Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, BEEKER כתב:

אם הייתה "בעיה" של יציאות חלשות, אז הדבר היה מופיע בפורומים בח"ל בצורה נרחבת.

אבל זה לא המצב.

יש הבדל בין איכות האות ועוצמת האות ישנם גם מכשירי "ספינת הדגל" של אלפיין עם יציאות 2V 

אם מדובר באות איכותי בעל עוצמה נמוכה אז תלוי גם לאיזה מגבר הוא משודך 

עוצמה גבוהה של יציאות מאפשרת לסגור את הגיינים במגבר ולהוריד את רצפת הרעש אז יש בזה יתרון.

 

אגב מלחמת היציאות הגיעה לשיא כבר בשנת 1997 עם ה-Kenwood KDC PS907 שזכור לי לטובה עד היום היה אחלה מכשיר.

 

אם האות ביציאות RCA איכותי אפשר לשדך לו ליין דרייבר 

אם לא ,ניתן להמיר דיגיטלי קווסאלי לאופטי כמו שעשה אדי ולהשתמש ביציאת SPDIF בחיבור לפרוססור.

 

ברור שמראש שהמכשיר הנ"ל למרות יציאת ה SPDIF שלו אינו מתיימר להיות מכשיר "היי אנד" 

אם הוא מספק תוצאה שאדי מרוצה ממנה זה כבר הישג לא מבוטל למכשיר הזה 

כמובן שכלל הציוד במערכת הנ"ל לא זול וגם לא בהכרח מתאים למשתמש הממוצע

בנוסף מעניין אותי גם מה רמת האמינות של המכשיר הזה לטווח היותר רחוק.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • אהבתי 1
  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב, ראשית אדי תתחדש היה לי כיף לעבוד איתך ותתפלא גם על הרכב (טוב זה עדיין לא יפני מבחינת קלות עבודה אבל זה בסדר...) תודה לכל המפרגנים ולכל אלה שיודעים להעריך עבודה מהי.

כמה הבהרות קטנות ( לא מתכוון להכנס לוויכוחים ולהסיט את נושא השרשור) אין ספק שJOYING מכל החברות הסיניות נחשבת בצדק לחברה טובה ביחס למכשיר סיני. היו לי לא מעט ויכוחים עם לקוח שהתקין מכשיר שלהם עם חיבור אופטי. הלקוח זה אחד  שיודע "לחפור" מצויין כל נושא אליו הוא נכנס, אחרי שימוש של כמעט שנה הוא הודה שגם האות "הדיגיטלי"  בסופו של דבר נשמע מעוות. אין לי מניות בשום מותג ואני גם לא מרוויח יותר על מכירה של מותג, בסופו של דבר אני רוצה להביא ללקוח תוצאה סופית טובה כדי שהלקוח יהיה מרוצה, ציוד טוב ואמין בשילוב עם התקנה טובה יניב תוצאה טובה יותר.

 

לעניין הכיוונים שנזרק כאן , כאשר אני מתקין מערכת אני מבצע כיוון בסיסי, כיוונים לתוצאה מקסימלית לוקחים לא מעט זמן וזה בדרך כלל במועד מאוחר יותר ובתשלום נפרד, יש מקרים שאני לא גובה תשלום אבל כל מקרה הוא לגופו,  מי שמכיר אותי יודע שאני לא חוסך בשום ציוד שיכול לעזור לי להגיע לרמות גבוהות יותר לכן בקרוב יגיע לסדנה ציוד מדידה נוסף DM RTA של אודיו קונטרול. אדי אתה מוזמן לבוא להתנסות איתי ביחד על המכשיר. 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

תודה יוסי! 

 

קודם כל חשוב להבין את ההבדל בין "אות" ל"זרם מידע" 

עיוותים יכולים להגרם משלל סיבות וגורמים בדרך אל הרמקולים החל מההקלטה עצמה וכך הלאה - מבחן התוצאה בסופו של דבר הוא זה שקובע. 

 

מה טוב בעבור כל אחד - זה כבר סיפור אחר וגם תלוי בהמון שיקולים שהרבה מהם לא בהכרח קשורים לסאונד. 

 

איכות היא גם מושג מאוד מטעה בין מונחים כמו קולורציה, טונציה שבכלל קשורים לכוונים ולציוד אל מול מושגים כמו רצפת רעש, הפרדה בין ערוצים וכך הלאה. 

 

אתם יכולים להשמיע למאזין את אותו הטרק פעמיים מאותו הציוד - אבל תיתנו נגיעה קטנה בווליום ותגידו לו שהוא שמע משני מקורות שונים והוא יצביע על החזק יותר כאיכותי יותר למרות שבפועל מבלי שידע - שמע בדיוק את אותו הדבר פעמיים רק בהבדלי עוצמה... 

 

אכן זו תיבת פנדורה. 

 

אפרופו - בימים הקרובים אני בכלל הולך להתעסק בקיסטום של הJOYING לצרכים שלי - להתחבר למצלמת DVR, להתקין ווייז, נגן מדיה שישב מקומית וינסה לקרוא ישירות מכונן SSD וכך הלאה. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 4 שעות, AUDIO KING כתב:

אגב מלחמת היציאות הגיעה לשיא כבר בשנת 1997 עם ה-Kenwood KDC PS907 שזכור לי לטובה עד היום היה אחלה מכשיר

נראה מכשיר רציני,

ל-kenwood היה ציוד מרשים באותם שנים.

 

לפני 3 שעות, alpine כתב:

אחרי שימוש של כמעט שנה הוא הודה שגם האות "הדיגיטלי"  בסופו של דבר נשמע מעוות.

***נערך***

 

האות הדיגיטלי לא יכול להישמע ובטח שלא מעוות.

 

אני אתן לך דוגמה פשוטה: עינית לייזר של רדיו-דיסק (או צ'נג'ר מלפני 2 עשורים).

אין דבר כזה "עינית איכותית מבחינת מוסיקה".

או שהעינית קוראת את המידע, או שלא.

 

וזה ממש לא משנה לאיכות הצליל  אם היא עשויה מפלסטיק או מזכוכית.

זה פשוט לא.

 

אני אתן לך דוגמה ממערכת שאתה מכיר:

ג'ויינג שמוציא אופטי לממיר מSPDIF קואקס לאופטי (שיכול גם הפוך)  - וזה סה"כ דבר שאפשר לחבר לכל ספק USB לרכב שמוציא 5V ללדים,

וגם אם קשה לנו לתפוס שאלו מוצרים זולים, חשוב לזכור שאנו עובדים דיגיטלי ככל שניתן והצליל לא מתעוות שם.

 

 

לכן גם אותו לקוח שלך שאחרי שנה "הודה שהאות הדיגיטלי נשמע מעוות" כנראה לא מבין איך המערכת שלו פועלת,

וזה ממש לא משנה אם זה מערכת סינית של ג'ויינג עם מתאם spdif, פיוניר ODR עם יציאה אופטית משנת 2003, או טרנספורט של קיימברידג מבציר 08', או dac של נעים אודיו שמחובר למחשב נייח.

מהסיבה הפשוטה שכולם מזרימים מידע, בדיוק כפי שאפשר להשתמש באודיו ביתי בנגני cd כטרנפורטים ללא המרה אנלוגית/מחשב שמחובר לdac חיצוני של חברה איכותית.

 

אז בוא נסכם בבקשה,

כי האות הוא אות דיגיטלי, זרם של מידע בינארי.

הוא לא מתעוות בג'ויינג (או בכל HU או סטרימר סיני דיגיטלי אחר)  לא בממיר spdif של אדי ב10 דולר מאמזון,

ובטח שלא מתעוות בכבל האופטי שנקנה באליאקספרס.

זה פשוט לא אחד גדול.

 

 

בקשר למערכת של אותו בחור ששמע "עיוות" דיגיטלי?

בהנחה שהוא משתמש במידע איכותי ולא בmp3 מדיסק מקורי שקנה בתחנה המרכזית בת"א, אז תמסור לו בבקשה כי העיוות שהוא חווה יכול להיות כתוצאה מdac לא איכותי, מגבר ברמה נמוכה, רמקולים שחוברו בצורה לא נכונה, קליפינג ואפילו כיוונים לא טובים במערכת.

 

 

 

 

 

 

 

 

-

פורסם

תנו לי לעצור את זה כאן - בבקשה כי זו תיבת פנדורה ואם השרשור הזה יילך לעזעזל בגלל זה אני פשוט אמחק את ההודעות המיותרות ואחזיר את השרשור לנושא שלו. 

 

בטווח דיגיטלי - זה לא אות וגם אין צליל. זה זרם של סיביות - מידע. 

 

מה שיכול להפגם בטווח הזה הוא המידע עצמו - במצב כזה או שאתה לא תקבל לאחר ההמרה סאונד או שאתה תקבל סאונד לסירוגין - מקרטע. 

 

העיוותים יכולים להתקבל כתוצאה מהמרה, כתוצאה מכוון הגיין לאחר ההמרה - בטווח אנלוגי בין HU שמוציא אנלוגי ישירות מיציאות הRCA שלו (המרת הDA מתבצעת בתוך הHU) יכול להיות שאין שום בעיה על אותו פרוססור, מגברים, רמקולים 

 

ואז לוקחים את אותם המגברים, פרוססורים ואת אותם רמקולים - לא משנים בהם כלום! 

 

מחברים עכשיו אופטי מנגן דיגיטלי ישירות לפרוססור אבל פתאום יש עיוותים - והדבר היחיד שהשתנה זה המקור הדיגיטלי נכון? - אבל מי אמר שהHU שביצע המרה לאנלוגי ונכנס לאותו הפרוססור דרך כניסות הRCA שלהן יהיה זהה באות שהוא מוציא למגברים לעומת הDAC בתוך הפרוססור שמקבל עכשיו מקור מכניסה דיגיטלית וממיר בצורה הרבה יותר יעילה - זה יוצא אח"כ מאותן יציאות RCA למגברים רק שהפעם האות שיוצאת חזקה יותר בגלל המרה שונה בתוך הפרוססור - והמגבר כותם את האות כי הגיין שלו פתוח מידי... 

 

שוב - זה רק הסבר אחד אפשרי למשהו כזה שיכול לקרות ויגרום להפקת לקחים.

 

בסופו של דבר - זה לא עניין של מי טוב יותר אם זה יציאת SPDIF ממכשיר סיני לבין HU איכותי עם המרת DA איכותית 

 

זה עניין של איך כוונתם! 

 

אני מעדיף טווח שבו יש לי רק המרת DA אחת והטווח לשם נטול רעשים - קל לי יותר להגיע ככה לתוצאה טובה, כי אני גם יודע היטב מה אני עושה. 

 

שאר 98% המשתמשים לא שם - ובגלל זה גם מבחן התוצאה במקרים רבים בשימוש בHU שכבר עושה המרת DA אחת על הדרך לפרוססור ואז המרת AD בתוך הפרוססור בשביל לעשות מניפולציות ואז עוד המרת DA בכדי להכנס לתוך המגברים - תיתן תוצאה טובה יותר, למה? כי הם יודעים לכוון את זה טוב יותר מצד אחד ומצד שני בכל זאת הם משתמשים בציוד "בוגר" יותר ע"י יצרנים שכבר יש להם את הניסיון איך לספק תוצאות טובות בשביל הלקוח במקום לגרום ללקוח לעשות את כל העבודה. 

 

זו תיבת פנדורה וזה לא יגמר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 6 דקות, lanosforce כתב:

שיכול להפגם בטווח הזה הוא המידע עצמו - במצב כזה או שאתה לא תקבל לאחר ההמרה סאונד או שאתה תקבל סאונד לסירוגין - מקרטע

אדי, זה בדיוק העניין,

אין משמעות ל"איכות" כשמדברים על העברת מידע דיגיטלית.

זה בדיוק כמו העינית של הרדיו דיסק, או שמעבירה, או שלא. אין "איכותי יותר" או "איכותי פחות"

 

 

 

 

 

 

 

-

פורסם

בסופו של דבר - הבחירה שלי היתה בטווח דיגיטלי בכדי לא להתעסק מלחתכילה עם כל נושאי הרעשים הפוטנציאליים. 

 

זה מאפשר לי להשתמש במגברון חלש וצנום הספק ולקבל ממנו תוצאה מעולה רק מעצם הידיעה שאני מעלים בדרך אליו כל אספקט של רעשי וחשמל ומוריד מעצמי את כל הנטל של ההתעסקות בכיווני גיין. 

 

הסיבה שבחרתי בJOYING בזמן שהיה לי בבית מקלט BT שממיר לאופטי סופר איכותי של בלקין שהיה יכול למנוע ממני 300 ומשהו דולרים של השקעה נוספת והייתי מקבל את אותה תוצאה בדיוק - היא שהJOYING הזה נותן לי חווית משתמש ששום פתרון אחר לא היה יכול לתת לי. 

 

זה לא קשור לאיכות שלו כי לא מדובר כאן באיכות - זה קשור לפתרון של חוויית השימוש. 

 

וגם אם לקחת HU סטנדרטי של פיוניר היה יכול לתת תוצאה יותר טובה - שוב, זה בדיוק סוג הכוונים שאיתם - אני לא רוצה להתעסק ומוריד את זה ממני מלחתכילה. מה גם שהטכנולוגיה שהם מציעים לי מיושנת עבורי ואני מעדיף אנדרואיד, אני מעדיף נפחי אכסון ענקיים ולהיות מסוגל להתקין מה שבא לי. 

 

וזה לא קשור לסאונד. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז קצת על הציוד שאני משתמש בו בכדי לכוון את הPRIMA ולקחת מדידות

e6c5ac1d-3eb7-4686-bf9d-24f433e4d12b.thumb.jpg.3bd713a1ce24d76217210153414d2986.jpg

 

 

אני משתמש סה"כ בציודים פשוטים יחסית והרשימה היא כזו: 

 

1. אזניות נגד רעש - חובה!

2. מיקרופון של MDSP מדגם UMIK-1 והכבל שלו.

3. MICRO USB HUB שנותן לי אפשרות לחבר לשקע אחד את הפרימה ולשקע השני את המיקרופון -> זה כאשר אני משתמש בטאבלט.

4. טאבלט 8 אינטש של IRULLU שעלה לי 60 דולרים והוא מריץ חלונות 10 ומותקן עליו REW5 ואפליקציית הניהול של הפרימה. 

5. הלפטופ שלי מהעבודה - לנובו די חזק למען האמת - יש לו שתי כניסות USB אז אני לא זקוק למפצל בשבילו. 

 

אופן המדידות 

 

אני מחבר או את הטאבלט או את הלפטופ דרך BT לJOYING 

הנגן הוא המחשב או הטאבלט שמבצעים את המדידה.

והמדידה מן הסתם נעשית דרך הUMIK חזרה לאותו מחשב או טאבלט. 

 

המטרה של המדידות היא לקבל אומדן סה"כ לגבי איך אני מאוזן ולגבי בעיות ברורות שניתן לראות אותן כל פעם - את שאר התיקונים, אני מבצע על בסיס שמיעה בלבד. 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

כל הכיוונונים שאתה עושה הם באמצעות אלמנטים פיזיים של הציוד שהתקנת או שנכנס גם לתוכנה שלהם?

אנסה להסביר - האם לביצוע הכיוונונים אתה מתחבר באמצעות חיווט ומחשב או שמשתמש באלמנטים קיימים(כפתורים או מסכים שפתוחים למשתמש שלא מתחבר)

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
פורסם

הכל תוכנתי - או דרך המסך של הJOYING מהגדרות בJOYING עצמו שגם יש לו DSP 

או מהתוכנה של הפרימה. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יצא לך אולי לנסות להפעיל פיצ'ר מהתוכנה של הפרימה, מול אותו פיצ'ר בג'וינג?

זה מעניין כי על פניו הפרימה נחשב ליותר יוקרתי

  • אהבתי 1

-

פורסם

בסה"כ הפעלתי מהJOYING את האקולייזר שלהם ונתתי תיקון גורף לכל המערכת באזור בין 150-300 הרץ עושה רושם שהוא מאוד מדוייק והתוצאה היתה אפקטיבית, מרשימה. 

 

אני בטוח שגם כל שאר הפיצ'רים שם עובדים בדיוק כפי שתוכננו אבל לא יצא לי לבחון אותם. 

 

האמת היא שטוויטר שמאל בסט המקורי של הרכב מחרחר - אם הסט היה עובד תקין ושלם, יכול להיות שהייתי מוכר את הפרימה וקונה במקום סט פוקל שנקרא IS PSA או משהו כזה דרך חבר שגר באנגליה ומתקין את הJOYING הזה ישירות עליהם והרמקולים האחוריים והסאב המוגבר. 

 

ואני בטוח! שהתוצאות היו מספקות אותי גם במקרה הזה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 32 דקות, lanosforce כתב:

בסה"כ הפעלתי מהJOYING את האקולייזר שלהם ונתתי תיקון גורף לכל המערכת באזור בין 150-300 הרץ עושה רושם שהוא מאוד מדוייק והתוצאה היתה אפקטיבית, מרשימה. 

טוב לדעת שזה עובד גם דרך האופטי,

אני שיחקתי עם האקולייזר של הג'וינג כשהוא היה מחובר דרך rca והתוצאה היתה טובה מאוד.

-

פורסם

הזמנתי את השלט הגה בהתקן מחזיק כוסות של JOYING - כאן

 

בשלב יותר מאוחר (יקח גם ככה איזה חודשיים שלושה עד שזה יגיע אם יגיע) אחרי שאתאושש קצת - נראה איך הדבר הזה יוטמע ברכב. 

 

לבינתיים הכנתי לי רשימת תיקונים שבה אני כבר עובר ממצב של אקולייזר אחוד בין כל זוג ערוצים בפרימה לאקולייזר פרטני לכל אלמנט. 

 

התיקונים יהיו על פי שמיעה בלבד בהתבסס על המדידות שעשיתי והם יהיו: 

 

סאב וופר - הורדת נקודת חיתוך ל70 הרץ. 

 

וופר ימין - 250+6, 600-2, 900-2 

וופר שמאל - 600+2, 60-80 +6 

 

מידריינג' ימין - 2.5+4 

מידריינג' שמאל - 1.5+6, 550+2 

 

טוויטר ימין - 6K+6 

טוויטר שמאל - 4K+1, 7.5K+1 

 

כמובן הכל תוך כדי האזנה ולאט לאט ובזהירות. לפני שאתחיל בתיקונים אעתיק את הסטאפ הנוכחי שהוא מאוד מוצלח וכבר מלוטש - לסטאפ A ורק אז אבצע שינויים. 

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לבינתיים - קצת על הJOYING 

 

אני כרגע בתקופה קצת לחוצה בעבודה אבל משבוע הבא מתחילים להם כל מיני חופשים פזורים ושבוע אחד מרוכז איפשהו באמצע. 

 

אז לבינתיים אני לא משקיע את הזמן שלי לבצע את התיקונים אבל כן מייצב את ההתקנה של הJOYING והאפליקציות. 

 

בגדול - ככל שאני משתמש בHU הזה אני יותר ויותר אוהב אותו! 

 

התקנתי WAZE והוא עובד ח-ל-ק! ומהר!!! 

מצלמת הDVR עובדת נהדר גם כן. 

רדיוס 100FM מצב רכב וגם גלגלצ - תענוג 

מצלמת רוורס AHD שכרגע מקרטעת אבל איכות התמונה שלה בלילה - מדהימה! אפילו בלילה רואים בצבע מלא - שלא לדבר על צילום בשעות היום. 

 

גם הפרימה - נכון לעכשיו עובד כמו שעון שוויצרי מול המתאם האופטי הזה בניגוד למה שהיה לי עם הבלקין - אני לא צריך כל פעם לכבות ולהדליק אותו בכדי שיהיה שמע מהאופטי - פשוט עובד חלללק. 

 

ובדרך לעבודה ברנדום נפלתי שוב על יצירה של טאריה טורונן (נייט וויש) בגרסא אינסטרומנטלית 

 

 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...