Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בחו"ל מה כדאי וממה להימנע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר היה לי כרטיס אשראי שבו עסקאות חו"ל היו מחויבות באופן מיידי כמו דביט, יכול להיות שזה המצב?

בכל מקרה אני לא חושב שחברת ההשכרה יכולה להשפיע על אופן החיוב וצריך לברר מול חברת האשראי. בפעם האחרונה ששכרתי רכב תפיסת המסגרת הופיעה בפירוט האשראי כחיוב שלא הומר לשקלים, לאחר החזרת הרכב החיוב נעלם, כרטיס מאסטרקארד מחברת מקס.

 

אגב אני יודע שזה כבר לא רלוונטי לך אבל אולי יעזור למישהו שיתקל בשרשור בעתיד. בבולגריה אני ממליץ לשכור מחברת Smart-rent a car שיש לה שם נוסף SikonGroup, זה עסק השכרה של איש חביב שפוגש אותך בטרמינל עם הרכב ובהחזרה פוגש אותך בכניסה לטרמינל (או איפה שתקבעו בסופיה) ולוקח את הרכב, המחירים מצחיקים, כולל את כל הביטוחים ואין שום deposit או תפיסת מסגרת, אפשר לשלם גם במזומן. הרכבים במצב מצוין והמענה במייל ובואטסאפ מיידי.

עוד חברה שראיתי שמומלצת בסופיה היא TOP rent a car אבל המחירים שלהם קצת גבוהים יותר.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, dorsht כתב:

זה החזר. זה לא ביטול.

ביטול זה אומר שאם קרה נזק אתה משלם 0$\0 לבות במקרה של בולגריה.

 

תמיד אני לוקח עם ביטול השתתפות עצמית, גם כשהיה צריך לא היו בעיות.

באופן אישי תמיד שוכר מחברות גדולות ומוכרות. כך גם אם יש בעיות יש לי אבא ואימא.

נכון, אתה צודק... :)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לפני שלושה ימים קיבלתי את הכסף חזרה לאחר התערבות DiscoverCars באיחור של חודש קיבלתי את הכסף חזרה

פתחתי תיק בירור בכאל לפני שבוע וחצי אז יכול להיות שזה קשור בכלל אליהם אני לא יודע

תודה רבה לכל מי שעזר ושיתף מנסיונו אתם אנשים מדהימים תמשיכו הלאה ככה 

תודה תודה תודה♥️

 

פורסם

@Michaelr לגבי מועדי חיוב עסקות חו"ל אני מכיר כמה אפשרויות:

 

1. חיוב מיידי (למעשה כעבור מספר ימים, כאשר העסקה נקלטת) - אישית לא נתקלתי הרבה זמן, אבל לפחות בעבר זה היה קיים, וזה תלוי בסוג הכרטיס שבידך, בדרך כלל קיים (או היה קיים) בכרטיסים הבינלאומיים היותר פשוטים.

2. חיוב במועד הרגיל - בכרטיסים שלי זה הסטנדרד, העסקה מומרת לשקלים ביום קליטתה, אבל מחוייבת במועד הרגיל, יחד עם העסקאות בארץ. זה מה שאני מכיר ברוב כרטיסי הזהב\פלטינום.

3. חיוב דחוי - יש לי בכרטיס אחד, פועל כמו בסעיף הקודם, אבל מחוייב חודש יותר מאוחר. כשנתקלתי בזה כשהכרטיס היה חדש זה בלבל אותי, עד שהבנתי מה קורה.

4. עסקאות קרדיט למיניהן - למי שמשתמש בשיטה הזו, מצריך הפעלה מראש או כאשר החברה מציעה את זה וכמובן מחוייב בריבית. להיות ערני כדי לא לשלם ריביות מיותרות.

 

כדי לדעת האם חוייבת מיידית (סעיף 1) אתה צריך לבדוק לא רק בחשבון האשראי אלא גם בחשבון הבנק שלך - תראה את החיוב מספר ימים לאחר ביצוע העסקה, כאשר תוזרם על ידי חברת האשראי. אחרת מדובר בתפיסת מסגרת או בחיוב רגיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לטובת קוראי הדיון הזה בעתיד:

גם אם מצלמים מכונית בקפדנות ומכל זוית, לעיתים קרובות מגלים בהמשך שיש משהו שלא ברור לגמרי מהצילומים אם היה או נוצר בהמשך באשמתי.

 

לכן, מומלץ בחום להקפיד גם על  העקרונות הבאים:

1. מצאת משהו? לצלם אותו פעם נוספת מקרוב.

2. לצלם כל אחת מ-4 הפינות.

3. לצלם היטב את המראות.

4. לצלם גם את פנים הרכב, שלא יטענו טענות על לכלוך שכבר היה קודם בריפוד או כל עניין פנימי אחר.

5. לבדוק שהגלגל הרזרבי והג'ק נמצאים פיזית ברכב.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

×
×
  • תוכן חדש...