Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי סופית על pioneer 350w מהסדרה החדשה ולא ידעתי שיתפתח פה מה שהתפתח.

תודה רבה עזרתם לי מאוד ואני שמח שיש פה חברה שאכפט להם ממה שאני יוציא ויעשה

באמת תודה שוב

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

1. התוצאה של תמיר לא הייתה גבוהה, אני מניח שהסיבה הזאת הוא גם החליף אותם.

2. אני מבטיח לך שבתקציב פי 3 מעלות המערכת שלך אפשר לבנות מערכת טובה יותר. לא צריך לשמוע את המערכת שלך בשביל לדעת זאת אלא פשוט להכיר ציודים ברמות שונות. המשפט שלך שהמערכת שלך נותנת בראש למערכות פי 2-3 לא תורם בדבר כי אין הנחתום מעיד על עיסתו וכפי שכבר אמרתי לך בת'רד אחר, לא רק המחיר קובע אלא גם ההתקנה, הרכב והכיוונים.

3. אתה אומר שאתה לא בא להתווכח אבל כותב מגילה בנושא. העניין התחיל לעייף כבר ממזמן ולא צריך לחזור עליו בכל ת'רד. אתה מרוצה מהמערכת שלך? זה טוב מאוד. יש ציוד טוב יותר ממה שיש לך וזוהי זכותם של אנשים אחרים להמליץ עליו ולהביע דעה שלילית על הציוד שלך. אתה יכול לכתוב את דעתך אבל אין צורך לבטל את דעתם של אחרים בטענות שהם לא שמעו, לא מכירים או לא יודעים גם אם אתה משוכנע שאתה צודק. סך הכל אתה בדעת מיעוט.

פורסם

יפה, ככה גם זכותי המלאה להביע דיעה חותכת על מוצרים שונים שיצא לי לשמוע לטוב ולרע וכך גם על הסטאפ שלי , אני לא מבטל דיעות של אחרים ואם היית שם לב היית רואה שאחרים מבטלים דיעות שלי וכי למה זה?- מפני שאני מיעוט ?...

אני לא מתווכח אתם תחשבו מה שאתם רוצים וכך גם אני . שורה תחתונה בנאדם לפני שהוא קונה צריך לשמוע את כל האופציות אשר מתאפשרות לו בין אם מדובר במותגים או לא מותגים .

 

אני אחתום את התגובה הזו בשאלה כללית מסקרנת שלי אלייך?

בכל שנות ההיתעסקות שלך בתחום, אף פעם לא יצא לך להיפגש במוצר מסויים[לא משנה כרגע מותג או לא מותג] שעלה פחות בצורה ניכרת ונישמע טוב יותר ונתן תמורה טובה יותר ביחס למוצר אחר יקר יותר? היתכן ? או שזה מדע בדיוני? [זאת אומרת האם המדד איכות שלך כלפי מוצר נימדד ברוב המיקרים על פי ערכו הכספי? אני מאמין[ומקווה]שלא..

לילה טוב

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני לא אעבור על הת'רד שוב בשביל להביא ציטוטים אבל זכור לי משפט כמו "חמור היה שומע" ודברים בסגנון.

כבר כתבתי לך בת'רד קודם שיש מוצרים שעולים יחסית הרבה ולא שווים את הכסף וזולים שכן, אין טעם לשאול את השאלה שוב.

פורסם

אוקיי תודה לך , זה מה שציפיתי לשמוע .

מבחינתי אין טעם להמשיך לחפור חול בתרד הזה-הוא מיצא עצמו.

לילה טוב #

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...