Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט SCARGO יוצא לדרך - התקנה בDS5 שנת 2014


שימו לב! השרשור הזה בן 978 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
ביקורת, שאלות או פיקפוק הם דברים חיוביים.
כמו kalamangar גם אני נוטה לפקפק בדברים, ולדעתי זה לגיטימי, ואפילו מצויין בתחום של אודיו שסובל מהרבה דעות קדומות,
וצריך עוד חובבי אודיו כמו kalamangar ששואלים שאלות, בודקים נתונים ו"מקשים" על אנשי התמיכה הטכנית,
 
מכתב ששלחת זה דבר מעולה, שמסביר ומבהיר שאין קשר בין חברות שונות
 
בהצלחה
 
 

יש הבדל ענק בין לשאול שאלות, לבדוק נתונים ואפילו לדרוש מסמכים,
לבין לקרוא לחבר פורום שקרן!
וזה ממש לא משנה באיזו אריזת מתנה יעטפו את המילה ״שקרן״, ובאיזה מילים יפות משתמשים במקומה, אני יודע לקרוא היטב בין השורות.
וכל זה על סמך שמועות,
זה לא יפה, וזה לא הולם!

שוב, לא משהו אישי,
ואני מתנצל אם פגעתי במישהו,
אבל ניסיונות תעמולה כאלה לא יעברו בשקט.
וזה לא משנה האם מדובר במוצר שיש לי בו אינטרס או לא.

(מצטער על חדות יתר בטקסט)

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match, Eton,

STP - Standartplast, MBQ,

Monster Cable, Tchernov Cable.

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 44 דקות, esimpex כתב:


יש הבדל ענק בין לשאול שאלות, לבדוק נתונים ואפילו לדרוש מסמכים,
לבין לקרוא לחבר פורום שקרן!
וזה ממש לא משנה באיזו אריזת מתנה יעטפו את המילה ״שקרן״, ובאיזה מילים יפות משתמשים במקומה, אני יודע לקרוא היטב בין השורות.
וכל זה על סמך שמועות,
זה לא יפה, וזה לא הולם!

שוב, לא משהו אישי,
ואני מתנצל אם פגעתי במישהו,
אבל ניסיונות תעמולה כאלה לא יעברו בשקט.
וזה לא משנה האם מדובר במוצר שיש לי בו אינטרס או לא.

(מצטער על חדות יתר בטקסט)

 

תעמולה? מה אתה חושב משעמם לי בחיים? יש לי אחוזים בקילמט?

לא מבין על מה אתה ממשיך אחרי שהבאת את המסמך של STP בסה"כ השיחה ננעלה(על אף על פי שהיה לי עוד דברים להגיד בחרתי לא להמשיך) לא רואה צורך להציף את האשכול התקנה של אדי.

 

ובכללי בתור יבואן אני מעריך את הפעילות שלך כאן בארץ עם הורדת המחירים לתחום האיטום פתיחת האתר(אתר=שקיפות מחירים) והכל.

בנוסף חברי רוכשים ממך ציוד. אני גם חודש שעבר רכשתי ממך HELIX URC.3.

 

מזכיר לך שגם אתה דברת בפן מזלזל ("דוגמת המפעילים הסלולריים לא הייתה מוצלחת, ואני מבין שגם שם יש לך מה ללמוד, אבל נדלג על זה" וכו') בכיתה א' אובחנתי כמחונן ולמדדתי במסגרות בהתאם כל חיי, טיפש אני לא, בתור יבואן צריך לדעת לקבל ביקורת ולא לחשוב שכל אחד שעם דעה שונה ממך הוא אויב שלך.

אני עוד אחד שמדבר בדרך מאוד מכובדת על אף על פי שהדיבור שלך הכי רחוק ממכבד.

 

כזה אני נוטה לבדוק הכל ולא להאמין לכל מילה שיוצאת לכל אחד מהפה גם אם הוא יבואן או ראש ממשלה.

 

בנוסף בתור ספונסר פורום עדיף לרכוש חברים לא אויבים,

אני התכוונתי לבוא אלייך בקרוב לקנות איטום לרצפה, למה להכניס רוח רעה למפרצים? זה שאני ביחסים טובים עם יבואן שיבחסים לא משהו איתך לא אומר שאני לא יכול להיות ביחסים טובים גם איתך(מדבר על אריק).

 

נגעת במילה "תעמולה" אני אלך איתך עוד אחורה,

אני מודע לתקופת אליקו וHAT, איך הרסו למותג את השם וכמעט את כל הפורום.

אני לא בכיוון הזה... אם הייתי בכיוון הזה לא הייתי ממליץ לחברי דני על הבראקס שהוא לקח ועל הDSP ULTRA שהוא רוצה לקחת ממך.

בנוסף גם אני עם HELIX חושב שיש לו תוכנה מדהימה.

 

אלך איתך עוד אחורה, אשכול אחד שלא התלהבתי מבראקס,

אחריו שמעתי בראקס עוד מספר פעמים וכן המלצתי לחבר שלי לקנות בראקס הוופר מדהים שהוא מכוון נכון(מאוד חם באס שמן עמוק) גם הטוויטר מעולה מפורט, המיד בעייני עדיין לא הכי מדהים שיש בשוק.

(כן זה דברים שלמדתי בדרך, כיוון גרוע יכול להרוס גם אלמנט מדהים).

גם פיקולו לא התלבתי בהתחלה אבל הגרסא של ה-4 אינץ, אחכ שמעתי את הפיקולו הרגילים הקטנים אצל חבר , הוקסמתי כמעט חטפתי לו אותם.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

.

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match, Eton,

STP - Standartplast, MBQ,

Monster Cable, Tchernov Cable.

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

ונחזור קצת לשרשור הפרוייקט - שלב 3 

 

החלפת המידבאסים מהמקוריים למוראל הייבריד 602 

 

כרגע החלפתי רק את האחד שבדלת ימין והאמת היא שהכוונה בזה היא גם בכדי לעמוד קצת על ההבדלים. 

 

הגישה שלי בפרוייקט על הDS היא כזו שהמטרה שלה היא למצוא איפה באמת עובר הגבול שלי בין דברים שממש ממש תורמים לסאונד ואיפה לא. 

 

אז הפרוייקט התחיל מזה שהגעתי להבנה שהמידבאסים המקוריים מספיק טובים בכדי להנות מסאונד וסה"כ זה די נכון - אבל עד כמה גדול יהיה ההבדל בינם לבין התקנה של מידבאסים של יצרן שהוא מותג על בתחום והמידבאסים האלו, ה602 בעיני הם אולי הטובים ביותר שהם אי פעם יצרו. 

 

השלב השני היה התקנת בידוד אשר עשה שינוי דרמטי בסאונד אבל עדיין הגעתי למסקנה שחסר לי כוח וגם עומק מהמידבאסים המקוריים. 

 

וההבדל עד כמה שהוא לא עצום וזה בעיקר בגלל שאני מגביר אותם על מגבר צנוע - אמנם 130 וואט בגישור אבל עדיין מדובר במגברון צנוע (אודיסון פרימה) ומגישורים איתו בעבר אני לא מצפה להרבה - בייחוד כשמדובר בטנכולוגיית FULLDA בה אין לי אפשרות למתוח אות בעזרת גיין בכדי לקבל יותר הספק שמע. 

 

אז שתי תמונות זריזות  לביצוע ההתקנה - החלטתי להתאים את המידבאס של ה602 לתושבת המקורית של המידבאס המקורי - שלושה ברגים והמידבאס המקורי יצא. (לא צילמתי אבל זה ממש מידבאס שמזכיר קצת את ה"פיתה" של מוראל (וירטוס נאנו). 

 

 

 

d00725e1-02e3-4fe6-b7f2-6eef8e98318f.thumb.jpg.8b82098a833b9af9a2146907f08320a0.jpg

 

 

התושבת המקורית שאתם רואים מעלה - לקחתי טסה-טייפ שזה בד לבד בצורת איזולירבנד ויצרתי גסקט (אטם) בשביל המוראל. 

מצד שמאל של התושבת אתם תראו מדבקה קרועה - משם העברתי את החיווט מהרמקול לתוך הדופן הפנימית של הדלת ואל הקונקטור המקורי - כן כן, אני משתמש בחיווט המקורי של הרכב ולא ממש מרגיש נפילה בהספק או ניצול לא טוב של המידבאסים - להפך עובד מצויין. 

 

והנה תמונה של ההרכבה של המידבאס אל התושבת 

 

a539f6b0-7542-4115-9352-53da1c908940.thumb.jpg.b740c1a278a7fa089d610bac2fb251f3.jpg

 

בורג אחד מקורי והוספתי עוד ארבעה ברגים לחורים שקדחתי עם דרמל בפלסטיקה של התושבת המקורית. 

 

סה"כ התושבת הזו מתיישבת לחורים על דופן הדלת סטייל ביו-נט והופס הרמקול ננעל למקום. 

 

סגירת דיפון והכל עובד. 

 

רשמים 

 

ה602 יורד יותר נמוך ובמקביל נותן הדגשה יותר נעימה ויפה של הפאנטש - הסאונד שלהם הוא "מוראל" מובהק - חם, נעים, מתוק. 

יש הבדל מאוד ברור כרגע לטובת צד ימין של הרכב אבל בעיני זה עדיין לא מספיק בכדי שכאן יפסק הפרוייקט ואני חושב שבשלב הבא זה כבר יהיה להגיע עם הרכב אל יוסי בכדי להתקין את המפענח CAN BUS שמחכה אצלי בבית וגם להכין תשתית לסאב וופר בתא המטען. 

 

למה סאב וופר בתא המטען? נגיע לזה בהמשך. 

  • רעיון טוב! 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שאדי מדליק את כולם על סאב מתחת לכיסא, אני משנה את המבנה ההנדסי של הרכב בשביל סאבים מתחת לכיסא אדי מחליט שעדיף סאב בבגאז בעקבות פיטר הבזיוני.

 

בושה וחרפה שוקל לתבוע אותך על הולכת אודיופיל שולל.

  • מצחיק 4
  • מעניין 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק פיטר אלא גם אליקו :-P

 

אז קודם כל אני מאוד אוהב את הסאב מתחת למושב - מאוד! ועוד יותר הייתי אוהב סאב קידמי בבניה נכונה שחוסכת את המקום של השטיחון וחומרי הבידוד מבאר הרגליים של הנוסע - אבל אני לא מתכוון לעשות דבר כזה לרכב. 

 

והמערכת בDS נוצרה במטרה של מערכת ל"האזנה קריטית" - הרי במוזיקה יש מעט מאוד מידע מתחת ל40 הרץ - מעטים ובודדים הם הכלים שממש מנגנים כל כך נמוך באמת ובגלל זה רוב הזמן הסאב יותר מפריע לקבל צליל ותמונה נקיים וברורים מאשר עוזר וגם נושא התזמון של תדר המפגש בין הסאב למידבאסים נפתר בצורה הכי קלה כשאתה שם אותו בחזית הרכב. 

 

מה שאתה מקבל זה מערכת SQ מובהקת! 

 

אבל מה שחסר לך זה בעצם כל ה"כיף" שבדבר כי אתה לא יושב איפה שהתדרים הנמוכים מבשילים - אתה צריך לפחות רבע אורך גל בשביל זה. 

 

אז השנה הזאת אני יותר מבטוח שאני אמשיך עם הסאב שנמצא אצלי מתחת למושב - אחכ כבר אעביר את הסטאפ הזה לתצורה סטנדרטית יותר. 

 

מה גם שהמטרה של הבניה של המערכת הזו היתה להשאיר תא מטען ריק! גם מטעמי בטיחות - אבל אני רואה שהסובארו בסופו של דבר נשארה הרכב העיקרי והDS זה הרכב שלי להגיע ולחזור מהעבודה אז סוג של - כן. 

 

הסרטון המדובר 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרטון הדרכה מעולה,

העניין הוא שיש תחושה שזה לא נהדר אלא רק "בסדר",

כלומר פיטר עשה את כל אשר ביכולתו במסגרת האילוצים הקיימים (בסרטון תקציב הוא לא אילוץ),

ולבסוף התוצאה של הסאב היא סבירה

זה לא דבר רע, זו המציאות

אי אפשר לסחוט מיץ תפוזים מלימון

  • אהבתי 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה סאב של פוקאל שהחלומות שלנו בנויים ממנו מה שאתה רואה שם. 

 

זה עניין של חוקי פיזיקה - כשאתה מתקין סאב וופר בסמוך אליך, בחזית הרכב - אתה מאבד את היענות הכוח של התדרים הנמוך ומה שאתה בפועל מקבל זה "מידבאס" או יותר נכון וופר מאוד חזק. 

 

וזו תחושה שאנשים מסויימים יכוונו אליה - כאלו שרוצים סאונד נקי מרעידות, כאלו שרוצים לשמוע גיטרת באס בלי שהכל ירעד להם במקביל. 

 

התפקיד של הסאב בתא המטען ברכב שראית בתצוגה הוא בכדי לתת השלמה באותו קצה תחתון והמיקום שלו בתא המטען זה מה שמאפשר לרבע אורך הגל של התדרים הנמוכים להבשיל דווקא בחזית הרכב. 

 

מתאר לעצמי שהבעלים של הרכב רוב הזמן נוסע איתו כבוי בכלל כשהוא מאזין למוזיקה שלא אמורים בכלל להתנגן בה תדרים נמוכים בעצמה שכזו ומפעיל אותו כשהוא רוצה להנות או דווקא כשהסאב הקידמי לא מייצר את זה מספיק טוב במוזיקה שזה כן חסר בה. 

 

הפשרה הכי טובה בעיני תהיה מידבאסים 7 עד 10 אינטש בדלתות הרכב (יש היום כבר כמה וכמה רכבים שמאפשרים את זה) וסאב משלים בחלקו האחורי של הרכב שניתן לשלוט בעוצמה שלו.  שתכלס היום אפשר להשיג את זה בהרבה מאוד רכבים, לפחות 7 אינטש. 

 

או סאב וופר בקוטר עד 10 אינטש בתא המטען ובתיבה קטנה יחסית שלא מאפשרת יותר מידי לתדרים הנמוכים לבוא לידי ביטוי וכך הלאה. 

 

הכל מוכוון מטרה בסופו של דבר - נהנה מהסטאפ בDS מאוד! 

מצד אחד חסר לי באמת הכיף שמגיע עם עוצמה של סאב וופר מלא. 

מצד שני אני לא רוצה שזה יפריע לי כל הזמן ולא מתחשק לי להתעסק עם לכבות\להדליק את הסאב וופר. 

 

אולי סאב מלא בבאר הרגליים בכל זאת שווה מאמץ לנסות? ימים יגידו. 

אולי פשוט סאב 10 אינטש מכוון עדין בתא המטען? 

אולי אחרי שאתקין את המידבאס השני זה יספק אותי? 

 

עייף. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לא מתכוון להציב כרגע באפל או מגן מים - הרמקול מספיק מוגן בתוך התושבת ויש בינו לבין הדיפון טבעת קצף שמייצרת אטימה בין הדיפון לדופן הפנימית. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב להבדל בין המקורי של הDS לבין הבהמה השמנמן והעסיסי הזה של מוראל: 

 

1.thumb.jpg.b3ad432bbfcde6f24be653fda8a6cc75.jpg

 

ועכשיו בכדי שתקבלו קנה מידי אמיתי - ללא תושבת ההגבהה - 

 

2.thumb.jpg.924da86550d281f1f7b44a01982c9c8c.jpg

 

לא זה פשוט מגוחך - תוהה לעמי אם את הרעיון לפיתה של מוראל (וירטוס נאנו) הם הגו מרמקולים כאלו

4.thumb.jpg.6ab0b0aae9125b93afa1dca17dc56c07.jpg

 

 

ושימו לב למיקום של המדיבאס בדלת ולמיקום של הטוויטר: 

 

 

3.thumb.jpg.37aab414ac0eeaca692b908aa74fdbea.jpg

 

תכלס הם השקיעו שם מחשבה יפה מאוד במיקומים שכן המרחק בין המידבאס לטוויטר הוא על גבול שעדיין יכול להשמע לאוזן כסורס פויינט. תכלס הטוויטר והמידבאס נמצאים שניהם בנקודות הכי רחבות ברכב וזה מן הסתם תורם לרוחב הנתפס של הבמה והטוויטר מכוון כלפי הנוסע. 

 

יפה לראות דברים כאלה! 

 

כרגע נשאר לי להרכיב את הדיפון למקומו ולאחר מכן להריץ "בדיקות שפיות" לראות של כל הפאזות עדיין נכונות. 

 

ולחיות עם זה תקופה לפני שאני מחליט אם אני רץ על סאב בתא המטען למרות הכל או שפשוט להשאר ככה. 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכשיר מאוד חביב ונחמד - מאוד יעיל! 

 

5.thumb.jpg.c8b04e159ebfe6a9fd8806c6a32620f2.jpg

 

סוללת 9V נדרשת ומעבר לכך CD שאת ארבעת הקבצים שהיו בו המרתי לMP3 והכנסתי לתיקיית כלי הכוון שלי. 

 

בדלת שמאל שעשיתי במהלך השבוע הצלחתי להבין לוגית מה המינוס ומה הפלוס שהולכים אל כל רמקול - בדלת ימין "לקחתי הימור" ואכן המרכז של הרכב סחב לי קצת ימינה אבל לא יכלתי להקיש מזה - מי משני המידבאסים עם פאזה (קטביות) הפוכה כי אולי הסיבה שצד ימין חזק היא בגלל שמאל מאחר? 

 

אז לקחתי לי את המכשיר הזה שכבר הגיע לצורך העבודה הזו מחו"ל - 10 דולרים עלות ואז סוללת 9V 

 

התחברתי לפרימה עם המחשב ועשיתי מיוט לכל הרמקולים למעט האחד שרציתי לבחון - שמתי את הטרק של הנקישות ואכן רק מידבאס ימין דווקא - היה עם קטביות הפוכה. 

 

לחיצה בפרוססור על הערוץ המגושר הזה לREVERSE POLARITY והופס הקטביות של האות נהפכת לה בפרוססור והמכשיר מראה פאזה ישרה כצפוי. 

 

 

מנתק את החיבור מהמחשב והופס האימאג' חזר למרכז SPOT ON. 

 

 

רשמים מהנסיעה היום לעבודה - עיקר ההבדל בסאונד והתרומה הכי גדולה - הגיעה מהבידוד האקוסטי שנעשה בדלתות! 

 

המעבר מהמידבאסים המקוריים למוראל הייבריד 602 תרם גם בעומק ובנועם של הסאונד וכן גם הפאנטש קצת יותר חזק וברור מהם אבל על הפרימה בתצורת FULLDA - אין עליה ניכרת בהספק - ואני יודע היטב למה ה602 מסוגלים. 

 

האם זה יגרום לי להשקיע בפרימה פורזה? - לא! אני לא מעוניין להשקיע כאן בהכפלת הספק - זה טוב לי כך. 

 

האם במערכות הבאות אני אשקול לא לעבוד בתצורת FULLDA על מידבאסים\וופרים - בהחלט! את זה למדתי מהשינויים שנעשו לאחרונה בסובארו. 

 

האם זה יגרום לי להשקיע בסאב וופר רציני יותר בתא המטען ומגבר מונובלוק? - כנראה שכן אבל לא כרגע. 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב אז נקנו כמה שחקני חיזוק לDS 

 

הראשון מבינם הם זוג טוויטרים MT350 חדשים שמעולם לא נעשה בהם שימוש - המחיר שבוקש עבורם היה 600 שקלים, מדובר בטוויטרים מקוריים של מוראל שנקנו כחלק מסט ופשוט לא יכלתי לסרב להזדמנות. 

 

כרגע פודים לMT350 עושים את דרכם מגרמניה לארץ הקויידעאש. 

 

וגם סאב מוראל פרימו 8 שסופק לי ביחד עם שתי תיבות, האחת פורטד האחת אטומה - הפורטד לפי המלצות יצרן וסופר משוקעת ונראה לי שסאב 8 אינטש מאוד יעריך את תוספת הכוח שתגיע מהפורט. 

 

כרגע נשאר לי לדאוג למונובלוק קטן. 

 

הDS הולכת לכוון של סטאפ רמקולים שכל כולו מוראל! סוג של חלום שמתגשם מבחינתי. 

 

חודש-חודשיים ואני מקווה לשים את הרכב אצל יוסי ליום להתקנת הרמקולים, מונו קטן ותוספת של מפענח קאן באס.  

 

וזו האג'נדה שלי לשנת 2021. 

 

הL1 מהDS יועברו לסובארו במקום הAMT בכדי לסגור את הפער בין 5K ל8K בצורה טובה יותר בינם לבין האינפיניטי שקיימים שהם היום - הCDM עוברים לאיחסון בשלב זה. 

 

אם יהיה שדרוג לאחר מכן בDS זה יהיה רק שדרוג של אינטגרטור לאחד חזק יותר אבל זה כבר באג'נדה ל2022. 

 

לתיבה - ריפדתי אותה מבפנים בRED STUFF של NOICO וגם טיפה בוטיל על הפורט והרכבתי. 

 

קצת תמונות 

1.thumb.jpg.1d9ee6b26c59a79e1bc6318fb009ad7e.jpg

 

 

 

4.thumb.jpg.7364f1d51976d18ea2601b53b0e6439f.jpg

 

5.thumb.jpg.ed47548e80a6c0dc03f9eb4a6ec6895d.jpg

2.jpg

  • אהבתי 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלך הרכישות המושכלות מכה שנית! כל הרכב באלף ש״ח השקעה עד עכשיו , למה אני לא פולני גם?!

 

הכי אהבתי את הבובת פופ פאנדה כמו האלה שעושים סיקור בחול ודוחפים את הבובות ללא קשר ממשי.... חחחח חונק

 

Go go morel rangers!

גם לי יש חלום כזה אולי רכב הבא נעשה כזה סטאפ מורל.

 

תתחדש :)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנדה שם לקנה מידה האמת - זה פחות או יותר בגודל של אגרוף של אדם בוגר הפנדה הזו. 

התיבה של הפרימו ממש קטנה. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 978 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...