

Subsonic Filter: 20Hz to 50Hz

RCA Throughput Connections

3-way Protection Circuitry: Thermal, Short Circuit and Overload; Cooling Fan

Cobalt Blue Illumination

High Gloss Chrome Plated Finish

Nickel Plated Block Terminals

Air Induction Fan Cooled

RCA and Speaker Level Inputs

800 x 1 at 4 Ohms Mono

Dimensions: 1-7/8" H x 9-7/8" W x 11-7/8" D

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

נחמד תתחדש ותהנה ממנו . אבל קצת מציק לי מה רצית לומר לנו בזה ? רצית לשאול מה הדעה או שרצית להודיע שקנית וצריך לומר לך מברוק ?

 

מכל מקום מברוק ותהנה . יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אחי ממכם אני לא צריך מברוק אלא את הדעה המקצועית שלכם בלבד! האם המגבר יעמוד בצריכה של הסאב? כשאני יגיד את המחירים בסוף אז אתם תצחקו!!

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

אהלן.

למה אתה לא קונה מגבר מונו CLASS D?

לפי דעתי עדיף לך לקנות CLASS D במקום CLASS A/B. (מהיבטים של צריכת זרם נצילות וכו').

Guest תמיר .א.
פורסם

המגבר הזה בחיים לא יפיק 1600W וגם לא 800W בספק עם 400...

 

תבחר מגבר אחר ורצוי שיהיה דיגיטלי.

 

תמיר

פורסם

וכדאי לבחור גם סאב אחר ....רצוי שינגן ולא ישמש כ"רהיט" ,החברה הזאת משתמשת בהרבה בלינג כדי למשוך עיינים ,אבל מבחינת ההצהרות הן לא כל כך מדויקות.

פורסם

כנראה שאתה נמצא במפעל הייצור שלהם בגרמניה כדי להגיד את זה...

אולי ההצהרות שלהם קצת מוגזמות אבל לי היו רמקולים אחוריים שלהם ועכשיו סאב שלהם

ואני מרוצה מהם מאוד!

אולי הם באמת מאוד מקצינים את היופי של המוצרים שלהם -ואין שום דבר רע בכך

אבל לבוא ולהגיד שAUDIOBAHN היא חברה שמתעסקת רק בחיצוניות-זה ממשששש לא נכון

יש להם מוצרים איכותיים ומהשורה הראשונה.

Guest תמיר .א.
פורסם

מוצרים איכותיים? יחסית למוצרים בינוניים ומטה, אפשר להגיד.

 

תמיר

פורסם
וכדאי לבחור גם סאב אחר ....רצוי שינגן ולא ישמש כ"רהיט" ,החברה הזאת משתמשת בהרבה בלינג כדי למשוך עיינים ,אבל מבחינת ההצהרות הן לא כל כך מדויקות.
כנראה שאתה לא שמעתה אצלי עדיין את הסאב של אודיובאהן

 

נראה לי שאתה בכלל לא שמעתה את הסאבים האלה

 

ואני לא רק מרוצה

 

אני אפילו מזמין עוד 2 כאלה אבל של 10 אינץ'

 

ותאמין לי שומעים לא פחות מקיקר

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
מוצרים איכותיים? יחסית למוצרים בינוניים ומטה, אפשר להגיד.

 

תמיר

יש לי שאלה? מה זה התמונה הזאת שיש לך מתחת לשם המשתמש שלך?????

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
אהלן.

למה אתה לא קונה מגבר מונו CLASS D?

לפי דעתי עדיף לך לקנות CLASS D במקום CLASS A/B. (מהיבטים של צריכת זרם נצילות וכו').

במקום לריב כמו ילדים תסבירו לי מה ההבדל בין CLASS'S???

 

ומה הכוונה דיגיטלי?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

class d [דיגיטאלי]:מגבר הקובע את הזרם הממוצע הזורם דרך העומס.

מכאן, שהשם מגבר בינארי (דו מצבי) מתאים יותר להגדרתו של המגבר הנ"ל.

הייתרון של צורת בקרה זו, היא העובדה כי ביזבוז ההספק במערכת נמוך ביותר.

עובדה זו מאפשרת קבלת מגברים בעלי הספק רב ביותר אשר מימדיהם הפיזיים קטנים ביותר. כלומר ניתן להגיע לנצילות מערכת מאד גבוהה אפילו עד תשעים אחוז!!! (לעומת שלושים עד חמישים במגברים הרגילים).יש אומרים שהסאונד של מגבר מסוגCLASS D נחות יותר ופחות חם ממגבר אנלוגי מסוג A/ AB הנאמן יותר למקור...[יש עיוותים רבים מעל לכמה מאות הרצים ולכן הם טובים בעיקר לסאבים].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לא יודע מה לגבי העיוות במגברים אחרים אבל בזה הוא בין הנמוכים 0.02% וגם התדר הנמוך

שלו מאד יפה!

"נאה דורש נאה מקיים"

Guest תמיר .א.
פורסם
יש לי שאלה? מה זה התמונה הזאת שיש לך מתחת לשם המשתמש שלך?????
זה תמונה של מגבר של בנייה אישית DIYA, זה מגבר בייתי בעל 6 ערוצי הגברה עם 4 טרניסטורי TO-3 לכול ערוץ, כול שנאי עגול בהספק 1.5KW, זה היה פרוייקט לפני 4 שנים של מישהו מאתר של DIYAUDIO שאימצתי את התמונה של המגבר שלו.

 

עוד משהו??...

 

דרך אגב שמעתי את הסאב שלך... הוא רק ניראה יפה.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...