Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוח מחוונים יונדאי וניו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

יש לי בלוח מחוונים פס אופקי.

בנסיעה, מופיע בו סמן כחול שעולה ויורד מאפס עד 30.

אין לו חוקיות, פעם עולה, פעם יורד בלי קשר למהירות.

מישהו יודע לפענח?

20240611_103657~2.jpg

פורסם

כשמה כן היא: צריכת הדלק בק"מ לליטר. ככל שיותר גבוהה כך אתה חסכוני. הערך הזה משתנה כל הזמן לפי המהירות, הטופוגרפיה ולחץ הרגל על הדוושה.

 

@zvit הטבלה שהבאת מתיחסת למספרים שמעל הסקאלה הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

כשמה כן היא: צריכת הדלק בק"מ לליטר. ככל שיותר גבוהה כך אתה חסכוני. הערך הזה משתנה כל הזמן לפי המהירות, הטופוגרפיה ולחץ הרגל על הדוושה.

 

@zvit הטבלה שהבאת מתיחסת למספרים שמעל הסקאלה הזו.

מעולה תודה

לפני 43 דקות, zvit כתב:

צריכת דלק ממוצעת או רגעית תלוי מה נבחר:

 

image.thumb.png.2c1231e2d47c41d75df0fba67d2c43ca.png

חן חן

פורסם
לפני 19 שעות, GOODSKY כתב:

איך לקרוא אותו ואיך להבין את החוקיות שלו (שאין באמת כזו) עדיין לא ברור לי

הרכב במצב  ECO,  מן  הסתם חסכון חשוב לך.

בעזרת מסך זה תוכל ללמוד לנהוג בצורה חסכונית.   לא תמיד זקוקים ללחיצה מלאה על הדוושה כדי להאיץ.

צריך לשמור על הקוים בתחום העליון ככל האפשר (30), 

ביופידבק בסיסי.  

 

במצב ECO  ההאצה א-י-ט-י-ת מאוד. 

עדיף לנהוג במצב  Normal \ comfort

  זה חסכון של כמה שקלים מול תגובה עדיפה של הרכב.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 30 דקות, רוןS כתב:

הרכב במצב  ECO,  מן  הסתם חסכון חשוב לך.

בעזרת מסך זה תוכל ללמוד לנהוג בצורה חסכונית.   לא תמיד זקוקים ללחיצה מלאה על הדוושה כדי להאיץ.

צריך לשמור על הקוים בתחום העליון ככל האפשר (30), 

ביופידבק בסיסי.  

 

במצב ECO  ההאצה א-י-ט-י-ת מאוד. 

עדיף לנהוג במצב  Normal \ comfort

  זה חסכון של כמה שקלים מול תגובה עדיפה של הרכב.

לא חשבתי על זה.

תודה רבה.

פורסם

מה שנאמר למעלה נכון, רק לשים לב, כי למשל בקיה הקו מראה צריכת דלק בליטר למאה ק"מ, כלומר כמה שיותר נמוך זה החסכוני.

אולי היחידות ביונדאי הפוכות.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

יש מכוניות בהן אפשרבלבחור את יחידות התצוגה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

יש מכוניות בהן אפשר בלבחור את יחידות התצוגה.

ביונדאי אפשר.

גם בקיה.  ניחוש בטוח.

 

 

לפני 24 דקות, ליסינג בצער כתב:

אולי היחידות ביונדאי הפוכות.

לפי הסקלה אתה יכול להבין שמדובר בקילומטר לליטר,

המצב ההפוך לא הגיוני(ליטר לק"מ). אפילו לגבי יונדאי.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

בשורה מעל הסרגל כתוב ק״מ לליטר.

היחידות ההפוכות הן ליטרים ל-100 ק״מ.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

השורה מעל הסרגל מראה צריכה ממוצעת - ק"מ/ליטר.

צודק לגבי ההגדרה ההפוכה,  צ"ל  ליטרים ל-100ק"מ.

 

 

עריכה אחרונה על ידי רוןS

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

×
×
  • תוכן חדש...