Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין כמה דגמים
שברולט מאליבו
BMW סדרה 3
האודי סדרת S
volvo 
אשמח לחוות דעת בנושא עלות חלקים, ביטוחים וכו'

פורסם

שאלה כללית מדי,

 

לפחות תן תקציב או שנים 

 

באותה שאלה אתה שואל על שברולט מליבו (שיכול להיות משומשת בת 13 שעולה 15-20K )
 

וגם על אודי דגם S (יכול להיות גם S8 חדשה שעולה 1.3M ) 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

3 מכוניות שונות באופי, גם העלויות מסביב.

המליבו, במיוחד היא הנחותה מכולן בכל היבט. במיוחד אם היא לא עם המנוע הגדול.

סדרה 3 של ב.מ.וו משתרעת בין ״עגלה״ (316) לבין כיף גדול. ( 335 לדוגמא) העלויות גבוהות מהשברולט .

השיא ככל הנראה הוא בסדרת ה sשל אאודי. אם אתה מחפש מבילה בגודל זו S4 /S5  אני מניח שאתה לא מכוון ל 6,7, או 8 שזה סדר גודל אחר של עלויות.

 

וולבו, איזו בדיוק? אף אחת לא קרובה ל גרמניות החזקות והעלויות בכל מקרה לא נמוכות. 

אם תציין דגמים ספציפיים, נוכל לתת מענה טוב יותר.

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 3.5.2023 בשעה 18:07, zaf כתב:

3 מכוניות שונות באופי, גם העלויות מסביב.

המליבו, במיוחד היא הנחותה מכולן בכל היבט. במיוחד אם היא לא עם המנוע הגדול.

סדרה 3 של ב.מ.וו משתרעת בין ״עגלה״ (316) לבין כיף גדול. ( 335 לדוגמא) העלויות גבוהות מהשברולט .

השיא ככל הנראה הוא בסדרת ה sשל אאודי. אם אתה מחפש מבילה בגודל זו S4 /S5  אני מניח שאתה לא מכוון ל 6,7, או 8 שזה סדר גודל אחר של עלויות.

 

וולבו, איזו בדיוק? אף אחת לא קרובה ל גרמניות החזקות והעלויות בכל מקרה לא נמוכות. 

אם תציין דגמים ספציפיים, נוכל לתת מענה טוב יותר.

 

 

תודה רבה,
לגביי התקציב סביבות ה-80k
כמה דברים, לגביי המאליבו, נחותה לא הייתי מגדיר אותה, זה רכב מנהלים סופר מפנק וגם חזק וחסכוני, בעיקר בין השנים 2009-2012 מנועי ה2.4 מצויינים.
סדרה 3 שמעתי עליהם דברים טובים, חווית נהיגה מצויינת כך אומרים, אהבתי בעיקר את דגמי ה330-320 השאלה לגביי עלויות חלקים ביטוחים וכו'
לגביי הוולוו חשבתי על הS60 T5
האודי כנראה לא בתקציב.

עריכה אחרונה על ידי djgabi
פורסם

המושגים שלך, בהשוואה למה שאני מכיר ככל הנראה, שונים ככל שמדובר במליבו כרכב מפנק.

מנוע ה 2.4 של גינרל מוטורס הוא החלש בהיצע הספק מאד צנוע ביחס לנפח. למליבו יש גם מנועי 3.6 ליטר   עם הספק ראוי ומומנט בהתאם.

האיבזור האמריקאי נוחת משל הארופאיות שרשמת. 

עלויות האחזקה ב bmw גבוהות ביחס לממוצע. ברכב שעולה 80 אלף, תקלה במכלול משמעותי תעלה אלפים רבים . הביטוח זה נושא אינדיבידואלי לנהג, עלויות הביטוח גבוהות בהשוואה ליפניות וקוראניות , עדיף לשאול סוכן ביטוח על דגמים ספציפיים.

הוולבו סבירה וזולה יותר לאחזקה מה bmw.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 14 שעות, zaf כתב:

המושגים שלך, בהשוואה למה שאני מכיר ככל הנראה, שונים ככל שמדובר במליבו כרכב מפנק.

מנוע ה 2.4 של גינרל מוטורס הוא החלש בהיצע הספק מאד צנוע ביחס לנפח. למליבו יש גם מנועי 3.6 ליטר   עם הספק ראוי ומומנט בהתאם.

האיבזור האמריקאי נוחת משל הארופאיות שרשמת. 

עלויות האחזקה ב bmw גבוהות ביחס לממוצע. ברכב שעולה 80 אלף, תקלה במכלול משמעותי תעלה אלפים רבים . הביטוח זה נושא אינדיבידואלי לנהג, עלויות הביטוח גבוהות בהשוואה ליפניות וקוראניות , עדיף לשאול סוכן ביטוח על דגמים ספציפיים.

הוולבו סבירה וזולה יותר לאחזקה מה bmw.

אכן ה2.4 הוא המנוע החלש יותר, אך הוא אמין וחסכוני יותר מבין שני הדגמים, ה3.4 בהחלט חזק יותר, וכמובן צורך יותר דלק.
חושב שאבדוק את נושא הוולוו, או אמריקאית מדגמים אחרים.
תודה.

פורסם

מליבו בארצות הברית זה המקבילה של קורולה אצלנו. מאוד רחוק באיכויות הניהוג והעידון הכללי מבמוו ואאודי, אולי מקביל לגרסאות הנמוכות שלהן.
בלי קשר, אני לגמרי יכול להבין למה זה יכול לעשות שכל כי זה המון אוטו במעט כסף. הייתי בכלל מעדיף את המנוע 3.5 הקלאסי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם (נערך)

בעשורים האחרונים, אין לאמריקאיות שום יתרון על המותגים האירופיים כדוגמת bmw audi או volvo. לגבי האחרונה, בדוק שמדובר במודל עם מנוע volvo ולא מנוע פורד.

שים לב שבתקציב שלך המליבו תהיה מודל 2017 עם מנוע 1.5 ליטר ולא 2.4 .

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מהניסיון שלי אוכל להתייחס רק לבמוו, כמו שאמרו פה, במוו תהיה היקרה מבין האפשריות לאחזקה (אוודי תהיה גם באותו איזור) כנל גם הוצאות הביטוח.

לגבי החווית נהיגה ונוחות - בבמוו זה בעיקר תלוי איבזור, שים לב שכל רכב יוצא עם אבזור שונה לבחירת הלקוח וגם דגם 316 יכול להגיע מאובזר מאוד מול 335 שיכולה להגיע עירומה לגמרי מאיבזור.

במידה ותבחר ב316 היא תהיה האיטית ביותר, לא לכולם זה יפריע. תלוי מה אתה מחפש.

×
×
  • תוכן חדש...