Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט SCARGO יוצא לדרך - התקנה בDS5 שנת 2014


שימו לב! השרשור הזה בן 949 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב לבינתיים הגיעו קליפסים מקוריים חליפיים - 20 חתיכות. 

וזוג טבעות מתאמות התקנה לDS3 אבל אני די בטוח שזה בול מה שאני צריך בשביל הDS5 

 

65c2c492-7d81-4f35-9878-1c837eccebda.thumb.jpg.86d47d6bc70fcb581ac9e772da2e9006.jpg

 

גם הגיע המוצר הבא -> לחץ כאן

 

שזה בעצם מגן מים ושרוול מנחה גל קול אחורי לרמקול עם דיפיוזר - סיליקון. 

 

ממשיך לאגור.

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אמזון שודדים - 15 דולר על משלוח של 20 דולר 😠

מקווה שריכזת כמה פריטים מאותו מקור .למרות שגם אז דמי המשלוח לא להיט.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור - בסופו של דבר אני לא מביט ככה על החלטות רכישה - כמה זה עולה לי, יכול? שווה לי? רוצה? - מקבל החלטה ושוכח אחרת לא מתקדמים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בידוד אקוסטי דלתות קידמיות 

 

זה גם הבידוד האקוסטי היחידי שאני מתכוון ליישם ברכב הזה. 

 

לקחתי לי יומיים חופש, ביצעתי את זה במהלך יום שלם בערך מ11 בבוקר עד 21 בערב. חזרתי הביתה שבור - לא רגיל כבר פיזית לעבודות כאלה, הגב, הגיל זה כבר לא זה. 

 

זה הולך להיות פוסט עם 26 תמונות אשתדל לעשות את זה זריז - 

 

פירוק הדיפון 

 

רכב צרפתי אמנם אבל סה"כ מדובר בארבעה ברגים מאחורי חיפוי הידית, שני ברגים בצד הדיפון - תשעה מהדקי ניילון סה"כ 

 

1.thumb.jpg.0e298d89cd3fdc12188825a62fd16a5e.jpg5.thumb.jpg.35eec930dd56fb8063e1249e10cd35e2.jpg 

 

והדיפון בחוץ

 

3.thumb.jpg.97b9ab38cd843b228f37e27d139139ff.jpg 

 

כמו שאתם רואים למעלה לקחתי שקף שהעתקתי ממנו את הצורה של חיפוי הקלקר - בסוף התברר שאין שם מתכת כלל או חורים כלשהם ופשוט חתיכה אחת ישרה של עץ או קלף אלומיניום יכולים להחליף את הקלקלר - מה שעשיתי היה שונה. 

 

כך נראית הדלת לאחר הסרת הקלקר

 

2.thumb.jpg.0fc836b88e8d038fc90f6126f7917e83.jpg

 

עליתי הביתה והתחלתי לגזור חמגשיות (מאוד מאוד עבות שהיה צריך מספרי פח בכדי לגזור אותן בנוחות) 

 

7.thumb.jpg.87439f7abdc6387d0f4ffa45fca7ffa8.jpg6.thumb.jpg.fdd4967d3e2f76ab638d31bbc3b07231.jpg

 

9.thumb.jpg.c12cb60deb3256927c9cc38fa2650750.jpg8.thumb.jpg.9ddff7dc73e3686712c9a0313ef65926.jpg

 

תמונה של הקלקר מצידו השני - יש שם חומר עיסתי דביק שאיפשר לי לאחר בידוד הדופן החיצונית - להחזירו למקום ובעצם להלביש עליו את החמגשית הגזורה, את הבוטיל ואת הCCF 

 

11.thumb.jpg.2569ecd5be80c831abdb8ad146820079.jpg10.thumb.jpg.8f789c1c5022fbcfbd82df333de41c2e.jpg

 

כן, הבן הצעיר, כפיר - 4.5 החליט שהוא רוצה לעזור 

 

הדיפון המפורק ושימו לב למהדקי הניילון - הם עם גומיות ואלו הם המקוריים - מדהים כמה הם השקיעו בבידוד רעשים ברכב הזה 

 

13.thumb.jpg.9f732ae4081a8c0aae320ac770bca77d.jpg

 

מתחילים בבידוד הדיפון 

 

15.thumb.jpg.7fc7760c1fc41dab54ddf83bdc0fb2f3.jpg14.thumb.jpg.8865f1aeac038045ab1dbe9f04421ea2.jpg

 

החומר שהשתמשתי בו נקרא NOICO RED בשביל שכבות הCCF 

וKILLMAT ליריעות הבוטיל 

 

ממה שהבנתי היצרן מאחורי הקלעים הם STP 

 

דיפון מבודד - בתגובה הבאה אגיע לדופן פנים וחוץ 

 

16.thumb.jpg.9d2453b0e9b799875b58667c13ee87af.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, lanosforce כתב:

להחזירו למקום ובעצם להלביש עליו את החמגשית הגזורה, את הבוטיל ואת הCCF 

אהבתי את היצירתיות,

4 שכבות של חומר אמורות לתת אטימה מעולה

  • מעניין 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בידוד דפנות חוץ 

 

רכשתי לי כפפות שמגנות מחתכים - אני מתאר לעצמי שבלעדיהן הייתי כנראה מגיע למיון בשלב של בידוד הדפנות החיצוניות 

 

 

 

18.thumb.jpg.6ae496f3dc1ce9cea59fb6b06ca41c51.jpg17.thumb.jpg.4611ff9dcf6120bd1e88bacef77975dc.jpg

 

בוטיל - עשיתי שכבה אחת שכיסתה לדעתי בערך 70 אחוז מהדלת 

 

19.thumb.jpg.ccaa71ff260a11f783c079bbdbab4d89.jpg

 

CCF וטבעות ספוג מאחורי הרמקול 

 

21.thumb.jpg.8f5f979189c28cef8b25c7b15a7ec05e.jpg20.thumb.jpg.f464f875ccc90d21bb976153d41035e9.jpg

 

23.thumb.jpg.0a49b93b0a5497b161add0170cfe9ef5.jpg22.thumb.jpg.3f63d2b00436340de77c0d7968272dd1.jpg

 

שכבת CCF בדופן החיצונית

 

 

24.thumb.jpg.6e5cd1a36061704cfe4e8a7cecdf46b3.jpg

 

ובסופו של דבר סגירת הדופן הפנימית - 

 

הקלקר חזר למקומו. 

מעליו הלבשתי את גזרי המגש (חמגשית נקרא לזה) החד פעמי כשהוא מוצמד לבוטיל גזור למידה ומעל כל זה סגרתי עם CCF 3 מ"מ כמו בדיפון

 

26.thumb.jpg.f61ecc03ea93f6802d670517acdfd277.jpg

 

 

כן, החזרתי את הרמקולים המקוריים - הטבעות תיאום שרכשתי בשביל להתקין את המוראל הייבריד 602 לא התאימו למבנה הדלת - הייתי צריך פשוט לרכוש טבעות רגילות פשוטות אבל כרגע החלטתי לא להלחם בזה והחזרתי את המקוריים שהם סה"כ אחלה! 

 

הדיפונים נסגרו חזרה למקום למעט קליפס אחד למטה באמצע הדלת שמשום מה בשתי הדלתות לא רוצה להתפס - לא קריטי כי אין לזה שום אפקט ויזואלי או אפקט שמיע ואני אגיע לזה כנראה בעוד תקופה מסויימת כאשר אחליט בכל זאת להתנסות בהתקנה של המוראל 602 אם כי - למען האמת, כמו שהרכב נשמע כרגע זה פשוט מיותר. 

 

זהו לבינתיים. 

 

בעוד מספר חודשים מתכנן להכניס את הרכב ליום אחד שוב אצל יוסי לבצע כמה שדרוגים ממש קטנים כמו הוספת מקודד קאן באס, הוספת שלט הגה ממתקן הכוסות, העברת חיווט מלא במקום המקורי למידבאסים ואז כנראה גם אתקין את המוראלים, סגירת הדיפונים וסידור רג'קט במצלמת רוורס. 

לפני 2 דקות, BEEKER כתב:

אהבתי את היצירתיות,

4 שכבות של חומר אמורות לתת אטימה מעולה

 

מגשית מאוד עבה עולה שקלים בודדים לעומת עוד שתי שכבות. 

היא קלה יותר! הרבה יותר קלה מהבוטיל במקביל. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, lanosforce כתב:

- למען האמת, כמו שהרכב נשמע כרגע זה פשוט מיותר. 

המשפט הזה הוא הוכחה לחשיבות של האיטום והשקעה בהתקנה

 

פרויקט של DIY  עם עלות חומרים שפויה, מביא לשיפור ניכר

היות והאיטום משדרג את הביצועים של הרמקול, וגם מפחית רעש חיצוני.

 

  • אהבתי 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה"כ מדובר בבידוד "מינימלי" עם שימוש מועט מאוד בבוטיל - רק איפה שצריך CCF וקצת אילתור עם חומרים ביתיים בשקל ועשרים. 

 

אכן כן - הבידוד שבוצע בנפח הדלתות מבטל את רוב התהודה שנוצרת בין שתי שכבות הפח של הדלת. מאפשרת ליותר לחץ אוויר להווצר מאידך כי הרמקול על אותו שטח ממברנה רואה חלל אוויר קטן יותר במקצת מאשר קודם. החלל בין הדיפון לדופן הפנימית בעצם בוטל כמעט לחלוטין והרמקול מוזרם דרך שרוול אל הגריל. 

 

האפקט הוא עצום. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הCCF נהדר! 

הKILLMAT נצמד בקלות, קל מאוד לעבודה ולחיתוך אבל הוא דק מידי - ממש קל משקל ותכלס לרכב עם פחד דק - אתה תצטרך להזמין כמות כפולה בכדי לקבל תוצאות דומות כי העובי שלו הוא 80 מיל בזמן שרוב היצרנים נותנים לך יריעות בעובי שהוא בין 1.2 ל2 מילימטר וזה הבדל משמעותי (גם במחיר). 

 

התוצאות של הבידוד על הDS מבחינת בידוד רעשים - כוסות רוח למת - הרכב גם ככה מבודד בצורה יוצאת מן הכלל כבר מהמפעל - לא הרגשתי כאן שום שינוי. 

 

אבל מבחינת סאונד - הבדל עצום. 

 

בסובארו למשל - הפח הוא על גבול החמגשית - הבידוד האקוסטי שהוסף לרכב הזה עשה הבדל של שמיים וארץ במובן רעשי רוח, כביש, דרך, מנוע, תמסורת ובאמת הוסיף המון לחוויית נהיגה כיפית ורגועה ללא שום קשר למערכת. בDS זה פשוט סוג של "חבל על הכסף" בפן הזה. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, lanosforce כתב:

מבודד בצורה יוצאת מן הכלל כבר מהמפעל - לא הרגשתי כאן שום שינוי. 

 

אבל מבחינת סאונד - הבדל עצום. 

זאת אומרת שבידוד לא השקיט רכב, אבל כן תרם לסאונד?

אם כן,

לדעתי זו תוצאה טובה מאוד 

  • רעיון טוב! 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנת נכון - הרכב הזה מבודד כבר מהמפעל נהדר נגד רעשים חיצוניים אבל זה עדיין לא אומר שאתה צריך לשמוע את הסאונד שהרמקול מייצר בתוך הדלת. 

בשביל זה שמתי את היריעות בוטיל - בכדי שיריעות הספוג יצמדו לשכבת האלומיניום שלהן. 

 

ובשביל זה עיבתי את המחיצה של הדופן הפנימית וגם שמתי אבסורברים ודיפיוזרים מאחורי הרמקול עצמו. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, lanosforce כתב:

הCCF נהדר! 

הKILLMAT נצמד בקלות, קל מאוד לעבודה ולחיתוך אבל הוא דק מידי - ממש קל משקל ותכלס לרכב עם פחד דק - אתה תצטרך להזמין כמות כפולה בכדי לקבל תוצאות דומות כי העובי שלו הוא 80 מיל בזמן שרוב היצרנים נותנים לך יריעות בעובי שהוא בין 1.2 ל2 מילימטר וזה הבדל משמעותי (גם במחיר). 

 

התוצאות של הבידוד על הDS מבחינת בידוד רעשים - כוסות רוח למת - הרכב גם ככה מבודד בצורה יוצאת מן הכלל כבר מהמפעל - לא הרגשתי כאן שום שינוי. 

 

אבל מבחינת סאונד - הבדל עצום. 

 

בסובארו למשל - הפח הוא על גבול החמגשית - הבידוד האקוסטי שהוסף לרכב הזה עשה הבדל של שמיים וארץ במובן רעשי רוח, כביש, דרך, מנוע, תמסורת ובאמת הוסיף המון לחוויית נהיגה כיפית ורגועה ללא שום קשר למערכת. בDS זה פשוט סוג של "חבל על הכסף" בפן הזה. 

בקיה ספורטז' שלי נעשה בידוד ב - 4 דלתות. השיפור הורגש מיד. חומר בידוד STP 3 שיכבות. גם הפח של קיה לא מי יודע מה בלשון המעטה ! משקל הדלתות עלה, מרגישים את זה בסגירת הדלתות. הסאונד שיוצא מרמקולים מידבאס, הרבה יותר עמוק. גם שדופקים על הדלת מבחוץ יש הבדל ענק בין הדלתות המבודדות אצלי, לבין רכבי קיה אחרים שלא נעשה בידוד. מומלץ מאוד לכל מי שרוצה לשפר סאונד ברכב, לבודד דלתות. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, lanosforce כתב:

הCCF נהדר! 

הKILLMAT נצמד בקלות, קל מאוד לעבודה ולחיתוך אבל הוא דק מידי - ממש קל משקל ותכלס לרכב עם פחד דק - אתה תצטרך להזמין כמות כפולה בכדי לקבל תוצאות דומות כי העובי שלו הוא 80 מיל בזמן שרוב היצרנים נותנים לך יריעות בעובי שהוא בין 1.2 ל2 מילימטר וזה הבדל משמעותי (גם במחיר). 

 


אז לקחת את הkillmat 50

יש להם גם 80 שזה יותר עבה מדינמאט אקסטרים,האמת אני מתכנן על הCCF שלהם הרבה זמן ,עשית לי חשק להזמין.

  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 949 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...