Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לצערי הרב מודד הלך לעולמו אחרי יותר מ12 שנה.

זה הגוף חימום, מחר אחליף אותו (חנות מומלצת ברמת גן-גבעתיים?)

נראה ששרוף לגמרי לא?

 

 

IMG_20211113_221819.jpg

עריכה אחרונה על ידי Shaike.Zam

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

קפוץ לאחת מהחנויות של דובין.

 

https://www.dubin.co.il/items~154~8842.htm?qscat2cat1id=154&QScat2ID=8842

 

בהחלט, תודה רבה על כל העזרה. לפי העין נראה שהגוף חימום שרוף? או שלפי העין לא ניתן לדעת?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לפי העין נראה שהוא פרוץ לאדמה (הקטעים השחורים על הג"ח

אבל אין אפשר לדעת בוודאות בלי בדיקה.

 

אבל יחד עם התסמינים של הקפצת פחת די בטוח שהוא פרוץ לאדמה.

 

.

פורסם (נערך)

בהחלט שרוף.

 

האם קיימת תקלה נוספת ובגללה הוא הופעל ללא מים במכונה?

 

רב המודד לא רלוונטי. יתכן שהגו"ח לא שרוף ועדיין מוליך - אבל המעטפת שלו הרוסה ולכן יקפיץ את הפחת.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

תודה רבה!

 

ולא, הפעלתי על מכונה על 60 מעלות. 10 דק אחרי ההפעלה (בטח כשהתחיל לחמם את המים) קפץ הפקק, מאז כל הפעלה  של כל תוכנית (אפילו ניקוז) הפקק קופץ.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

לפי תוצאות המדידה שביצעת לא ממש ברור אם הגוף תקין או תקול. בכול מקרה הגוף לא נראה במיטבו והחלפתו עשוייה לחסוך לך בחשמל בגלל הצטברות רבה של משקעים על הגוף.

 

בכול מקרה זו הזדמנות לבדוק אם קיימת נזילה של מים על חלקי החשמל.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

לא מבין מדוע המדידות הרבות וההתפלפלות סביב גוף החימום. מציע לך כפי שכבר עשיתי בתחילת השרשור, הפעל את המכונה ללא גוף החימום (אבל מורכב !! ) כאשר החוטים שניתקת ממנו מבודדים היטב. האם המכונה מעיפה את הפחת מיד בהפעלה או אחרי פרק זמן או בכלל לא. על בסיס תוצאות הניסוי נתחיל להבין מי נגד מי, אם תשתף בפרטים יוכלו מביני דבר בפורום לעזור לך.   עדכן ונמשיך

 

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם
לפני 6 שעות, ד ו ד כתב:

לא מבין מדוע המדידות הרבות וההתפלפלות סביב גוף החימום. מציע לך כפי שכבר עשיתי בתחילת השרשור, הפעל את המכונה ללא גוף החימום (אבל מורכב !! ) כאשר החוטים שניתקת ממנו מבודדים היטב. האם המכונה מעיפה את הפחת מיד בהפעלה או אחרי פרק זמן או בכלל לא. על בסיס תוצאות הניסוי נתחיל להבין מי נגד מי, אם תשתף בפרטים יוכלו מביני דבר בפורום לעזור לך.   עדכן ונמשיך

 

לפרק חצי מכונה ואז להרכיב רק בשביל לנתק את הגוף חימום? למה לא להחליף אותו ואז לבדוק?

 

זה מה שעשיתי, קפצתי לדובין בחולון היום, רכשתי ג"ח זהה ב80 ש"ח, והמכונה חזרה לעבוד!

ההרגשה של DIY שחסך כמה מאות שקלים או מכונה חדשה (גם כשהיא בת יותר מחמש שנים) מספק יותר מכל דבר אחר.

תודה רבה למי שעזר!

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

טוב אז החזרתי את המייבש מעל המכונה וכששמתי את הצינור ניקוז של המייבש (שמוציא את האויר החם החוצה) טיפה קרעתי אותו (1*1 ס"מ) דרכים ביתיות לסתום את זה? מסקנטייפ?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

אם קרעת אותו בקצה ליד המייבש, הכי טוב לקצר אותו קצת (פרק את טבעת העיגון, גזור את הקטע הקרוע והרכב אותו שוב).

מסקינג טייפ לא יחזיק באויר החם. 

  • אהבתי 1
:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...