Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק החזרתי ספורטאז  1.6 בליסינג, צריכה ממוצעת לנסיעה משולבת הייתה 1:10.5 ביניערוני טהור ובלי פקקים אפשר להוציא 1:13.
הרכב לא בדיוק חסכוני, וזה די הגיוני בהתייחס למקדם הגרר ולמשקל הרכב

פורסם

מצאתי שהחליפו זוג בולמי זעזועים כשהרכב לא היה ישן במיוחד והבולמים היו תקינים לפני הכניסה למוסך. 

הרגשתי שהאוטו קשה, ובהתחלה לא ייחסתי חשיבות. 

לאחר תקופה קצרה גיליתי במקרה ויזואלית שהבולמים חדשים אך שום דבר לא הופיע על החשבון. 

התקשרתי למוסך לברר מדוע הם החליפו ומדוע לא חייבו, ומנהל המוסך הסביר לי( בגמגום חשוד) שהרכב נפל מהג'ק והבולמים נפגעו. לכן הם פיצו אותי בבולמים חדשים ללא ידיעתי. הישנים כבר "נזרקו לפח". 

בזמנו לא הייתי קפדן כל כך וקצת האמנתי לסיפור, אך מאוחר יותר ההגיון קצת הפריע לי ובנוסף לסגנון תגובתו עלה בי החשד. 

ולמרות זאת, ויתרתי גם שלא לפתח מבוכה עבורו וגם בגלל שעבר כבר קצת זמן. 

היום הייתי מתנהג אחרת ודורש להחזיר את הרכב לקדמותו. 

סיפור אישי לקחת לדרך כאנקדוטה כללית, אך כמובן לא אומר שהסיפור האחרון בהכרח דומה. 

 

פורסם

אין פה הוכחה מוחלטת שפרקו לך חלק טוב כדי להשתמש ברכב אחר והרכיבו בלוי .

מה שיכול להיות שהחלק המקורי נדפק באשמתם והרכיבו על חשבונם חלק חליפי לא איכותי שגם זה לא התנהגות ראויה אם לא יידעו אותך

פורסם
לפני 1 דקה, zvigolden כתב:

אין פה הוכחה מוחלטת שפרקו לך חלק טוב כדי להשתמש ברכב אחר והרכיבו בלוי .

מה שיכול להיות שהחלק המקורי נדפק באשמתם והרכיבו על חשבונם חלק חליפי לא איכותי שגם זה לא התנהגות ראויה אם לא יידעו אותך

אתה צודק צבי לאורך כל התגובה. 

לכן הזכרתי זאת כאפשרות קיימת שלא חייבת להיות בצורת חבלה בכוונה תחילה. 

רק לקחת בחשבון שאולי הוחלף חלק שלא לצורך. 

 

×
×
  • תוכן חדש...