Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת לא בסדר מצד מהנדסי הקקטוס, שלא חשבו על בדיקות בזמן מגיפה עולמית, כשתכננו את הרכב. שום טיפת חזון והסתכלות לעתיד. 

הצרפתים האלו, אי אפשר לסמוך עליהם בכלום.

  • מצחיק 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעה, banji man כתב:

סיכום מעולה.

התוספת של הסרטונים מוסיפה המון. 

 

לגבי החלונות האחוריים.  החסרון הגדול ביותר שלהם הוא בחוסר תאימות לבדיקות קורונה עבור הילדים מאחור.

אני מניח שהאופציה היחידה במקרה הזה היא לפתוח את הדלת ולבצע את הבדיקה.

מזל שכל זה כבר מאחורינו (לפחות כרגע).

לפקקים ובדיקות קורונה אפשר לקחת את הספייס סטאר.😉

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סקירה יפה ומושקעת

 

לגבי מה שחסר ברכב

דוקא כל מה ש"אוהבים" להתלונן עליו, מבחינתי (מחזיק קקטוס 82 כבר 4.5 שנים) לא מפריע בכלל

חלונות מאחור - לא זוכר מזה 20 שנה מתי פתחו אצלנו חלונות מאחור, כולל הילדים, כולל ברכב השני שאני מחזיק במקביל.

פתח נוסף למזגן מצד ימין - המזגן בקקטוס כל כך חזק (כשהוא תקין 😀) לא נתקלתי בתלונות מצד הנוסעים

שליטה במזגן מהמסך - יכול להבין שיש אנשים שזה מפריע להם. אישית, אוהב את זה יותר מאשר כפתורים מכניים. בקטע עיצובי. מינימליזם זה דבר יפה בעיני.

 

 

מה כן חסר לי?

1. בידוד. רעשי כביש ורוח מאוד משמעותיים. ככה זה כשכיוונו לרכב שאינו מיני (סורי זה לא ג'יפון למרות שגובים ממני בשטיפת רכב כאילו זה אקסטרייל) למשקל יעד של פחות מ1 טון. חסכו בכל מה שאפשר לחסוך (אגב גם למנגנוני החלונות מאחור שאינם יש משמעות פה)

2. רמקולים מאחור

3. צבע יותר איכותי (הצבע בקקטוס מאוד דק)

4. תאורת סלון מאחור

5. תאורת תא כפפות

6. חיבור "פתוח" יותר למסך (חיבור מצלמת רוורס או רמקולים מאחור דורשים פתיחה במוסך מורשה בעלות מאוד גבוהה)

7. משענת יד מאוד פלסטיקית, רועשת, והציר שלה זול מאוד ונוטה להשבר

8. שטיחים מקוריים של 20 אגורות

 

 

זה בערך מה שעולה לי בשלוף

אבל

אם זוכרים שזה רכב "תקציב" בסופו של דבר, שנותן ערך מוסף עצום בדמות נוחות / קלילות / עיצוב / שימושיות, מבינים שהכל מתגמד והvfm פה גבוה מאוד

 

אישית רכשתי בשנת 2017 את מודל 2016 ב65.5 אש"ח מ-0 ק"מ דרך קל אוטו (לובינסקי נתקעו עם מלאי של ידני אטמוספרי שלא היה להם ביקוש לאחר שהגיעו הטורבו והאוטומט), גם אז וגם היום לא היה שום דבר אחר בגיזרת המחיר הזאת שהיה נותן את התמורה הזאת, בטח ובטח אם משקללים פנימה גם 3 שנות אחריות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

1- לי דווקא לא מרגיש רועש מאוד, אולי חלק מהבעיה נוסעת מהצמיגים? אני גם נוסע עם מוסיקה כך שפחות שומע רעשים, אך ברגע שנוסע בספייס סטאר הקקטוס נשמעת שקטה מאוד.

2- אכן חבל שאין, מצד שני יש טוויטרים.

7- גם אצלי כאשר נכנסים בקיץ יש קירקושים אם שמים עליה את היד, רק כאשר תא הנוסעים מתקרר זה נפסק.

8- בזמנו היתן היה לקנות מקורים מגומי, זה מה שיש לי, נסה להחליף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא יודע עד כמה זה עוזר, אבל כול שנה אני מזכיר בצחוק לנציג הביטוח שזה סיטרואן ואף אחד לא גובה אותם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דבר נוסף שעשוי להטריד וכבר אמרו לגבי זה זה המסך. הוא שולט על יותר מדי דברים ולדעתי עלול לההרס עם הזמן. ואם הוא נהרס. הוא שולט על יותר מידי דברים (מזגן נאמר). מאשר כפתור ספציפי אחד שלא עובד ואז רק מה שהוא שולט עליו ספציפית נדפק.

פורסם

בנתיים לא נתקלתי פה או בקבוצת קקטוס על בעיות במסך.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שני הסנט שלי (שכבר נכתבו פה ושם), אחרי כ-90,000 ק"מ ב-5.5 שנים.

תאורת פנים גם לחלק האחורי מאוד חסרה. למעשה אם מיקום תאורת הפנים היה באמצע, בין המושבים הקדמיים לאחוריים ולא מלפנים, זה כנראה היה מספק.

שטיחי רגלים איכותיים יותר. בעיקר זה של הנהג, שנשחק ונקרע אצלי בקצב הזוי.

בידוד רעשים. ברוב הזמן לא מורגשת בעיה בעניין, אבל, כשיש גשם חזק הרעש בתוך הרכב משמעותי מאוד.

הייתי שמח לבקרת אקלים. להבנתי הדלה, אם כבר כל הפיקוד אלקטרוני, הוספת מערכת בקרת אקלים זה רק עניין תוכנתי. אני מעריך שבטח אין לו עלות כיוון שהוא קיים בדגמים אחרים של החברה, כך שהעדר בקרת אקלים זה רק עניין שיווקי.

 

אבל, שלא יראה שיש רק רשימת חסרונות. הרכב נהדר, בעייני. הוא יחודי בנוף הרכבים שמסביב וכיף לי כל פעם כשאני נוסע בו.

אין ספק שסך היתרונות שלו גדול מרשימת החסרונות.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

השטיחונים אכן נוטים להיקרע, וראיתי כמה פוסטים בקבוצת הפייסבוק.

תחליף לגומי, גם הרבה יותר קל לנקות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התמחור לקקטוסים הראשונים היה מדהים ואכן היה תואם את החסכון שנקטו בבניית הרכב - גם אני קניתי בזמנו קקטוס חדש מהסוכנות ב-75000 ש"ח. בהמשך התחילו לתמחר אותו כמו כל משפחתית אחרת.

סך הכל גם אני הייתי מרוצה מהרכב עד לתקלה במשאבת השמן.

פורסם

המחיר לחדש היה 90 או 92 אני לא זוכר בדיוק

 

75 זה כבר חריג (אתה בטוח שזה לא היה 0 ק"מ ואתה יד שניה?)

 

65.5 זה כבר אחרי שהאוטו שכב שנה בבונדד

החלפתי שמן ופילטר מיד כשקיבלתי אותו, וקיבלתי אחריות ארוכה אז היה משתלם לי

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 41 דקות, avargel כתב:

75 זה כבר חריג (אתה בטוח שזה לא היה 0 ק"מ ואתה יד שניה?)

יד ראשונה מסוכנות במבצע סוף שנה שלובינסקי עשו בנובמבר 15 בחניון של הנתיב המהיר על כביש 1.

 

מדובר בידני, לא טורבו.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...