Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום!

 

 

 

יש לי מאזדה לנטיס שנת 97 מנוע 1600 גיר אוטומט חשמלי(ממוחשב)

105 כ"ס רציתי לדעת איך ניתן לשפר אותה בקטנה לא להפריז כמובן

 

האם פילטר אוויר יעזור ומה אני צריך במחיר סביר כדי לעלות אותה בכמה כ"ס

והאם האוטו הנ"ל בנוי לשיפורים בכלל...כך שלא צריך להחליף לא שסתומים ועוד...

 

 

 

בתודה מראש אלירן צרפתי

פורסם

הרכב הנ'ל הינו רכב משפחתי ולא בנוי כלל וכלל לשיפורים,אלא בנוי להיות רכב נוח ומותאם למשפחה.

 

לפי דעתי כל דבר שתוסיף לו יגרע ממנו את כל התמורות שהוא אמור לתת!!!

למשל:אם תרכיב לו פילטר פתוח(לא שהוא יוסיף משהו..) הרכב יהיה מרעיש ולא נוח לנסיעה יומיומית ורגועה(למשפחה כמובן) .

לא מומלץ לשפר בכלל!!!

על נושאי שיפורים של רכבים כאלו (אוטו\משפחתים)דנו הרבה בפורום,תריך חיפוש בנושא.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

הרכב הנ"ל מגיע מראש בתצורה שלא ממש עובדת לטובת שיפורים בהיותו בעל המנוע הקטן יותר (לעומת ה-1.8L) ועם הגיר המסורס.

ניתן לשפר אותו אבל מראש תדע שמבחינת כ"ס לשקל התמורה נמוכה למדי.

 

פילטר פתוח בצירוף למגן חום / קופסת אויר מבודדת טוב יכול להניב כמה סוסים בודדים, כמו גם החלפת האגזוז... בתכלס, זה פשוט לא בסיס טוב לשיפורים..

 

שים צמיגים ספורטיביים טובים על האוטו, תהנה מהנהיגה בו יותר בביטחה, יותר כיף לשקל.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...