Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה זה רמקולים לא צריך לריב אני לא מזלזל בשום חברה לא משנה סינית או לא פשוט אין לי אפשרות לשמוע אותה אז אני אלך על הפיונר 350W מהסדרה החדשה וזה לא אומר שחברה אחרת פחות טובה....

תודה אסף תודה גל ותודה כולם

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אין סיבה שאני יריב . הדיעות שלי ברורות למדי ולא ישנו אותן ומי ששמע אצלי ברכב יסכים איתי. בכל מקרה

תתחדש! והפיוניר 350 לא שוים לדעתי בלי הגברה חיצונית הולמת[שמעתי אותם מפאנל של פיוניר 50 *4 ולא אהבתי בכלל אני מאמין שזה קשורר להגברה שכן הרמקול הזה צריך הגברה חזקה כדי להיפתח כמו שצריך][מדובר בסביבות ה80RMS אם אני לא טועה] . בכל מקרה שמע אותם לפני שאתה קוננה]

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תודה רבה אחי לחבר שלי יש רמקול 350W של פיוניר מהסדרה הקודמת וגם לו אין הגברה אך שומעים מספיק טוב לטעמי וחוץ מזה איך שאני יחסוך מספיק כסף אני אקנה מגבר ואחר כך אם אני אקח 240W לדוגמא זה יהיה חלש מידי בשביל הגברה טובה האמת לא יודע כמה אפקטיבי אבל הכי נראה לי זה 350W

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

הפיוניר יישמע ללא הגברה בדיוק (רק יותר טוב כמובן) כמו הקליפורניה שלך, אז תפסיק לברבר.

לא "יפתח" שמלוייפתח...

כל רמקול שעומד בהספק גבוה כזה יישמע יותר טוב עם הגברה...

פורסם

350 וואט זה הפיק שלהם[מקסימלי] הוואט הנומינלי האפקטיבי שלהם לפי מה שאמרו לי זה סביבות ה80RMS שוב אל תתפוס אותי פה במילה.

 

בכל מקרה תתחדש . אין לי משהו אחר לומר לך על הקניה [מוצלחת /לא מוצלחת וכו..]

 

נ.ב גל ממש אין לי כוח לזיבולי שכל שלך ,עליי זה לא עובד! אני במקרה שמעתי אותם מפאנל ואת שלי מפאנל ועכשיו מהגברה. אני לא חרש ברוך השם ואני מבדיל בשמיעה בניהם אז אם כל הכבוד אלייך ואין ממש כבוד . רד ממני עם השטויות והלוקשים שלך. הקליפורניה שלי נישמעו הרבה יותר טובוהטרבל כמובן היה יותר נעים לאוזן ולא צורם כמו הפיוניר וסלח לי על הביטוי - גם חמור היה מבדיל בכך.

 

יום טוב , אני את שלי סיימתי לומר בנושא בדיון הזה.

אביתר תתחדש איש!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

Guest תמיר .א.
פורסם

לי יש קליפורניה בום ואני מעריף מושבע להם.......!! אני אפילו נוסע למשחקים שלהם בחול....

 

יש מתנגדים ?! :evil:

 

תמיר

פורסם

כן , ראיתי שאהבת את הקליפוניה הקידמיים שהיו לי בדלתות אתמול..חחח אתה באמת "מעריץ מושבע שלהם". לא ראיתי אף אחד תולה מגנטים [במקרה שלך אנחנו מדברים על קליפורניה ] על הקיר במעבדה

.:screwy::roflmao::drinking:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

Guest תמיר .א.
פורסם

:-P :-P :-P :-P

 

אולי כי הם הרמקולים היחדים שנהרסו לי.......:roll:

הקנווד עובד שנים.

פורסם

הם נידפקו כמו כל רמקול שמיתעללים בוא נפשית ופיזית עם הגברה :loco:. הקנווד אצל כל החברים שלי [שברוב טיפשותם רכשו אותם -הטבעת ספוג שלהם ניפתחה כתוצאה מהאקלים הקשה והיבש בארץ וכתוצאה מהגברה חיצונית . בנתיים אצלי אף אחד מה"תופעות טבע" הללו לא קרה . :lol: ולא יקרה גם!

?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

Guest תמיר .א.
פורסם

איזה נוסטלגיה... ה4 הקליפורניה הנוצצים שהיו לי......

 

33.jpg

 

 

כמה משמח...:wink: המגנטים שלהם תלויים על הקירות....לנצח שניזכור, שאיזה סיני האכיל 4 ילדים בזכות הסאבים הללו ........כמה מרגש.....

פורסם

איזה יופי........ תגיד זה לא הקפיץ לך את האוטו באויר? חחחחחחחחחח

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אסף, רק בגלל שלהרבה אנשים יש דעה שלילית על רמקולים או חברה שאתה אוהב זה לא אומר שדווקא הם אלו שטועים ואתה זה שצודק. אני מעריך שכל אחד בפורום שמע מוצרים של קליפורניה בום בשלב כלשהו, הם מאוד נפוצים. אם יש למישהו דעה שלילית עליו זוהי זכותו.

בימים האחרונים התווכחת עם הרבה אנשים על העניין הזה, הרבה אנשים עם ניסיון של מספר שנים בתחום, אתה יכול לנסות ולתת לדעה שלהם קצת יותר כבוד.

פורסם

אסף ידידי היקר אתה סובלמ"קליפוריניתיוס מותגידיס" אתה פשוט נגד מותגים ובעד קליפורניה בום לא נוראה היו הרבה אנשים כאן שעברו את התהליך וקנו אחרי קליפורניה בום רמקולים נורמלים ואמרו הנורמליים טובים יותר....שמעתי את הקליפורניה בום וראיתי אותם הם נחמדים עם הגברה של 15RMS אבל לא יותר מיזה ואם לבן אדם יש עניין לישמוע איכותי עדיף לו ללכת על פיוניר...

אף אחד לא קונה מותגים סתם כמו שאתה מנסה להגיד פה...קונים אותם כי הם נישמעים טוב ונותנים את תמורה שלהם לפעמיים שנים על גבי שנים...אף אחד בפורום הזה לא קנה מגבר של רוקפורד או כול חברה אחרת כדי להיתלהב(אני מדבר על האנשים שיודעים מהחיים שלהם).....

אני מברך את פותח התרד על קבלת ההחלטתו....

 

תמיר,4 סאבים כולה 130DB הייתה אז צעיר:-P

פורסם

תמיר זו בניה שאתה עשית?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

איל-כבר אמרתי שאני לא ניכנס לויכוח אם אף אחד וזכותם לחשוב מה שהם רוצים ובאותה מידה גם לי .

אני לא נגד מותגים . אני סה"כ בעד מה שנישמע הכי טוב עד סכום מסויים גם אם התקציב מאפשר נגיד רמקול ב400 שקל ויש רמקול של 200 שקל שנישמע טוב יותר . מה לעשות-שוב לא מדע בדיוני. זה שגוצ'י וורסצ'ה עולים ימבה כסף לא מעיד דווקא על איכות . כולה משלמים בעיקר על שם[ברור לי שבעולם הסטראו זה אחרת אבל עדין יש יוצאי דופן]

 

אדי-

כמו שכבר אמרתי לאיל -אני לא נגד מותגים . אני סה"כ בעד מה שנישמע הכי טוב עד סכום מסויים גם אם התקציב מאפשר נגיד רמקול ב400 שקל ויש רמקול של 200 שקל שנישמע טוב יותר .ומרוב שאתה שונא את החברה אתה כבר אומר על הרמקול שהוא 15 וואט נקי? בולשיט כל אחורי שלי מקבל בשקט מהמגבר את ה50RMS ועושה עבודה נקייה בלי עיוותים או משהו בסיגנון .אבל שוב אין לי כוח להיכנס איתך לויכוח המי יודע כמה מיותר. תחיו אתם עם הציוד שלכם ואני עם הציוד שלי שנותן בראש גם למערכות בי 2 ו3 ממנו בשקט. אני מרוצה זה מה שחשוב לא קניתי מערכת בישביל שאחרים יבקרו אותה במקומי.

 

אגב לרקורד תמיר השיג תוצאה עם ה4 סאבים קליפוניה ומגבר מקומבן שלא פתח אותם עד הסוף הוא השיג במדידה הגבוהה מבין השתיים תוצאה של 132DB.

הוקצור שיהיה לכם יום טוב ערב טוב ושבוע שקט .

אני אוהב אתכם גם אם אנחנו לא אותו ראש ונריב וניתווכח בעוד 400 דיונים:twisted:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...