Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא צריכים להתווכח.

אני נוטה להאמין שאתה מרוצה מה setup שלך, וטוב שכך.

גם אני אוהב להשאר בתקציב נמוך, ולא להשתולל.

אבל, יש הבדל בין להיות מרוצה ממה שיש לך לבין להמליץ על זה בעוד שיש דברים אחרים.

ואם תשים לב להודעה הראשונה שלי, רשמתי לו בפירו שאם אינו מוכן להתפשר, שיקנה משהו אחר.

לא חסרים 6 על 9 זולים אחרים, שגם אתה היית מתרשם מהם יותר מהקליפורניה אם היית נותן להם הזדמנות... כגון מספר דגמים של PYLE, ויש פיוניר ישנים יותר וטובים, קנווד וגם המורל.

(כן - קצת חרגתי בתקציב לקראת סוף הרשימה)

אהבתי את הpyle 400w אני אלך עליו אך אם יש לכם תגובות עליו אני אשמח לשמוע ולבי מגבר אני ישים בהמשך כי זה 130 WR.M.S

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

חברה , עם כל הכבוד לקליפורניה בום ואין כבוד

חלאס להשוות את הרמקולים שלהם לרמקולים אחרים של חברות מותג.

ההשוואה כאן היא חסרת תכלית !

שמענו כולנו את הקליפורניה בום , גן , הם איכותיים , ביחס לרמקולים של מחשב שקונים ב 50 שקל !

זה הכל . כל מי שיש לו קליפורניה בום , שלא יצא פתאום מהמחילה שלו , יזרוק כמה מילים על עד כמה הם איכותיים ויחזור למחילתו לשינת חורף

Guest תמיר .א.
פורסם

היה לי פייל 6X9 400W מסדרת GEAR יש לו מגנט ענק, יש לו באסים סבירים, צלילים יפים ותדר הביינים הוא מפיק קצת חלש, אבל אחלה רמקול עומד בספקים גבוהים, לעומת זאת יש את הפייל האדומים או הכחולים, אל תחשוב עלייהם כאופציה בכלל כי הם ברמה נמוכה מאוד, הסגולים השחורים או הכסופים הם מעולים.

 

תמיר

פורסם

לא רע עוד יותר טוב :) טנקס בינתיים זה הכי טוב ללכת עליו

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
מחיר מצחיק ממש:

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=543&lead_id=&look=

אחריות של היבואן הרשמי לשנה, מחיר מעולה, מוניטין טוב - מה רע??

נראה לי בינתיים הכי טוב ותודה eddy

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אתה תמיד נוהג לתת לאנשים לבחור לך את "הנעליים" בישבילך ? מה אם הם לא יהיו "נוחום" לך ? מה אז? בין אם מדובר ב"נעליים" של "מותג " או "לא מותג" . א,ב -הן צריכות להיות דבר ראשון :נוחות ומתאימות ספציפית לך ,בין אם זה מותג או לא מותג . כל עוד זה עונה לדרישות שלך הן מבחינה כספית והן מבחינה אישית . שיקפצו לך כולם מה הם יודעים לא מכירים אותך ואת הטעם האישי שלך ומה נוח לך . ככה זה גם ברמקולים ! אל תהיה שרוי בין לחץ חברתי על סוג או מותג וכו' ,

לסיכום : עצה הכי נורמאלית שאני יכול לתת לך פה היא ללכת ולשמוע את כל האלטרנטיבות ואופציות האפשריות לך[גם אם מדובר בקליפורניה בום] ורק אז להחליט לבד -מה מתאים לך ומה לא . אל תישלול אופציות . בדוק כל אופציה אפשרית לך ואז תחליט. האנשים פה בעיצות שלהם לא יעזרו לך ממש בצורה יעילה במצב שלך. רק אתה תוכל לעזור לעצמיך לגלות איזה רמקול בדיוק תפור עלייך וכמו הנעל : יכנס לך בתקציב ויחד עם זאת יהיה לך נוח ללכת איתה בצורה הכי טובה עבורך.

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף אהבתי את דבריך יש בהם היגיון רב אבל יש לי בעיה לשמוע חברה כמו קליפורניה : / כי אין לאף אחד שאני מכיר כל משיש לו 6*9 אצל חברים שלי זה של רופורד או קנווד או פיוניר ובחנויות לא ממש יש לשמוע קליפורניה אז אני לא יודע מה לעשות ללכת על בטוח או לא המחיר של הפיוניר קרוב לקליפורניה

ושוב תודה לכולם על התגובות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אם ההבדל במחיר היה גדול - לא הייתי מרשה לעצמי לעשות את ההשוואה.

אולם מכיוון שאין הבדל גדול, וההבדל בשמיעה בין השניים גדול, הפיוניר בעדיפות כאן.

ולא, אני לא ממש מתלהב מפיוניר, ואני אף מאלו שלא שמים בכלל רמקולים מאחור...

אבל יש גבול שצריך למתוח כשמדובר על מוצר מדבקה מול מוצר עם חברה אמיתית מאחוריו.

 

גל

פורסם

ממש לא , זה שאצלכם זה כבר מקצוע להכפיש "זבל סיני" זה כבר לא מזיז לי אישית. כולם יודעים את זה.

אבל זה שאתם מאכילים את פותח הדיון בדייסה שלכם , זה כבר מעלה עצבים . לכן בלי לפתוח במלחמה מיותרת שוב . אני מציע לפותח הדיון לבדוק אישית את כל האופציות עבורו מאשר לתת לאנשים בעלי גורם משותף אבסורט וידוע לייעץ "באויר" עבורו . ההגיון הבריא אומר שהוא בעצמו יבחר מה טוב עבורו.[סתם לצורך העניין גם אני שמעתי את הפיוניר 240 לעומת הקליפורניה שלי, וגיליתי שהקליפורניה שלי נותנים תמורה טובה יותר הן בשמע והן במחיר סה"כ זה לא מדע בדיוני ופיוניר לא יצרה את הרמקול הזה בירח וזה לא משפיע עלי נפשית שלא רשום לי "פיוניר" על הרמקול בזמן שאני שומע ונהנה ממנו.

 

קיצר לעניין -פותח הדיון ,רצוי מאד שתישמע רמקולים שונים במסגרת התקציב שאתה יכול להרשות לעצמיך , ולהחליט לבד מה הכי מתאים לך ,בלי לתת ללחץ חברתי להשפיע עלייך.

 

מקווה שתאמץ את הגישה הזו .כל מה שנותר לי לומר לך לסיום -ב ה צ ל ח ה!

 

עריכה: אם בכל זאת לא יתאפשר לך לשמוע אותם ורק "מותגים " יקרים , במידה ואהבת ועשית את החשבון נפש שלך אם שווה לך לזרוק כסף שיכול להיות מיותר עליהם . אז תבורך תתחדש! והפיוניר 350 לא שוים לדעתי בלי הגברה חיצונית הולמת[שמעתי אותם מפאנל של פיוניר 50 *4 ולא אהבתי בכלל אני מאמין שזה קשורר להגברה שכן הרמקול הזה צריך הגברה חזקה כדי להיפתח כמו שצריך]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...