Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, blackice כתב:

תודה לעונים.
למקרה עצמו.
יום שני, 6 וחצי בבוקר. בחור התעלף על המדרכה ואני עברתי במקרה.

כחובב סדרות כמו "911", ניסיתי למסור את כל הפרטים שאני יודע על הבחור (היו כמה חברים שלו סביבו, כך שיכולתי לקבל קצת מידע).

לא עניין אף אחד...

העמיסו על האלונקה (בעזרת החברים שלו, היה בחור לא קטן...), הכניסו לאמבולנס ולא שאלו כלום...

נשמע כאילו התקשרת בטעות ל 106 במקום ל 101.

  • מצחיק 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האם מסרת את המידע למוקדן ?  אם כן - אז הפראמדיק קיבל את המידע.

אולי המידע שניסית למסור נשמע לפראמדיק כמידע חסר חשיבות ולכן לא התייחס לכך.

אפשר להמשיך במשחקי ניחושים אלא אם תפרט יותר מה נמסר למוקדן, מה ניסית לומר לפראמדיק.

פורסם
לפני כשעה, guya72 כתב:

אולי המידע שניסית למסור נשמע לפראמדיק כמידע חסר חשיבות ולכן לא התייחס לכך

 

ואולי הוא סתם שמוק אדיש, כפי שקורה בכל המקצועות. זה שהוא פרמדיק לא אומר שיש לו תודעת שירות או כישורים חברתיים, או שאכפת לו במיוחד ממה שהוא עושה לפרנסתו.

 

פורסם

זו לא שאלה של תודעת שירות או כישורים חברתיים אלא של מקצועיות נטו.

 

הוא בא לטפל בחולה ולא לשבת על בירה עם החברים של החולה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 10 שעות, blackice כתב:

תודה לעונים.
למקרה עצמו.
יום שני, 6 וחצי בבוקר. בחור התעלף על המדרכה ואני עברתי במקרה.

כחובב סדרות כמו "911", ניסיתי למסור את כל הפרטים שאני יודע על הבחור (היו כמה חברים שלו סביבו, כך שיכולתי לקבל קצת מידע).

לא עניין אף אחד...

העמיסו על האלונקה (בעזרת החברים שלו, היה בחור לא קטן...), הכניסו לאמבולנס ולא שאלו כלום...

 

היום, 11 בבוקר, אני עולה למחלף השלום מכיוון צפון.

פקק. כרגיל. מתקדמים לאט.

מסתכל שמאלה, אדם שוכב על הגב יד על החזה - רגליים שלו גובלות בשפת הכביש.

מוריד חלון - מר בחור הכל טוב ? ההוא מרים ראש, ממלמל משהו ומחזיר את הראש לרצפה. 

עליתי על המדרכה לידו. כיביתי את הרכב והגעתי אליו. שאלתי שוב, הכל טוב ? "התקף לב - אמבולנס".

101. מוסר למוקדן איפה אני ומה קורה - בחור נותן לי ת.ז ושם מלא, נמסר למד"א.

מוקדן שואל שאלות מקצועיות למצבו של האיש, נענה, ואז שואל מתי זה התחיל לו.

שואל את הבחור, תגיד מתי זה התחיל ?

כמעט שעה.

מה שעה ? אתה שוכב פה בפאקינג איילון מטר מעזריאלי כביש ראשי עם התקף לב כמעט שעה ואף אחד לא עצר לשאול אם אתה בסדר ??

נשארתי עם מר בחור, המשכנו לדבר עוד קצת כמה דקות עוד כמה אנשים עצרו, קטנוע מד"א אופנוע משטרה הגיעו מהר מאוד.

כשהם הגיעו ומסרתי לו החלמה מהירה וחזרתי לרכב. במראה ראיתי כבר את האמבולנס מגיע. נסעתי.

 

הפראמדיק שהגיע (תוך דקות בודדות) ידע עליו הכל, שאל לגבי ניתוח שעבר לאחרונה ואם הוא עדיין לוקח איזשהי תרופה.

אז הם בוודאות מסונכרנים עם המוקד והעבר הרפואי.

 

מסקנה באמת חשובה: היום זה הוא - מחר זה אנחנו. שלא נגיע למצב הזה. אם ראיתם מישהו שוכב, תעצרו, תשאלו. אחרים לא יעשו את זה.

 

  • אהבתי 6
פורסם (נערך)

מערכת המידע הרפואי הלאומית בישראל היא הישג עצום, מאפשרת גישה להרבה מאוד מידע. אז עם כל חסרונותיה, והם רבים, אם יש לפאראמדיק גישה לפרקים מתוכה - ומספיקות לו רשימת אבחנות, תרופות ועוד כמה פריטים - הוא מסודר לגבי הרקע הרפואי. זה לא מבטל את הצורך במידע מדוייק לגבי האירוע הנוכחי, וספציפית באירועים שתוארו קבלת סיפור מדוייק מוקדם ככל האפשר הוא מפתח לאבחנה נכונה.

 

@stumלגבי ה"כמעט שעה" אני מניח שהאיש לא הביט בשעונו, אלא זרק איזו הערכה. יכולתם של אנשים להעריך זמן, מרחק או משקל ללא כלי מדידה קלושה מאוד, ובמצבי לחץ ירודה עוד יותר, ויתכן מאוד שה"שעה" היא 5-10 דקות, אבל גם יותר. גם מוזר בעיני שאדם במצבו לא הזעיק עזרה בטלפון הנייד, אבל גם כאן יתכנו הסברים הגיוניים או פחות הגיוניים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...