Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר התלבטויות רבות החלטתי ללכת על פיג'ו 208 ידנית, למיטב הבנתי ואחרי שחקרתי אודות הרכב הזה מדובר ברכב מאוד אמין ונוח לנסיעה יום יומית אבל ישנם 2 סוגיות עיקריות שחשוב לבדוק ברכב לפני הקניה והם בדיקה של רצועת התזמון שנוטה להתפורר ובעיה של הממיר שעלות ההחלפה שלו מאוד יקרה, אשמח לדעת עוד פרטים לגבי הרכב הזה ודגשים חשובים שצריך לבדוק לפני הקניה, מטרת הנסיעה העיקרית היא אשדוד רחובות (בסביבות 50K ליום)

בנוסף אני חדש באשדוד (עברתי לפני פחות משנה) ואני אשמח מאוד לשמוע על המלצות לגבי מכונאי טוב ואמין באזור שלי

פורסם

אכן הדברים הללו הם המחלות של הרכב, אם כי ממיר לרוב היה עוד בהתחלה והיום זה כבר פחות נפוץ.

הטיימינג אכן קריטי לבדיקה שכן אין ריקול למנוע ה1.2 אטמוספרי.

אגב, בדקת גם את הקליאו 0.9?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

את האמת פחות התחברתי לרנו, אתה יודע להגיד באיזה שנה נפתרה הבעיה של הממיר ?

דרך אגב, השיקול השני שלי שעדיין לא ירד ב 100 אחוז מהפרק הוא סוויפט ידנית, האם להמשיך באותו קו עם הפיג'ו או שגם הסוזוקי בחירה טובה ?

עריכה אחרונה על ידי jacky1
פורסם

אני מניח שהבעלים הראשונים כבר החליף את הממיר.

הסוזוקי בהחלט אופציה טובה, אך תהיה ישנה יותר באותו תקציב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבחירה של 208 ידנית טובה מאוד רק אם אתה אתה הולך על זה תשתדל ללכת על רמת גימור אקטיב כי האקסס דיי עירומה.

עם זאת אני מסכים על yulianx לגביי הקליאו אך אם אינך מתחבר על טעם וריח אין להתווכח...

בהנחה ואם לא תמצא 208 לטעמך הייתי שוקל בנוסף cactus ידנית (אותו מנוע של 208 פשוט יותר "אוטו") או לחשוב קצת מחוץ לקופסה וללכת על סנדרו סטפוואי (עם המנוע 0.9 טורבו של רנו) בו אתה יכול לקבל מודל חדש יותר. 

 

לשיקולך.

בהצלחה.

פורסם

לגבי הקקטוס, לא ברור מה התקציב וכמה ביצועיפ עניין חשוב, אך לקקטוס קיימת גם גירסת 1.2 טורבו שתהיה הרבה יותר זריזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני חיפשתי אחת כזאת עד לפני כמה ימים.

בסוף הרמתי ידיים, בתקציב של עד 25 אלף שח מצאץי רק גרוטאות, כאלה אחרי תאונות או עם קילומטראז בשמיים.

ראיתי דווקא אחת יפה במרכז ב23 אלף שח בצבע שחור, 70 אלף קמ רמת גימור המפוארת יותר, אבל שנסעתי עליה הרגיש לי אוטו עייף מאוד (לא מבחינת כח מנוע, אלא רעשים בפלסטיקה, הגומיות של החלונוץ כאילו נמסו מהחום, פשוט הרגיש לי אוטו עייף ולא אוטו בן 6(.

בסוף קניתי בכסף הזה איביזה 2014 ידנית 1.4.

לא יודע אם היא חזקה יותר, אבל לדעתי נראיץ טוב, חסכונית, ומרגישה בחווית נסיעה בטוחה יותר מהפגו

פורסם

גומיות לחלונות זה כניראה פגם שכן היו עוד תלונות לגבי זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכבים נוחים אבל לצערי לא כלכך אמינים, משום מה החליטו בפ'יגו לשים את הטיימינג בתוך המנוע כך שיקבל שימון משמן המנוע אבל הוא במקום לקבל את השמן באהבה נוטה להתפורר ולסתום את משאבת השמן , את מעברי השמן ואת כל המערכת ואז הדרך לגמור את המנוע די קצרה, יש ריקול של היצרן לחלק מהדגמים ויש דגמים חדשים של הרצועה שיש שמועות שמתפוררים פחות ויש יבואן שלא חושב שיש בעייה ואם יש הוא די בקלות מתנער ממנה , ובכלל די קשה לעלות עלייה ולהבין מה המצב כי צריך לפרק את אגן השמן ולבדוק את הרשתית , עלות ההחלפה של הרצועה היא לא בשמיים (סביבות 2500 שקל עם ניקוי המנוע והחלפת שמנים במוסך שמבין עניין) אבל זה בתנאי שעלו על הבעייה בזמן. מלבד זאת מנוע ה puretech קצת רגיש, חייב את השמן המיוחד שלו וטיפולים על השעון אחרת הוא כאמור מפורר את הרצועה ואת חשבון הבנק שלך. אם אתה הולך על ידני באמת אין הרבה אפשרויות, אולי דאסטר או סטפווי שגם להם יש את הבעיות שלהם. אם אתה קונה רכב שנמצא עדיין באחריות תבדוק שבאמת יש לו אחריות, כי אם הבעלים הקודמים איחר באיזה טיפול או שלא טיפל במוסכי היבואן ואין בדיוק תיעוד לאיזה שמן שמו אז היבואן יתנער ממך ואם אתה קונה רכב שכבר לא באחריות אל תיכנס למוסכים ברשת היבואן שמשום מה חושבים שהסיטרואן או הפיג'ו שלך הם בעצם מרצדס בתחפושת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

דווקא טיפול בינוני בקקטוס עלה 860 מל היבואן, סביר.

גם ב107 של אבא שלי הטיפולים היו סבירים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כן החלפת שמן ופילטרים היא לא מאוד יקרה, אם במוסך רגיל זה יעלה 450 אז במורשה יבואן זה יעלה 860 , עוד 400 שקל לא יהרגו אותך אפילו שזה כמעט כפול אבל אם תחליף בלמים שם רפידות וצלחות או חס וחלילה יש לך תקלה או משהו קצת יותר מורכב כמו החלפת טיימינג תראה שאתה יוצא משם בחשבון של 4000 שקל וצפונה, רק עלות הבדיקה היא 450 שקל במוסכי היבואן ,הם עובדים לפי שעתון שהיצרן קבע עבור כל פעולה, מחיר השעה לכשעצמו הוא די יקר, סביבות 320 שקל לא כולל מעמ, החלפת רצועת טיימינג שטבולה בשמן במנוע Puretech לדוגמא מתומחרת בכמעט 6 שעות עבודה , תוסיף את עלות החלק שבדרך כלל עולה פי 3 ממחירו בכל חנות חלפים, ואז תראה שכל כניסה למוסך כזה מכניסה את חשבון הבנק שלי ללחץ.

עריכה אחרונה על ידי FixTrics
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, FixTrics כתב:

אבל אם תחליף בלמים שם רפידות וצלחות או חס וחלילה יש לך תקלה או משהו קצת יותר מורכב כמו החלפת טיימינג תראה שאתה יוצא משם בחשבון של 4000 שקל וצפונה

כלאמר - בלמים (רפידות וצלחות) זה 4,000 ש'ח וצפונה שם (במוסכי היבואן)? זו הטענה ?

 

לפי חשבונית שלי - 208 דיזל - צלחות + רפידות קדמיות (מקוריות) + עבודה חויבתי ב - 1,506 ש'ח.  לא זול אבל גם לא 4,000.  (ויכולתי להוזיל אפילו במורשה היבואן בשמוש בחלופי).

 

ברכב אחר - c4 פיקאסו - רפידות אחוריות חלופיות + עבודה חויבתי ב- 620 ש'ח.

 

יש לך בעייה עם היבואן - אבל גם לא צריך להגזים.

פורסם
לפני 15 דקות, FixTrics כתב:

כן החלפת שמן ופילטרים היא לא מאוד יקרה, אם במוסך רגיל זה יעלה 450 אז במורשה יבואן זה יעלה 860 , עוד 400 שקל לא יהרגו אותך אפילו שזה כמעט כפול אבל אם תחליף בלמים שם רפידות וצלחות או חס וחלילה יש לך תקלה או משהו קצת יותר מורכב כמו החלפת טיימינג תראה שאתה יוצא משם בחשבון של 4000 שקל וצפונה, רק עלות הבדיקה היא 450 שקל במוסכי היבואן ,הם עובדים לפי שעתון שהיצרן קבע עבור כל פעולה, מחיר השעה לכשעצמו הוא די יקר, סביבות 320 שקל לא כולל מעמ, החלפת רצועת טיימינג שטבולה בשמן במנוע Puretech לדוגמא מתומחרת בכמעט 6 שעות עבודה , תוסיף את עלות החלק שבדרך כלל עולה פי 3 ממחירו בכל חנות חלפים, ואז תראה שכל כניסה למוסך כזה מכניסה את חשבון הבנק שלי ללחץ.

ההבדל הוא בערך 250 שקל לפי הנסיון עם רכבים שלי בין יבואן למורשה רגיל.

אבל חלק מהדברים אכן יקרים כמו הטיימינג.

 

כול כניסה למוסך היא טיפול גדול או החלפת טיימינג?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוי נו תגזים עוד יותר...
בשרשור שנוגע לרצועה אנשים דווחו כמה עלתה להם החלפת הרצועה הכי יקר שהיה שם למיטב ידיעתי זה באזור ה2500 ש"ח והכי זול זה 1500 ש"ח (לדעתי מוסך באזור חיפה)
@FixTrics 

פורסם

IMG-20210901-WA0016.thumb.jpg.b63ed807525e7b64da67cfc46384e5f4.jpg

לפני כשעה, Gavrik כתב:

אוי נו תגזים עוד יותר...
בשרשור שנוגע לרצועה אנשים דווחו כמה עלתה להם החלפת הרצועה הכי יקר שהיה שם למיטב ידיעתי זה באזור ה2500 ש"ח והכי זול זה 1500 ש"ח (לדעתי מוסך באזור חיפה)
@FixTrics 

טוב אתה יודע זה לא רק רצועה, צריך לנקות את אגן השמן, להחליף רצועה, את השמן המזוהם, פילטר שמן, שסתום VVT, ואם כבר פתחנו אז גם רצועת אביזרים, תוסיף מע"מ ואחרי IMG-20210901-WA0015.thumb.jpg.97620f26a514716fd6bce1cf74271391.jpgהנחה הגעתי ל 4300 שקל

×
×
  • תוכן חדש...