Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זקוק לעורך דין מומלץ (מנסיון)בענייני ביטוח . 

על כל פנים אספר פה אם יש מישהו שיודע ממש  אשמח לעזרה

אשתי עשתה תאונה טוטאל לוס יש לנו מקיף ובתחילת תהליך תביעה מול הביטוח

היום שמתי לב שהרשיון שלה פג תוקף יום לפני התאונה מחמת שהיא לא עשתה קורס ריענון של אחרי 5 שנים(בגלל הקורונה הקורסים התבטלו שוב ושוב) אחרי 3 ימים (מהתאונה)  היא הוציאה רשיון זמני לחצי שנה במשרד הרישוי 

ובמציאות לא היה רשיון בתוקף בזמן התאונה.  

בעיה..  

אם יש למישהו עורך דין מומלץ שתף אותי..  

תודה

 

פורסם

מעניין...

מהירות האור היא מחצית מהזמן הנדרש לחברת הביטוח להתנער מחבותה כלפי המבוטח.

 

בינתיים אל תרתום את העגלה לפני הסוסים. אולי ישלמו. אם לא תזדקק לעו"ד.

סה"כ המצב באמת מורכב מבחינת הקורונה וזה לא שלא היה לה רשיון אלא הוא לא היה בתוקף וזה דבר אחר לגמרי.

 

תעדכן איך נגמר ובהצלחה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הס מלהזכיר את העניין.

יש מצב (נמוך) שלא ישימו לב.

 

בכל מקרה, אם יבקשו רישיון. שלח להם את הרישיון המעודכן

.

פורסם

הלוואי ולא ישימו לב.

אם כן, חייב עו”ד. הסיבה שלא הוציאה היא מוצדקת ועומדת במבחן האדם הסביר

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

להבנתי לאחר שהוציאה רשיון נהיגה ממשרד הרישוי ללא שביצעה את קורס הרענון מצביע על כך שלא מדובר בנהיגה ללא רשיון בתוקף לכן

אין סיבה שלא לקבל את דמי הביטוח.

 

בפועל עלולה חברת הביטוח לדחות את התביעה ולהתגלגל איתך לבית משפט.

  • מעניין 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בעיקרון צריך לחתום על טופס שנותן להם אישור לצפות ברשיון ממשרד התחבורה. אולי שמה זה מעודכן אחרת . נחכה ונראה. יגיע עדכון

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכון 

שלחתי את כל המסמכים כולל הרשיון החדש שהתוקף שלו התחיל יומיים אחרי התאונה בלי עזרה מעו"ד

היום קיבלתי את הכסף ללא בעיות בכלל.

או שלא בדקו במאגר משרד התחבורה מה שלא סביר שקרה

יותר נראה לי שגם לאחר פקיעת תוקף הרשיון במשרד התחבורה זה לא מבוטל לתקופת מה. 

(לא נראה לי שאפשר להקיש מזה לרשיון בהתליה מחמת נקודות וכדומה. )

עריכה אחרונה על ידי Akiva.Ro
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הללויה

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...