Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם 

יש פה אנשים ששירתו בתור נהגי משאיות בצבא? 

בעיקר הגדודים או בחטיבות ונהגו על ריאו, טטרה, fmtv, אושקוש וכו'.. 

אם כן אשמח אם תגידו לי אם קיבלתם את הרישיון c לאזרחות אחרי שנה בתפקיד או כשהשתחררתם ואם כן איך וכמה זמן זה לקח 

ואם לא מה הסיבה

 

אני צריך עזרה עם הדבר הזה כי אף אחד לא עוזר לי 

פורסם

היי

פירסמת את האשכול לפני 5 שעות ועדיין לא הגיבו,

אני ממליץ להמתין בסבלנות לתגובה של חבר פורום שיכול לתת תשובה עניינית ואין צורך בתגובות כמו שהוספת.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

לא יודע כמה זה יעזור (אבל אני רואה שאתה לחוץ 😛).

בשנת 2000 הוצאתי רישיון עד 15 טון (אז המדרגה הייתה פרטי עד 4 טון ומשאית קלה עד 15) במסגרת הצבא, לא כנהג שזהו מקצועו הצבאי אלא כלוחם הנוהג בהאמר. כשעברתי את הטסט, קיבלתי רישיון צבאי ורישיון אזרחי עד 15, והאזרחי בתוקף עד היום.

אני לא יודע איך העניינים האלה מתנהלים כיום, אבל אני מנחש שגם היום, ברגע שתעבור טסט, זה יירשם לך מיד גם "באזרחי"

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 13 שעות, שביט כתב:

לא יודע כמה זה יעזור (אבל אני רואה שאתה לחוץ 😛).

בשנת 2000 הוצאתי רישיון עד 15 טון (אז המדרגה הייתה פרטי עד 4 טון ומשאית קלה עד 15) במסגרת הצבא, לא כנהג שזהו מקצועו הצבאי אלא כלוחם הנוהג בהאמר. כשעברתי את הטסט, קיבלתי רישיון צבאי ורישיון אזרחי עד 15, והאזרחי בתוקף עד היום.

אני לא יודע איך העניינים האלה מתנהלים כיום, אבל אני מנחש שגם היום, ברגע שתעבור טסט, זה יירשם לך מיד גם "באזרחי"

כהר עברתי טסט לפני יותר משנה ולא מביאים לי את הרישיון 

אין לי עבירות תנועה או משהו אחר חריג 

כל התקופה הזאת שירתי כנהג משאית ועבדתי קשה ואיך שאין שיצאתי לאזרחות אף אחד מהצבא לא עוזר לי לקבל את הרישיון הזה 

ויש עוד רבים כמוני 

כל שנייה מסבנים אותי מכל הכיוונים

פורסם
לפני 1 שעה, היי ביי כתב:

כהר עברתי טסט לפני יותר משנה ולא מביאים לי את הרישיון 

אין לי עבירות תנועה או משהו אחר חריג 

כל התקופה הזאת שירתי כנהג משאית ועבדתי קשה ואיך שאין שיצאתי לאזרחות אף אחד מהצבא לא עוזר לי לקבל את הרישיון הזה 

ויש עוד רבים כמוני 

כל שנייה מסבנים אותי מכל הכיוונים


שירתתי בזמנו (2010 כזה) כנהג תובלתית, היו לי בעיות עם קבלת הרישיון האזרחי בדרגה C בגלל נסיבות השחרור שלי (ובירוקרטיה דבילית שבסוף לא קיבלתי). 

אבל בעיקרון הגוף שטיפל בי וניסה לעזור לאורך הדרך היה משרד הרישוי הצה"לי, תנסה לפנות אליהם למיטב זכרוני המעומעם הם יכולים לסדר את זה עד כמה שאני זוכר. 

×
×
  • תוכן חדש...