Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחכמי הפורם,

המולטימדיה באאוטלאנדר 2017 של הפולניה שלי מסרה את נשמתה לאלוהי הסיליקון ומסכי המגע.

מחפש לרכוש חלופית כזו שתתמוך בכל תפריטי המידע והשליטה שהיו במקורית.

המליצו לנו על Target 2910 בעלות של 2800שח. אצל הדוד עלי אקספרס יש מערכות שונות ומגוונות במחירים ממש זולים וממש קשה לדעת מה לקנות.

האם למישהו יש נסיון ויכול להמליץ על חלופה איכותית למערכת המקורית.

 

 

תודה וחג שמח

 

שי

פורסם

אהלן

 

ממליץ אישית על מסכים מבית אדי מערכות או ניפון

 

ולבדוק בעוד מקומות. המחיר שקיבלת מאוד מאוד יקר

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 7.10.2022 בשעה 09:39, miki151 כתב:

שלום לחכמי הפורם,

המולטימדיה באאוטלאנדר 2017 של הפולניה שלי מסרה את נשמתה לאלוהי הסיליקון ומסכי המגע.

מחפש לרכוש חלופית כזו שתתמוך בכל תפריטי המידע והשליטה שהיו במקורית.

המליצו לנו על Target 2910 בעלות של 2800שח. אצל הדוד עלי אקספרס יש מערכות שונות ומגוונות במחירים ממש זולים וממש קשה לדעת מה לקנות.

האם למישהו יש נסיון ויכול להמליץ על חלופה איכותית למערכת המקורית.

 

 

תודה וחג שמח

 

שי

חג שמח 

כיום יש מערכות 8 גיגה ראם

מהירות עם ביצועי מיטביים 

בעלות של 2700 שח כולל התקנה ואחריות שנה מול היבואן 

אם תרצה לשמוע עוד פרטים 0536221240

×
×
  • תוכן חדש...