Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דואר רשום שמחכה לי בעיר הורי. מכיוון שאני אף פעם לא מקבל שם דואר, אני חושד בדו"ח תנועה. יקח לי זמן להגיע לשם לאסוף את הדואר, ובינתיים רציתי לדעת האם אפשר לברר האם מדובר בדו"ח.

 

כשאני מקיש את קוד הדואר הרשום באתר של הדואר, רשום לי שהגיע מבית מיון מודיעין, אני אכן נוסע שם באיזור (כבישים 1,3,6,431) אך לא ידוע לי על מצלמות מהירות נייחות שם, אלא האכיפה למיטב ידיעתי מתבצעת ע"י שוטרים עם אקדח מהירות, ואז הדו"ח לא אמור להגיע בדואר.

 

ניסיתי להיכנס לאתר הבא, שהבנתי שאפשר לברר בו אם קיימים דוחות:

https://ecom.gov.il/voucherspa/input/318

 

בחרתי שם זיהוי לפי רישיון נהיגה, אבל התשובה שאני מקבל היא: "אין התאמה בין מספר זהות לבין רשיון או תיק מרכז"

אני יודע שהקשתי את תעודת הזהות והרישיון בצורה נכונה, וראיתי שיש עוד אנשים שאומרים שמקבלים תשובה כזו. מה זה אומר?

 

האם הדרך היחידה לדעת אם יש לי דו"ח היא ללכת לאסוף את הדואר הרשום?

 

תודה למי שיכול לענות.

 

 

 

 

 

 

פורסם

אני לא יודע למה אתה לא מצליח לקבל תשובה באתר, אבל יודע לומר שאין קשר בין בית מיון מודיעין ממנו נשלח הדואר למקום העבירה אם הייתה...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 3 דקות, motior כתב:

אני לא יודע למה אתה לא מצליח לקבל תשובה באתר, אבל יודע לומר שאין קשר בין בית מיון מודיעין ממנו נשלח הדואר למקום העבירה אם הייתה...

תודה על המידע.

דרך אגב, אם אתה רושם את תעודת הזהות ומס רישיון הנהיגה שלך באתר שנתתי אתה כן מקבל תשובה תקינה?

פורסם
לפני 3 דקות, ddaniel123 כתב:

תודה על המידע.

דרך אגב, אם אתה רושם את תעודת הזהות ומס רישיון הנהיגה שלך באתר שנתתי אתה כן מקבל תשובה תקינה?

מקבל תשובה "לזיהוי זה אין תיקים פתוחים "

  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

לפני 6 דקות, ddaniel123 כתב:

דרך אגב, אם אתה רושם את תעודת הזהות ומס רישיון הנהיגה שלך באתר שנתתי אתה כן מקבל תשובה תקינה?

ניסיתי בשבילך. בניסיון ראשון קיבלתי הודעה "אירעה שגיאה בהבאת הנתונים". בניסיון שני עם אותם מספרים קיבלתי הודעה (נכונה): "לזיהוי זה אין תיקים פתוחים"

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

מה המבנה של מספר הדואר הרשום (אותיות הזיהוי - שתי המובילות ןשתי האחרונות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, אריה שאג כתב:

אפשר לבדוק זאת

באתר השירות הממשלתי באיזור האישי

מופיע שם קנסות.

 

כמובן אם הרכב על שמך בתז 

 

https://mgk.eca.gov.il/

הי אריה, בדקתי באתר שהצעת, וזה הפלט שקיבלתי. האם זה אומר בהכרח שאין לי כרגע דו"ח תעבורה בדואר הרשום שממתין לי?41512372_.thumb.JPG.dd6f63c5a746c444de93f5d0e6515b39.JPG

לפני 43 דקות, sperial כתב:

מה המבנה של מספר הדואר הרשום (אותיות הזיהוי - שתי המובילות ןשתי האחרונות?

שתי האותיות הראשונות הן RR

לגבי השתיים האחרונות, בהודעה אחת אין אותיות בסוף, וסוף המספר הוא 03. בהודעה אחרת, בסוף המספר יש רווח ואחריו מופיע "ר 122"

 

עריכה אחרונה על ידי ddaniel123
פורסם
לפני 4 שעות, ddaniel123 כתב:

הי אריה, בדקתי באתר שהצעת, וזה הפלט שקיבלתי. האם זה אומר בהכרח שאין לי כרגע דו"ח תעבורה בדואר הרשום שממתין לי?41512372_.thumb.JPG.dd6f63c5a746c444de93f5d0e6515b39.JPG

שתי האותיות הראשונות הן RR

לגבי השתיים האחרונות, בהודעה אחת אין אותיות בסוף, וסוף המספר הוא 03. בהודעה אחרת, בסוף המספר יש רווח ואחריו מופיע "ר 122"

 

 

 

 

דוחות משטרה מנסיון רואים שם.

קיבלתי דוח אחד ויחיד על מעבר חציה בטעות וזה הופיע שם.

 

אז כנראה שאתה יכול להיות רגוע

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...