Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך לחתוך בדיוק בגודל של 6.5 אינץ או קצת פחות ? כי הרמקול עצמו הוא 6.5 לא ? או שהוא קצת יותר ואז זה יושב בול.?

פורסם

לא הבנתי את השאלה שלך כ"כ

 

אבל אם בדלת יש לך את ההכנה לרמקול 6.5 לא צריך לחתוך שום חור

 

אתה מתכוון אם יש לך נגיד 5.25? ואתה רוצה לחתוך ל 6.5?

Suzuki Jimny

פורסם
לא הבנתי את השאלה שלך כ"כ

 

אבל אם בדלת יש לך את ההכנה לרמקול 6.5 לא צריך לחתוך שום חור

 

אתה מתכוון אם יש לך נגיד 5.25? ואתה רוצה לחתוך ל 6.5?

אין לי חיתוך בדלתות ...

עכשיו אני רוצה לעשות חיתוך ולהכניס קומפוננט של 6.5 אינץ

אז איך לעשות את החיתוך בגודל של 6.5 אינץ ?

פורסם

על האריזה /בתוך החוברת המסופקת, יש שירטוט של מימדי הרמקול,

 

אחד מהם הוא קוטר החור הדרוש להתקנה.

תמצא את הגודל הזה, ותשרטט עם עיפרון על הדלת, ואז תחתוך לפיו.

ZZR

פורסם
על האריזה /בתוך החוברת המסופקת, יש שירטוט של מימדי הרמקול,

 

אחד מהם הוא קוטר החור הדרוש להתקנה.

תמצא את הגודל הזה, ותשרטט עם עיפרון על הדלת, ואז תחתוך לפיו.

אבל אין לי את השירטוט הזה בגלל זה אני מבקש לדעת את הקוטר המדוייק

הקופוננט הוא מורל דוטק..

איך אני יכול לדעת את הקוטר ?

פורסם

החור המתאים למיד 6.5 אינטש של הדוטק הוא 6 אינטש.

 

 

בכל מקרה אני לא ממליץ פשוט לחתוך לשים את הרמקול, כאשר הוא מחובר לפלסטיק הוא יזוז ביחד עם תנועת הרמקול, יותר טוב לעשות חור קטן יותר בערך של 5.5 אינטש, לשים עליו טבעת הגבהה מMDF עם קוטר של 6 אינטש, ואליו לחבר את הרמקול.

את ההגבהה תחבר עם ברגים ורצוי אפילו לקבע אותה עם דבק אפוקסי מתחת להגבהה לחיזוק.

אתה יכול להשתמש בMDF בעובי של 12 מ"מ, זה יספיק.

ואם אתה כבר חותך ועושה, תשייף טוב את הטבעת MDF ותצפה אותה בסקאיי תואם לצבע הפלסטיקה ברכב.

או בלבד, מה שנראה לך יותר יפה.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...