Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך הממיר הקטליטי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היה ברור שזה לא הממיר בגלל אורך החיים המתוכנן של הממיר כפי שרשמתי יכול להגיע גם 100K.

 

הממיר הינו יחידה די פשוטה מבחינת המבנה שלה ואין כמעט מה שיתקלקל בה.

הממיר הקטליטי אמנם לא חלק מכני בעל שחיקה, אך הוא עלול להפגע מהסיבות הבאות:

 

1. מכה, כוון שהוא עשוי ממעיין כוורת קרמית, מכה חזקה עלולה לשבור אותו.

2. שימוש בדלק עם עופרת, העופרת נדבקת למעברי הממיר (והחיישן חמצן) והממיר המפסיק להמיר.

3. שימוש בתוספי דלק באיכות נמוכה או לא מתאימה.

4. נוזל קירור, לדוגמא כאשר אטם הראש נפגע, פוגם גם כן בשכבת הקרמית של הממיר.

5. נסיעה עם תקלה במערכת ההזרקה/הצתה, עודף דלק או איבוד ניצוץ עלול להוביל לשריפת הדלק בממיר ופיצוצו. בדיזל - הפיח הרב סותם קליל את מעברי הממיר.

6. שמן מנוע- רכב שצורך שמן, עלול לגרום לסתימת הממיר או הפסקת פעילותו.

 

לכן, עקב הסיבות שציינתי, ניתן להתקל בממירים שסיימו את חייהם מוקדם מהמצופה...

×
×
  • תוכן חדש...