Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לכוון טיימינג בקודיאק דיזל אחרי שקפץ שיניים


davidab7
 שיתוף

פוסטים מומלצים

ערב טוב 

יש לי קודיאק דיזל 2.0 150hp

דגם מנוע DFGA מסדרת EA288 

אחרי החלפה שגויה של אלטרנטור (פולי קלאצ' לא תואם) נקרעה הרצועה באמצע נסיעה ו.... נכנסה לתוך הטיימינג וקפצו שיניים

אציין שהרכב לא נכבה לבד אלא אני זה שכיביתי אחרי שנשמע רעש שכנראה נגרם מנגיעה בשסתומים

אשמח למי שיש מידע איך לכוון את הטיימינג

ואני לא שואל על הנקודות עיגון למעלה בקאמשפט ובמשאבת סולר שזה מהמפורסמות

אלא על הנקודה בקראנק

לא מצאתי מידע על זה (אם יש בכלל) והחשש שלי הוא שאולי זז בקראנק משו

יש מנועים שיש להם נקודה בגלגל התנופה שמכניסים פין ברזל כמו למעלה וככה אפשר לדעת בוודאות שהוא בנקודה גם למטה

 

עוד משו

אם יש מישהו באיזור המרכז שיש לו את הנועלים החדשים של הקראנק ( מצורפת תמונה)

אשמח לעזרה

תודה רבה

 

Screenshot_20220519-223410_Google.jpg

עריכה אחרונה על ידי davidab7

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, davidab7 כתב:

לא מצאתי מידע על זה (אם יש בכלל) והחשש שלי הוא שאולי זז בקראנק משו

יש הכל הבעיה של רוב האנשים שקשה להם למצוא, וכל התעשיה הזאת בונה "קירות כסף".
מדהים אותי שעל כל פסיק בקשר לרכבי VAG בכל מדינת ישראל יש רק מוסך אחד, ויש כבוד למוסך רון.
אם יש לך ידע/ידיים,הנה מידע טכני

2022-05-20_1-28-19.thumb.png.acc303e267ab322fa3ab84e44ce43ba9.png

 

DFGA.pdf

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

מדהים אותי שעל כל פסיק בקשר לרכבי VAG בכל מדינת ישראל יש רק מוסך אחד, ויש כבוד למוסך רון.

 

לא מדוייק. יש את מוסך רון ויש את רון אוחנה.

 

"עבודה קשה משתלמת בעתיד, עצלנות משתלמת עכשיו"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.5.2022 בשעה 23:24, ABSULUTT כתב:

אני מבין שאתה לא חובב מוסכים.

אבל זה לא רכב זול לניסויים. 

מומלץ לגרור למוסך רון. 

יש מצב שהנזק כבר נעשה.

 

לא חובב בעליל

אבל לצערי זה קרה דווקא כששלחתי את הרכב למוסך של חבר להחלפת אלטרנטור 

ומה לעשות שהמשפץ נתן לו אלטרנטור לא תואם. והבטיח לי שהוא יודע מה הוא נותן לו

ובסוף הפולי קלאצ' היה 1 סמ יותר קרוב/רחוק מהשאר וככה נקרעה הרצועה ונכנסה לטיימינג

עכשיו הוא אובד עצות מה לעשות ובנתיים הרכב תקוע.  😞

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...