Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

IMPREZA GT - כונס אוויר


AlmerA
שימו לב! השרשור הזה בן 6880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראיתי אצלי בעיר (מעלות) אימפרזה GT

הכונס אוויר שלה הפוךsmiley5.gif

יאנו אם אתם רגילים לראות את הפתח אם כיוון התנועה(קדימה)

אז הפתח אצלו "מסתכל" על הנהג

 

האם זה שיפור מסוים או שעוד ניסיון לעשות משהו "מקורי"?

 

נ.ב: האוטו נוסע כמו שצריך והצליל שהוא יוצר חזק ביותר שלא לדבר על הנסיעה של הואטו

במקרה יצא לי לנסוע לידו והוא סוחב הו הו הו טוב IMPREZA GT .......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם מטומטם להחריד !

 

התפקיד של הכונס בGT הוא ליצור לחץ אוויר בדומה לראם אייר, על האינטרקולר....כדי שהוא יקרר טוב יותר את האוויר הגדוש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכלו להיות שהוא החליף לאינטרקולר גדול יותר שיושב בחזית הרכב לפני הרדיאטור ומקבל אויר בצורה הרבה יותר טובה (כמו במיצובישי אוו).

 

לכן הכונס העליון מיותר, והוא בעצם רק יוצר גרר והתנגדות במהירויות גבוהות (לכן רוב הרכבים שעברו את השיפו הנ"ל ביטלו את הכונס).

 

הפיכה שלו יוצרת ואקום במנוע ויונקת אויר מתוכו וע"י כך מקררת את חלל תא המנוע.

 

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכלו להיות שהוא החליף לאינטרקולר גדול יותר שיושב בחזית הרכב לפני הרדיאטור ומקבל אויר בצורה הרבה יותר טובה (כמו במיצובישי אוו).

 

לכן הכונס העליון מיותר, והוא בעצם רק יוצר גרר והתנגדות במהירויות גבוהות (לכן רוב הרכבים שעברו את השיפו הנ"ל ביטלו את הכונס).

 

הפיכה שלו יוצרת ואקום במנוע ויונקת אויר מתוכו וע"י כך מקררת את חלל תא המנוע.

 

יובל.

לא הבנתי איך ההפיכה שלו יוצרת וואקום במנוע.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, כמו שאמר יובל, מי שהחליף את האינטרקולר המקורי באימפרזה שלו שיושב מעל המנוע (מתחת לכונס) לאינטרקולר חזיתי (מקדימה בפגוש) לא צריך כונס עליון.

 

הרבה מהחבר'ה שעושים את זה הופכים את הכונס כדי שיוציא את האויר החם ממתחת למכסה המנוע, למרות שלעניות דעתי היעילות של ההפיכה הזו מפוקפקת משהו, העיצוב של הכונס הרבה יותר מתאים למטרה שלשמה הוא נוצר - הכנסת אויר ולאו דווקא להוצאה שלו... אפשר לעצב את זה בצורה הרבה יותר יעילה.

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איך ההפיכה שלו יוצרת וואקום במנוע.
הפרשי לחצים בין האויר הזורם מעל למכסה המנוע - זרימה מהירה (לחץ נמוך) לזה הזורם מתחתיו - זרימה איטית שיוצרת לחץ גבוה... אם תוסיף פתח על מכסה המנוע, באופן תיאורטי תיווצר יניקה של האויר ממתחת למכסה המנוע.

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרשי לחצים בין האויר הזורם מעל למכסה המנוע - זרימה מהירה (לחץ נמוך) לזה הזורם מתחתיו - זרימה איטית שיוצרת לחץ גבוה... אם תוסיף פתח על מכסה המנוע, באופן תיאורטי תיווצר יניקה של האויר ממתחת למכסה המנוע.

 

מוטי.

בדומה לחיפושית.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זאת האימפרזה הזאת:

אז זאת אימפרזה GT מפלצתית למדי...

400 כ"ס , רכב שמושקע למעלה מ200000 ש"ח!

בצע חיפוש על "כתבה עיתון הארץ , מבחן משופרות"...

 

נ.ב: הליאון בצד ימין למכירה לפרטים בה"פ

t55.JPG

imprez400.JPG

imprez401.JPG

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...