Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממשיך בהתלבטויות. ניסאן מיקרה


M4E
שימו לב! השרשור הזה בן 1374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

לא מזמן שאלתי אתכם לגבי סקודה פאביה אך כיוון שאני קצת פוחד מהאמינות שלה ועצם זה שהיא לא משווקת בארץ היית שמח לשמוע על ניסאן מיקרה ספורט:

 

1. אמינות הגיר?

2. ראיתי שזה מנוע 1 ליטר טורבו, מה מידת הכוח שלו וההאצה ביחס לרכבים סקודה פאביה, סיאט איביזה ושות׳?

3. אשמח לקבל חוו״ד על איכות החומרים ולמי שהתנסה עם הרכב

4. ראיתי שדגם הספורט מגיע עם חישוקי אלומיניום 17״, האם זה פוגע בנוחות משמעותית לעומת 16״?

5. בידוד רעשים? איך? (כמובן, ביחס לסופר מיני)

 

 

תודה,

 

עריכה אחרונה על ידי M4E
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. גיר רציף , צריך לבדוק איזה זה.

2. הגיר מסרס את המנוע, היא לא תרגיש חזקה כמו ואגית או קליאו. 

3. איכות חומרים בינונית + , פלסטיקה קשיחה יחסית. 

4. תצטרך למצוא מישהו שנסע בשתיהן או לעשות נסיעת מבחן בשתיהן בעצמך ולהחליט כמה זה משמעותי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה יואב,

 

1. יש דרך לבדוק? לא ראיתי משהו שכתב באתר שלהם

2. מבין שלא תרגיש חזקה, אך אני מנסה להבין יחסים גם, ביחס למאזדה 2? היא אנמית? האם להסתכל על פרמטר ההאצה מ-0 עד 100 שהיצרן מספק הוא מדד כלשהו?

 

 

עריכה אחרונה על ידי M4E
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כנראה הCVT8 של ג'אטקו, בחיפוש קל לא הצלחתי לוודא את זה. 

2. אם אתה באמת שוקל אותה כאופציה, נסיעת מבחן תסגור לך את הפינה אם היא מספיק חזקה או לא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בקטלוג של הרכב כתוב cvt, ההבנה שלי דיי שואפת ל-0. האמינות שלהם?

2. אני בהחלט אעשה זאת אבל אני עדיין מנסה לקבל הבנה לפני שאני מבזבז את הזמן שלי והולך לבדוק רכב שלא רלוונטי לי. אנסה אולי להשוות לכך שאני לא רוצה לקבל רכב שמבחינת הכוח שלו הוא דומה לקיה פיקנטו.

 

שוב, תודה:)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מרגיש זריז אך התחושה של השילוב הגרמני זריזה יותר.

איכות החומרים ממוצעת, אך עדיפה מפאביה עם משטחים רכים באזור הדשבורד.

 

הבידוד גם כן סביר, אמנם לרכב גיר רציף אך הרעש הוא לא כמו בספייס סטאר או רכבי מיני זולים.

מצטרף לך את המיני מבחן שערכתי למייקרה:

מייקרה

לדעתי במחיר של הספורט יש אופציה עדיפה בדמות רנו קליאו.

הקליאו חזקה יותר, בטיחותית יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו וניסן זה אותו קונצרן ואותם מכלולים, אתה קונה רנו חלשה בתחפושת יקרה.
יכול להגיד לך שבהשוואה אישית שלי הניסן מרגישה עגלה ביחס למאזדה 2.
במחיר שלה יש מתחרות הרבה יותר טובות כמו איביזה/קליאו/אופל קורסה - לדעתי כל אחת כאן תיתן הרבה יותר מהמיקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,

קבעתי נסיעת מבחן לשישי הקרוב כדי להרגיש, אבל ייתכן והיא תפסל באמת בגלל התג מחיר היקר ביחס לאחרות בקטגוריה

 

מה לגבי סופר סוויפט? מחיר יחסית נוח לכיס אבל מגיע כמעט בלי שום דבר (מהאתר שלהם נראה כיאלו הם גם מבצעים התקנה מקומית של מערכת מולטימדיה)

 

עריכה אחרונה על ידי M4E
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוויפט רכב אמין, מרווח טוב מאחור, מושבים לא רעים.

אבל הוא פחות חזק מהמתחרות בעלי מנוע טורבו, הבטיחות פחות טובה מאשר בקליאו או איביזה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרציף של המיקרה החדשה הוא בסבירות גבוהה cvt7,זהו גיר יפני שנימצא במיגוון רכבים כמו: סוויפט,ספארק,ג'וק,אלמרה,ספייסטאר,אטראז',סנטרה.

Cvt7 בתחילת דרכו ב 2010 סבל מחבלי ילדות שצצו במיקרות של שנת 2011 עד כ 2013, בשנת 2013 עם מתיחת הפנים שמו גיר משופר עם שמן שונה,הגיר משווק כבר 10 שנים כך שעבר מספר שיפורים.

Cvt8 מיועד לרכבים גדולים כמו מיצובישי אאוטלנדר לדוגמא.

המנוע של המיקרה החדשה מנוע 1000 לפי מה שקראתי הוא פיתוח של מרצדס יחד עם רנו וניסאן,זה לא המנוע של המיקרה 1200 הקודמת שהיה יפני והוא מנוע אמין ומוצלח.

בגדול,המיקרה החדשה אירופאית ותיכננו אותה לשוק הזה ומיוצרת בצרפת היא נועדה להתחרות בפיאסטה שהוא דגם פופולארי באירופה,ויש לה הרבה מכלולים משותפים עם הקליאו.המיקרה החדשה היא קפיצת מדרגה לעומת המיקרה הקודמת שהיתה מיועדת ל'כל העולם' כולל עולם שלישי.

באירופה המיקרה החדשה  מצליחה והיא הדגם הנימכר ביותר של ניסאן באירופה, היא מצליחה יותר מהדגם הקודם של המיקרה.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...