Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרך שווה. עכשיו הרבה יותר זול לנסוע באוטובוס. כל הכבוד מדינת ישראל!


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 599 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, eladns כתב:

קו 400 או 402 מבני ברק לתחנה מרכזית ירושלים- שעה\שעה וחצי אם הייתה תאונה ורכב התהפך בכביש 1.

מתחנה מרכזית 20 דקות בדיוק לקחת רכבת קלה לשער שכם ושם ברגל לכותל 15 דקות עד 20 דקות. 

איך הוא עשה את זה בכזאת כמות של שעות לא מובן לי.

 

 

הבעיה בבני ברק היא שהעיר מפוצצת אוטובוסים בינעירוניים, בייחוד בסופי שבוע.

בקוים הבינעירוניים עולים גם משפחות, מה שגורם להוציא כמויות כפולות של אוטובוסים באותו הזמן.

בגלל העומס באוטובוסים, לפעמים לוקח לקו אוטובוס מעל חצי שעה מהרגע שהוא יוצא מהתחנה הראשונה (קניון איילון) ועד שהוא יוצא מבני ברק.

וברור לכולם שאם חלק מנוסעי האוטובוס היו עוברים לרכבים באחוז דומה למשפחות מהציבור הכללי, הכבישים בבני ברק ומסביב היו נסתמים.

 

מישהו במשרד התחבורה צריך לעשות חתיכת רפורמה בקווי בני ברק ברמה של להוציא את כל האוטובוסים הבינעירוניים מהרחובות הצרים של העיר, לפתוח מסוף בקצה העיר ולהזין אליו קוים עירוניים מהשכונות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 345
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 21.8.2022 בשעה 12:31, SlowRide כתב:

ווילה ב1.2 מליון יש אולי רק בעזה.

דווקא נתקלתי, במורדות טבריה.

אני לא אעלה צילום מחשש להתקף לב - חורבות במצב קשה, מסוידות מבפנים ומתפוררות/מחלידות מבחוץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@itsik170ולכן מרתיחה אותי ההתנגדות של התושבים להעברת הרק"ל/מטרו בתחומי העיר. הרי מערכת הסעת המונים תקל עליהם מאוד. זה אפילו לא NIMBY כי מערכת כזו הרבה פחות מטרידה את הסביבה מאוטובוסים מעשנים ופקקי תנועה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 34 דקות, hans כתב:

דווקא נתקלתי, במורדות טבריה.

אני לא אעלה צילום מחשש להתקף לב - חורבות במצב קשה, מסוידות מבפנים ומתפוררות/מחלידות מבחוץ.

אז זה לא נחשב בית, זה מחיר למגרש שאפשר לבנות עליו וילה.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, sperial כתב:

@itsik170ולכן מרתיחה אותי ההתנגדות של התושבים להעברת הרק"ל/מטרו בתחומי העיר. הרי מערכת הסעת המונים תקל עליהם מאוד. זה אפילו לא NIMBY כי מערכת כזו הרבה פחות מטרידה את הסביבה מאוטובוסים מעשנים ופקקי תנועה.

 

כל פרוייקט תמצא מתנגדים, אבל בפועל הקו האדום יעבור בז'בוטינסקי ואם המושבות בבני ברק וגם לקו מטרו עתידי בין חולון לפתח תקווה יהיו 2 תחנות בבני ברק.

הבעיה היא לא ברחובות הראשיים והגדולים בבני ברק, אלא ברחובות הצדדיים יותר (הרב כהנמן, חזון איש, רבי עקיבא) שם אין מקום לסיכה ולא תוכל להעביר שם שום מטרו, אבל הרחובות שם נסתמים מאוטובוסים בינעירוניים.

הציבור החרדי הוא משתמש גדול בתחבורה ציבורית ביחס לאוכלוסיה וכבר הגיעו למצב שבערים חרדיות בינוניות כבר הכניסו אוטובוסים מפרקיים שלא קיימים בערים גדולות יותר (באשדוד ואשקלון למשל אין מפרקיות, אבל בבית שמש ומודיעין עילית כבר יש).

הבעיה היא שכל פעם מוסיפים עוד ועוד קוים מבלי להגדיל את התשתיות לתחבורה.

 

השר תחבורה הבא יצטרך לקחת על עצמו רפורמה ביישובים החרדים, ולעשות סדר בכל האוטובוסים שעוברים בעיר, בין אם זה העדפה ברמזורים בתוך העיר או סגירת רחובות לתחבורה ציבורית בלבד או קווי הזנה למסופים בקצה שמשם ייצאו אוטובוסים מחוץ לערים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 8 שעות, itsik170 כתב:

בגלל העומס באוטובוסים, לפעמים לוקח לקו אוטובוס מעל חצי שעה מהרגע שהוא יוצא מהתחנה הראשונה (קניון איילון) ועד שהוא יוצא מבני ברק.

 

הקווים לי-ם היו עמוסים גם לפני 20 שנה כשהייתי חייל. אם הייתי צריך להגיע לירושלים אז במקום שאלך ברגל או אקח אוטובוס עירוני של כמה תחנות לב"ב הייתי נוסע לצד השני של העיר בשביל לעלות בתחנה הראשונה של האוטובוס לבירה. אחרת פשוט לא היה מקום לעמוד, שלא לדבר על מקום לשבת בנסיעה הזו. 20 שנה ולא שינו כלום. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במודיעין עילית אין מפרקיות

לפני 17 דקות, itsik170 כתב:

שבערים חרדיות בינוניות כבר הכניסו אוטובוסים מפרקיים שלא קיימים בערים גדולות יותר (באשדוד ואשקלון למשל אין מפרקיות, אבל בבית שמש ומודיעין עילית כבר יש).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, race driver כתב:

אגב, הרפורמה גרמה בחופשה הנוכחית לעומסים גדולים 

'בהפוך על הפוך',

ההזיה של ביטול חופשי חודשי עירוני לרוב תושבי המדינה

שנאלצו לשלם 225 ש"ח על חופשי ארצי בשביל נסיעות עירוניות 

(אמנם במחיר זול יחסי לחופשי ארצי),

גרם להמון אנשים עם חופשי לחפש לאן ליסוע בחופשה בתח"צ,

כנראה שהכותל היה גם כן יעד מועדף.

בדיוק! 

כבר רשמתי פה, הרבה . אנשים מסביבי יוצאים עכשיו יותר מהבית ועושים טיולים לצפון - חיפה טבריה רמת הגולן, בגלל שיש להם חופשי חודשי. דבר מבורך.

מטיילים, קונים דברים,עוזרים לכלכלה. מה רע?

תראו כמה רכבים ירדו מהכביש ואנשים נוסעים בתחבורה הציבורית.

ביום שימלאו את כל התקנים,בכלל יהיה זהב.

 

תראה אותי כמה כסף זה חסך לי באוגוסט.

באמת.

בגיל 30~ חשבתי ברצינות להיכנס לעבוד באגד רק בשביל נסיעות חינם כי הפסוריאזיס איתי עד הקבר ואני נוסע המון לים המלח מירושלים.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, נהג חדש תקציב קטן כתב:

במודיעין עילית אין מפרקיות

 

 

אז בדקתי ואכן אין.

רצו להכניס מפרקיות לביתר עילית ומודיעין עילית, אבל משרד התחבורה לא אישר, כי צריך לשנות כמה תשתיות ברחובות כדי שאוטובוס מפרקי יוכל לעבור בלי לסתום את הרחוב.

כרגע המפרקיות שיועדו לאותם ערים משמשים את חברת קוים לקוים בגוש דן.

 

לפי המכרזים החדשים מתכננים להכניס מפרקיות גם לאלעד.

ואוטוטו יהיה באשדוד מפרקיות, ושם אני חייב לציין שעשו עבודה מדהימה עם נתיבי התחבורה הציבורית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, eladns כתב:

בדיוק! 

כבר רשמתי פה, הרבה . אנשים מסביבי יוצאים עכשיו יותר מהבית ועושים טיולים לצפון - חיפה טבריה רמת הגולן, בגלל שיש להם חופשי חודשי. דבר מבורך.

מטיילים, קונים דברים,עוזרים לכלכלה. מה רע?

תראו כמה רכבים ירדו מהכביש ואנשים נוסעים בתחבורה הציבורית.

ביום שימלאו את כל התקנים,בכלל יהיה זהב.

 

תראה אותי כמה כסף זה חסך לי באוגוסט.

באמת.

בגיל 30~ חשבתי ברצינות להיכנס לעבוד באגד רק בשביל נסיעות חינם כי הפסוריאזיס איתי עד הקבר ואני נוסע המון לים המלח מירושלים.

לא, חבר, לא! להוריד בעיקר את השכבה הלא יצרנית לנסיעות מרובות בתח"צ תורם כלום וחצי. את מי שצריך להוריד זה היוממים, האנשים שנוסעים כל יום או כמעט כל לעבודה מהבית.

אלה האנשים שכל 10 דקות חשובים להם כי הם עולים כסף. כי צריך לאסוף ילדים מהגן, כי צריך לעשות קניות לשבת. 

סע בשעה 6:30 על כביש החוף ליד נתניה ותבין למה התח"צ לא עובד . וזה שלך ספציפית ועוד אנשים שלא איכפת להם מהזמן וחסכו לכם 100 שח בחודש, זה לא עושה כלום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה חסך לך זמן?

 

כי מבחינתי אם אחסוך 500 שקל בחודש, אבל אצטרך לנסוע 40 דקות באוטובוס במקום 10 דקות ברכב, לא עשיתי בזה כלום.

 

כשתחבורה ציבורית תתחיל לחסוך גם זמן וטרחה, אז היא היא באמת תהיה תחליף לרכב פרטי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסך לי זמן?

תראה, מנווה יעקב למלונות ים המלח דרך השטחים-> 75 דקות על 85-90 קמ"ש קרוז קונטרול. 

זה באוטו פרטי.

 

בתחבורה ציבורית זה :

10 דקות ללכת לתחנת רכבת

12 דקות ברכבת עד גבעה צרפתית

ומשם אוטובוס שנוסע איזה 80 דקות עד שמגיע כי נכנס לכמה קיבוצים בדרך.

אז זה לא קריטי.

 

אם ניקח את ירושלים כדוגמא, שעבדתי בתלפיות, אז יש אוטובוס ישיר מנווה יעקב לתלפיות, קו 49. הוא יוצא 3 פעמים ביום. והוא מגיע לתלפיות תוך 40 דקות.

אוטובוס קו 22 עושה את זה בשעה וחצי.

רכב- 25 דקות עד חצי שעה.

 

אז אני לא יודע להגיד לכם לגבי חיסכון בזמן.

 

איפה שאני עובד עכשיו זה או לבוא ברכבת קלה ויש ללכת אליה 10 דקות ושיורדים ממנה יש עוד 15 דקות להגיע למקום העבודה {הנסיעה היא 25 דקות} או להגיע ברכב 20 דקות בבוקר ו10 דקות בצהריים רק לצאת מהחניון. ואז נתקעים בבגין. או באופניים חשמליים->25 דקות בבית ללא כל קשר לפיגוע ירי\תאונת פגע וברח\הפגנת תנו לחיות לחיות

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eladns כתב:

לא הבנתי מה הפיתרון.

אפשר שוב?

ואני חסכתי מעל 2000 שקל החודש הזה.

 

חחח, לא יכול להיות. חופשי ארצי כולל הכל כבר 10 שנים לא עובר את ה750 ש"ח.

התמחור הקודם של האפליקציה היה מחיר מלא עד 200 שח, אחרי זה 75% הנחה ל200 שח הבאים וכל שקל מעבר ב50% הנחה. יחד עם כרטיסי טיסה לאירופה לא יכולת להגיע ל2000 ש"ח נסיעות בחודש.

ומה הפתרון? פשוט מאד. תדירות מוגברת, תיאום בין אוטובוסים לרכבת ותגמול הולם כדי למצוא עובדים. 

בדיוק ההיפך ממה שקורה. 

עריכה אחרונה על ידי gollu
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שחשדתי, מטרת הרפורה לא הייתה להקל או להוזיל את התחבורה בציבורית בשום דרך, אלא מכבסת מילים בשביל להוסיף כסף למדינה.

על רקע זה נוסדה רפורמת התעריפים, שצפויה להוסיף 300 מיליון שקל לפדיון מנסיעות אוטובוסים

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001422560

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 599 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...