Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי את המסך בעקבות המלצה של חבר שמתקין מסכים שלהם בארץ, טעות גדולה.

מסך של חברת EIKY, דיס המלצה עליהם!

בקיצור זה כבר כבר סט שני של כפתורים שאני מחבר עם קנבאס.

בפעם הראשונה זה עבד מעולה חודש חודשיים ואז בלי שום סיבה כשאני מעלה/מוריד את הוולים זה מוריד/מעלה ב12 במקום ב1...

אמרתי טוב אולי נדפק הסיבוב של הווליום אז הזמנתי מוצר אחר.

לאחר התקנה של הכפתורים החדשים הבעיה עדיין קיימת.

ניסיתי להגדיר ווליום גם על כפתורים אחרים והבעיה עדיין נמשכת.

כמובן שבדקתי חיווט של הקנבאס והכל תקין.

אני בטוח ב100% שיש בעיה במערכת, כי כבר בעיות אחרות היו לי איתה ועדיין יש כמו יללות אלטרנטור וחוסר שליטה מההגה...

הוצאתי יותר כסף על לסדר את הבעיות שלה מאשר כנראה מה שהייתי מוציא על מסך בארץ.

 

אקורד 2007.

יש למישהו מושג איך לסדר את הבעיה?

אני כבר בראש של לקנות פשוט מסך בארץ..

 

×
×
  • תוכן חדש...