Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מפחחות לפולקסווגן שירוקו במוסך המשפחה ביפו


tzahico
שימו לב! השרשור הזה בן 6862 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הי אתה עם האלפא ,כן ,כן אתה ,רציתי להגיד לך...

 

 

 

 

 

 

 

צהווווובבבבב צהוב ,ועוד פעם צהוב

 

 

 

 

הבנת?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אלפא...

 

 

צחי, אין מצב להזמין חלקים מקוריים/תחליפיים כגון כנפיים, מכסה מנוע וכו'?

כל חומר הפחחים הזה מוסיף משקל לרכב ולפעמים עולה יותר יקר לתקן את החלקים האלו מאשר לרכוש חדשים.

 

תמשיך בפרוייקט המצויין. האוטו הזה דורש מאותתים שקופים במקום כתומים :-)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי,

בניגוד לאחרים, אני חושב שדווקא הקרם-קלאסי יהיה נפלא לאלפא שלך.

צהוב נראה לי ילדותי משהו. אולי וולגרי, ואלפא סוד משדרת יותר תדמית של "רוצח שקט" מאשר איזה פונטו HGT...

 

 

 

 

לשיקולך...

 

 

 

רון.

-כמובן שהכל זה עניין של טעם, רק אחרי התגובות הנלהבות שהצהוב קיבל פה הייתי חייב לאזן איכשהו, ובאמת הקרם נראה לי אלגנטי יותר-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אלפא...

 

 

צחי, אין מצב להזמין חלקים מקוריים/תחליפיים כגון כנפיים, מכסה מנוע וכו'?

כל חומר הפחחים הזה מוסיף משקל לרכב ולפעמים עולה יותר יקר לתקן את החלקים האלו מאשר לרכוש חדשים.

 

תמשיך בפרוייקט המצויין. האוטו הזה דורש מאותתים שקופים במקום כתומים :-)

חלקים חדשים הם כמובן פיתרון מושלם, אבל עד אתמול בערב הייתי בטוח שאין בארץ שום שירוקו2 לפירוק.

לאחר שכמעט הסתיימה כל הפחחות, נכנס איזה גרריסט למוסך ואמר שיש לו רכב כזה שלם לפירוק...

מחו"ל אני לא מתלהב להזמין עקב מחירי המשלוח (נפח רב ומשקל גבוה של חלקי הפח), ולכן גם מכס.

לעומת זאת, חלקים קטנים מתחת ל-50$ כולל משלוח (or so they say) אין לי שום בעיה להזמין.

 

על כל פנים, בכל המקומות עם הדפיקות/שקעים הפחח השתמש בפצירה בשביל להוציא את הפח החוצה,

ע"מ להשתמש בכמה שפחות Bondo. אם תשים לב לדוגמא בתמונה של הדלת בהודעה הקודמת שלי,

ניתן לראות את התיקון לפני החומר, ובו כל הפח כמעט בחוץ. כך היה בכל חלק שבוצע בו תיקון.

עדיין אבל הפחחות לא הסתיימה מבחינתי, ויש מקומות קטנים שעוד צריך לסדר, והם יתוקנו לפני הצבע.

 

לגבי המאותתים - ההערה נרשמה (בנוסף חשבתי גם על לצבוע את הטמבונים בצבע הרכב).

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עבר חודש. במהלך החודש הזה נסעתי ברחבי הארץ עם כתמי פחחות, נעצרתי בכל מחסום משטרתי אפשרי,

עברתי טסט ראשון :shock: , סידרתי את המזגן (יחידה פנימית מקורית :mm_yeah:) , וגיליתי שהשירוקו לחלקים שרשמתי עליה למעלה

היא בעצם פאסאט (לפחות היא תתרום לי מראה ימנית עם מנגנון כיוון - החלקים משותפים לפאסאט ולשירוקו).

 

עכשיו הגיע תורו של הצבע. הסתובבתי אצל המון צבעים, רובם לא הביעו התעניינות רבה לצבוע רכב שעבר פחחות

לא אצלהם, ולא מוכן לצבע. ההצעות נעו בין 1500 ש"ח ועד ל-6000 ש"ח אצל ואליד ממוסך המחדש.

בסוף הגעתי למוסך פחחות וצבע בא.ת. חדש של ראשון, שביקש 2000 ש"ח, כולל פינישים קטנים והכנה לצבע.

 

היום בצהריים ניגשתי לזגג שסמוך למוסך ע"מ שיפרק את השמשות. בשמשות הצד והשמשה הקדמית הקנט נשמר בצורה מדהימה,

ישר ושלם עם הצבע המקורי וללא טיפה של חלודה, ממש כמו ברכב חדש.

 

לעומת זאת, בפירוק החלון האחורי חשכו עיני - כנראה שפולקסווגן למדו משהו מהדלת החמישית של האלפאסוד... :shock2:

כל החלק השמאלי תחתון של הקנט רקוב, וישנו ריקבון גם בצד ימין עליון. בפירוק הפנסים האחוריים הימנים שוב התגלתה חלודה.

 

כל השמשות כבר היו מפורקות ולא יכלתי לחזור ליפו לעומר הפחח ע"מ שיתקן את הרקבונות שמצאתי ללא גרר,

ולכן חזרתי לצבעי הסמוך. הפחח אמר שיעשה את הדרושים טלאים ללא תוספת מחיר.

הקטע הוא שהוא מרתך בברנר, לעומת עומר שמרתך ב-Mig. האם העניין ממש בעייתי?

(ניתן עדיין לגרור את האוטו ליפו הלוך חזור, בעלות של 200 ש"ח ככה אני מאמין)

 

בגדול, פירקתי היום את כמעט את כל החלקים החיצוניים, כולל הגומיות שעליהם עברתי עם סיליקון נוזלי.

הצבעי שפשף את הצבע הישן מכל הרכב והזמין צבע לפי הקוד שרשום במדבקה המקורית בתא-מטען.

הפחח הכין תלאים לדלת האחורית הסוררת, ומחר אם לא ישתנו התוכניות ירתך אותם.

 

מצורפות תמונות, ראשונה הנה מבט כללי על הרכב לאחר שפשוף הצבע, שימו לב לשלמות של הקנטים מתחת לחלונות.

התמונה השניה היא של הריקבון בפח שמתחת לפנס, וריקבון עם חור בצד ימין עליון של הקנט של השמשה.

התמונה השלישית היא של הרקבון (ליתר דיוק חור) שנוצר מתחת לצד השמאלי ימני של השמשה.

 

מחר אני אמשיך לעבוד, ולפרק עוד חלקים שלא הספקתי לפרק היום. צפו לעדכונים.

צד שמאל.JPG

רקבון ימין.jpg

רקבון שמאל.JPG

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אחחח...זאת הולכת להיות יפהפייה!

 

הייתי מחדש את הפגושים לשחור מקורי, יחד עם הספויילר (שנראה מקורי)

שיש לך שם, זה יראה אוטו מניילונים.

בהצלחה!

 

איתי.

 

אגב צחי, ניצלתי משלילה אז בימים הקרובים אני אצלך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונות מהיום:

 

1. מסדר קב"ן לגומיות - פירקתי את כל הגומיות מהרכב, ומרחתי עליהם באמצעות מברשת כמות נכבדה של סיליקון נוזלי.

חן חן, חן פרחי :wink:

 

2. הריקבון בדלת האחורית - הפחח ריתך תלאי עם ברנר על החלק התחתון של הריקבון,

אולם בשביל להתאים את התלאי של הפינה השמאלית של הריקבון שעליה מורכבת השמשה האחורית,

אני צריך להביא את החלון מהזגג, וזה יקרה מחר בבוקר.

 

3. פרונט - חדי העין ישימו לב לצינור המים שיוצא לשפריצרים של הפנסים הקדמיים.

עברתי עם טינר על המדבקות והלוחיות המקוריות בתא המנוע, שנצבעו בעבר ביחד עם כל הרכב,

ועכשיו סוף סוף ניתן לראות את הצבע והכיתוב המקורי עליהן.

 

4. פנסים וארגזים - בארגזי ירקות יוסי אריאל יש את כל החלקים שפירקתי, ארגז אחד לפרונט ושני לאחור.

ישבתי שעתיים על הפנסים, והעפתי מהם כל מיני חוטי חשמל, תיל וספוגים שתפסו את הפנסים במקום.

השתמשתי בברגים המקוריים שבאו עם הפנסים, ועוד כל מיני ספייסרים ושייבות שמצאתי במוסך,

והגעתי למצב שהפנסים עומדים בצורה ישרה וזהה ללא חופש.

אגב, זכיתי במכרז ב-EBAY בפנסים וספידומטר, אבל הבריטי הנאו-נאצי לא חוזר אלי כבר חודש...

 

5. תמונה אחרונה של השירוקו מהצד שעבר מכה, ליד האופניים שלי שמשמשות אותי בזמן שהרכב מושבת (90% מהזמן).

מאחורה ניתן להבחין בספויילר שמבצבץ לו (גם הוא קיבל מנת סיליקון היום) ואת המסדר גומיות מאחורה.

 

מחר עוד תיקונים קטנים וצבע יסוד (הצבעי משתמש בפילר paint tech תוצרת שטוטגרט, גרמניה)

מסדר קבן.JPG

תלאי שלב א.JPG

פרונט.JPG

פנסים וחלקים.JPG

צד.JPG

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הבוקר ביליתי בתנור ביחד עם הצבעי. חוויה לא מומלצת במיוחד, שכן גם עם מסכה עם פילטר נוצרת תחושת צריבה שכזאת בקנה נשימה (כמו בהנג-אובר חזק).

הצבע שהצבעי משתמש בו הוא (Sikkens (Azko Nobel והוא הוזמן לפי הקוד המקורי של הרכב שרשום במדבקה בתא-מטען, LK3V - שמפניה מטאלית.

לגבי שאר החומרים (טינר, פילר, מקשה ולקה) הצבעי השתמש בחומרים של PaintTECH.

לפי האריזה הם מיוצרים בשטוטגרט, גרמניה, אבל משום מה לא הצלחתי למצוא ב-Google שום מידע עליהם.

 

אגב... אם מישהו נוסע לכריתים, אל תקנו סוללות של Durasell, הן חיקוי של הדבר האמיתי Duracell,

ונגמרות בדיוק אחרי שני צילומים עם פלש. הספקתי לצלם רק תמונות מהתנור של הרכב ושל החומרים.

לבסוף הרכב יצא מהתנור עם שכבת צבע יפה, מבריקה, חלקה וללא גרגירים. מה שכן, הצבע חשף מספר

נקודות שהפחח שביצע את הפחחות ממש חיפף בהן, ועכשיו זה כבר מאוחר מדי לתקן (לא נראה רציני לפני הצבע).

 

לאחר הצבע התחלתי לשטוף את הגומיות עם מים וסבון. לאחר כמה ימים עם סיליקון נוזלי המצב שלהם השתפר פלאים, וישנן גומיות שנראות כמו חדשות.

לצערי, בעבר חלקים קטנים מהגומיות נצבעו ביחד עם הרכב, ונסיונות להוריד את הצבע מהן ע"י טולואן לא עלו בהצלחה.

אני מחכה לאישור מחן פרחי לצבוע את הקטעים הקטנים שצבועים על הגומיות עם מכחול.

 

התחלתי להרכיב את הרכב בחזרה, ובינתיים הצבעי צבע את החלקים השחורים המפורקים בשחור (טמבונים, מראה, גריל).

הרכבתי כמעט את הכל, נשארו רק דברים קטנים, לחזור לזגג בשביל שירכיב את השמשות, ולחזור לפחח ביפו בשביל שיישר את התחתית.

 

תמונות של הרכב אחרי, מסקנות, עלויות, ומה מתוכנן להמשך... הכל מחר.

תנור.JPG

חומרים.JPG

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא שלב תמונות של הקרבורטור אחרי השפוץ הכושל שערכת לו במכון קרבורטורים , במרחק 5 דקות מביתך, בגלל עצלנות!

בברכה

ובהוקרה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא שלב תמונות של הקרבורטור אחרי השפוץ הכושל שערכת לו במכון קרבורטורים , במרחק 5 דקות מביתך, בגלל עצלנות!

בברכה

ובהוקרה

צביקה

צביקה,

מדובר טיפה יותר מעצלנות, שכן שיפצתי את הקרבורטור בתקופה ממש לחוצה (בגרות בפיזיקה :? ),

וכמו שציינתי בהודעה המקורית, לא היה לי את הזמן להגיע לנתניה, למרות שעכשיו אני די מצטער על כך.

 

בגדול, הבעיות עם הקרבורטור לאחר השיפוץ הן שהקפיץ של הצ'וק החשמלי לא היה מחובר לפרפר של הצ'וק (סידרתי לבד),

והקרבורטריסט כיוון את הקרבורטור עם האוזן (כנראה תערובת עניה מדי), והמנוע התחיל לנגן את הפסקול של הסרט "למי צלצלו הפעמונים"

(אגב, אבא שלי היה בקנדה ואף אחד מהקנדים לא הכיר את הסרט Whose bells rings, ממש בורים),

שחזרתי אליו ע"מ שיכוון עם מכשיר, המכשיר כבר היה בתיקון, ועד היום אני מחכה שיחזור משמה.

 

יש בעל מקצוע ויש בעל "מקצוע", וטעויות קורות לכולם (חוץ מלעציצים), החוכמה היא לא לחזור עליהן.

על כל פנים, ימיו של הקרבורטור ספורים, והוא יוחלף בקרוב להזרקה KJetronic, ביחד עם כל המנוע.

ובא לציון גואל. לא צריך תמונות כי כנראה שבקרוב תזכה לביקור ממני, תכין את הוודקה.

 

בהצדעה, בהערכה, ובדום מתוח

במשמעת המפקד

 

צחי כהן

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים...

 

לא עקבתי אחר הפורום במשך כמה חודשים (תקופת מבחנים)

 

צחי האם השירוקו היה פשרה לעומת גולף MK1 אפילו לא GTI או שפשוט אין בנמצא?

 

שיקום מלא לרכב בן 20+ זאת מטלה לא קלה.

 

בהצלחה!..

 

לצערי אני זוכר את הגולף MK1 השחורה שהייתה לך, רכב חלומי וגם אהבתי איך שהוא היה נראה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירוקו היא למעשה גולף MK1,רק נאה יותר.מבחינת שילדה וניהוג היא זהה לגולף.

ראיתי מקרוב את השירוקו של צחי,והיתרשמתי שיש לה בסיס מצויין.השילדה נקייה,הקווים יפים,המכונית יושבת יפה על מיתליה ולא נידרשת עבודת שיקום יסודית,יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6862 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...