Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה המקרופון דרדלה ליד המראה? זיבורית?

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, בתמונה הזו המיקרופון עוד לא היה מוצמד למקומו הקבוע. 

 

זו תמונה של החלקים שהוצאו אתמול מהרכב: 

 

2ad5129f-3e9d-4df0-b76d-992f6edaacff.thumb.jpg.b1179c6e3075a372aaa7b30542fae595.jpg

 

 

יש שם מאפרה שהניקל שלה כבר מעוות. 

המסגרת של המסך של הרדיו המקורי והמסך של הרדיו המקורי. 

התושבת מגנט לטלפון שנכנסת לסלוט של הCD שאין בה צורך יותר אחרי שיוסי קיסטם לי שם את התושבת המגנטית שלו. 

 

חייב לציין שהתושבת לטלפון הזו שיוסי קיסטם עם הסמל DS היא מבריקה באותה מידה שהיא פשוטה - בתוך התושבת יש מגנט חזק והבסיס של התושבת זה חלק מתברג שיוסי מתאים לפי הכבל של הטלפון - החלפתם טלפון? במידה והכבל לא מתאים אפשר פשוט להחליף את התושבת או לקסטם אותה וסיימתם. 

 

הגב מגנטי מחליקים את הטלפון פשוט למקום שלו ושולפים באותה צורה החוצה - אין התעסקות עם הכבל - ממש נוח ופשוט. כן יש כל מיני פתרונות בתחום הזה עם עריסות שגם יכולות לעגן את הכבל - תראו לי אחת שהיא כל כך דקה וכל כך אלגנטית + עם סמל או כל דבר אחר שתרצו שיהיה חרוט עליה. 

 

זה NICE TO HAVE אבל האמת היא שזה VERY NICE TO HAVE. 

 

והנה תמונה של האקולייזר שליש אוקטבה של הJOYING עצמו: 

 

1e4d9ee6-fc0c-4462-a4b1-f0cb39af39fa.thumb.jpg.a9b66af2cecbbac797817c4ddf3f7634.jpg

 

שמעו - הג'ויינג הזה מרשים! 

 

יש לו TC 

יש לו פילטר בנדפאס לכל ערוץ 

יש לו סוג של BASS CUBE ניתן לאמר רק בתוך הDSP 

והאקולייזר - בטווח מחיר הזה תראו לי עוד HU עם אקולייזר שליש אוקטבה ושליטה על הQ לכל תדר. 

 

חוץ מזה למכשיר הזה יש אין סוף אופציות שקשורות להתממשקות עם רכבים - ברגע שיש לכם דיקודר מתאים - תכלס הדבר הזה נראה שיכול לעשות הכל. 

 

מאוד מרשים! 

 

ישבתי שתי דקות להאזין למוזיקה קריטית אתמול בדרך הביתה והבנתי שיש לי מריחה בכניסה לתחום המיד - וזה איפשהו בין 150 ל300 הרץ - משחק קטן באקולייזר כמו שאתם רואים - קצת יותר צבע בגבוהים - קצת יותר קיק במיד-באס ובור באזור 200 והמערכת נוקתה מכל אותם רעשים. 

 

לא זוכר מתי כל כך מהר כבר אהבתי את התוצאה של מערכת באחד הרכבים שלי - אני ממש אוהב את המערכת הזו ואיך שהיא נשמעת - עוד יש לי דרך ארוכה - מציאת נקודות חיתוך, פאזות, איזוני עוצמות, TC מדוייק ולבסוף משחקי איקולציה - אבל כבר עכשיו עכשיו יש משהו באיך שהמערכת הזאת נשמעת שאני פשוט לא יכול להתכחש אליו. 

 

כן - בנמוכים למגבר הזה קצת חסר אוויר להחזיק בצורה מלאה את המידבאסים אבל הסאב מפצה על זה יפה מאוד - אבל מעבר לזה, לא יודע - זה פשוט משהו שאני שמח שעשיתי. 

 

הכוונה היא לוותר על סאב וופר אמיתי וללכת עם משהו שבאמת יתן רק השלמה ותכלס  - זה נשמע בעיני הרבה יותר נכון מהפתרון הקונבנציונאלי. 

 

פחדתי שישר אראה צורך בשדרוגים - ההפך הוא הנכון. 

 

והמידריינג' הזה של מוראל - פשוט אלמנט מקסים - לא מבין למה לקח להם 40 שנה לפתח אותו.  

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עם כבר במוראל עסקינן,

איך הוא בתוך הפוד? יורד נמוך? אין דיפים , גרף טוב?

כי לי היה בעיה עם המיידרינג והפודים אם זכור לך...

מעניין אותי איך האלמנט הפיצי הזה מתפקד

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

אני לא מוריד אותו נמוך מ800 כרגע וגם אין סיבה. 

 

האימאג' מאוד גבוה ובתוך הפוד הזה הוא מתפקד לא פחות מנהדר. 

באמת - זה אלמנט של מוראל שברגע שאתה שומע אותו אתה מבין שזה מוצר "בוגר" מאוד שלהם - הוא פנטסטי, לא ציפיתי למשהו שונה או חריג מצד אחד מצד שני לא ציפיתי שהוא יתפקד בצורה כל כך טובה ובטח שעוד כשהוא משודך לערוץ הגברה שנעמד על 35 וואט ביום הכי טוב שלו. 

 

האלמנט הזה - לא יודע אם לאמר ניטראלי כי יש בו את החום הזה שאתה מצפה לקבל מאלמנט של מוראל ועוד בטח כשזה יוצא מאלמנט בקוטר 2.5 אינטש - הייתי אומר שהוא אלמנט שמרגיש פשוט טיבעי! 

 

אין לו הדהודים, אין לו צלצולים מורגשים - הוא נקי לחלוטין ותוך כדי הוא גם בכל זאת לא אלמנט "קר".

 

המיד שלו לא בולט באופן שיוצא משאר המערכת כמו שהייתי מרגיש בHAT שווקאל פשוט היו במימד נפרד מהכל ובצורה שזה ממש בולט. 

אין לו צבע עודף או משקל חזק יותר. 

 

אבל הוא לא ניטראלי במובן של לא קר ולא חם - יש בו גם את החום הזה שממש מאפיין את היצרן. 

 

אני חושב שתרומה ענקית לזה היא הודות לפודים - הנפח שהוא משודך אליו - אין ספק - אבל לשפוט לפי מבחן התוצאה - הדרייבר הזה קולע ב100% לטעם האישי שלי. 

 

שווה כל שקל. 

 

היום בדרך לעבודה עברתי על טרקים של נורה ג'ונס וגם של J.VIEWZ והגעתי למסקנה שבפועל מה שאני באמת צריך לעשות עם המערכת הזאת זה לוודא פאזות אם כי על פניו הכל נשמע פיקס כרגע - לבדוק אם יש היתכנות להוריד את נקודת החיתוך של המידבאסים מ80 ל60 - לעשות TC סופי ובעצם אחרי זה רק לקחת מדידות ולעשות תיקונים מינוריים איפה שבאמת צריך אם בכלל. 

 

איזוני הספקים עוצמות - אני משאיר את זה ככה - ממש אוהב את התוצאה כבר עכשיו - אבל ממש! 

 

החיתוכים כרגע הם:

 

סאב וופר 40-80 בסלופ 24 למטה למעלה

מידבאסים 80-800 בסלופ 24 למטה למעלה

מידריינג'ים 800-5000 בסלופ 24 למטה למעלה 

טוויטרים 5000-20000 בסלופ 24 למטה למעלה 

 

TC לכל צד שמאל 1.31 (לדעתי צריך להוריד ל1.20 אבל בסופו של דבר אני אעשה מדידות מדוייקות לנושא הזה) 

לסאב וופר - אין מה לגעת - פנטסטי כמו שהוא עכשיו. 

 

המידבאסים והטוויטרים ללא הנחתות כלל. 

המידריינג'ים מונחתים לא זוכר כרגע כמה. 

הסאב וופר מונחת 3 DB מהDRC ומעבר לזה יש לו שלט "ווליום" של הסאב עצמו שאותו - לפי המצב רוח אפשר לאמר. 

 

כמובן - אקח גרפים אקח מדידות מצד שני להיות כנה - אם למשל הייתי קונה את הרכב הזה ברמת האבזור שיש בה מערכת וזה היה נשמע כך - לא הייתי נוגע. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, ממך ומיוסי לא ציפיתי למשהו פחות ממושלם.  עדיין הבאתם כאן פורנו מערכות ברמה. 

עלה לי משהו בראש עכשיו. אם הסאב מקדימה, זה אומר שאין לך משהו שימשוך את הבמה אחורה. מה אם תעלה את הסאב לאיזור של 120 הרץ? וככה לא תעיק על המידבאסים.... אצ ההבדל בסטריאו לא תרגיש בתחום הזה, אבל למידבאסים יהיה יותר קל לחיות

רק חשבתי...   

  • אהבתי 1

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

ההתקנה נראית מדהים, לא פחות.

אם לא היה כתוב שם JOYING למטה הייתי מאמין שזה יצא מהמפעל ככה.

 

מאחל לך שתהנה מהמערכת אבל אני לא מעריץ שלהם, האמינות בינונית והתמיכה גם. 

  • אהבתי 1
פורסם

אז עכשיו חזרתי מסשן ראשון על הרכב - יקח לי כמה ימים עד שאוכל להעלות לכאן את המדידות RTA שעשיתי בגלל שזה מחשב חדש ואני צריך עוד להתקין כאן את מה שחסר לי. 

 

אבל לפני שאני בכלל ניגש למדידות - אכתוב כמה דברים. 

 

1. אני לא יודע מה DS שמו לרכב הזה בדלתות אבל זה מפלצות! זה מיני סאבוופרים - הורדתי אותם ל50 הרץ בסלופ 24 והם לא מזיעים - עכשיו 50 הרץ מהדלתות - וחזק, זה שוס! 

 

בטרק של התופים היפניים מה נקרא O-DAIKO גם אם אני מכבה את הסאב - זה ממש, אבל ממש - נחמד :-P

 

2. הורדתי את הTC כרגע ל1.10 בכל צד שמאל - יש מרכז ברור.

 

3. בדיקת פאזות - פשוט SPOT ON מהרגע הראשון - פעם ראשונה שזה קורה לי בחיים - מזל אבל פשוט מדהים. בטרק של אין פייז ואווט אוף פייז - אפס הפרעות מהסאב, כשהוא בפאזה הוא מתפוצץ במרכז כשהוא לא בפאזה אין לו שום מיקום מוגדר. 

 

4. טרק 7 תופים - 7 מיקומים מוגדרים וברורים! לכל מכת תוף. 

 

5. שיחקתי עם הסאב וופר בין חסימה מלמעטה 40 לבין 45 לבין 50 הרץ - הבדלים מינוריים - על 45 הרץ נשמע לי נהדר. 

 

ואז לקחתי מדידת RTA 

 

אחת ברעש וורוד 

השניה ברעש לבן 

 

ההבדלים הם תהומיים ושונים בצורה קיצונית זה מזה - בעוד שחשבתי שעל רעש לבן אראה עקומה די שטוחה (חשמלית - לא לאוזן) הטוויטרים בשמיים - באותה עוצמה עם הבאס. 

ברעש וורוד אני "מאוזן" בצורה מעניינת בה רואים בבירור את ההנחתה של המידריינג'ים - אבל אני לא מעז להעלות אותם חזרה כי הם פשוט יהיו לא נעימים. 

 

ואין לי כוונה לגעת יותר באיזון עוצמות כי זה ממש פגע לטעם שלי. 

 

את המדידות בכדי להראות על מה אני מדבר אעלה כנראה רק במהלך יום ראשון וגם כרגע אני ממש מבולבל ממה שראיתי ואני צריך לנסות להבין ולהפיק את הלקחים מזה. 

 

המדידות שיבואו אחרי זה אחרי שאכין את הציוד במחשב הזה - יהיו מדידות של היזון חוזר (המחשב ינגן דרך הJOYING ויבצע בו זמנית את המדידה מהמיקרופון) של כל המערכת וכל אלמנט בפני עצמו עם השוואות של אלמנט מצד אחד מול אלמנט מצד שני. 

 

לא חשבתי אף פעם שאצליח להוציא מערכת שנשמעת ככה ממגברון שמוציא 35 וואט לערוץ וסאב וופר שהוא ממש לא סאב וופר - מעבר לציפיות שלי. 

 

אפרופו אני חושב שמצאתי גם הגדרה בJOYING שמדליקה את השליטה במגברים - לא בטוח בכלל שהרימוט שרוף אבל זה כבר לא ממש מעניין. 

 

וכן זה גורם לי לפקפק באמינות התמיכה שלהם אבל המוצר לא פחות ממדהים - בטח שלמחירו. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

החלטתי איך זה הולך להיות - 

 

סטאפ A - טעם אישי. 

סטאפ B - עבור המדע :-P (כוונים מאוזנים על בסיס רעש לבן) 

 

מה שהבנתי בעקרון זה שאם אתה מנסה להכנס לעקומה על פי רעש וורוד - אני אמצא את עצמי מנחית בעיקר את תחום הבאס.

אם אני אכוון על פי רעש לבן - אני אנחית בעיקר את הטוויטרים והמידריינג'ים. 

 

והמצב של הנחתת התחום הגבוה - עדיפה, כי זה תחום שהרבה יותר קל למצות בו את ההספק וההספק הנדרש הרבה יותר נמוך. 

 

ביום ראשון אעלה את המדידות ההתחלתיות - עד כמה שזה נראה מזעזע - הסאונד ממש טוב!

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב, אז בסופ"ש הצלחתי לעשות שני סשנים סה"כ 

 

עשיתי מדידות ראשוניות שתיכף ארחיב עליהן. 

לאחר מכן עשיתי סשן שבו תיקנתי את השהויות הזמנים בכל צד בין המידריינג'+טוויטר לבין הוופרים 

עשיתי השוואת עוצמות בין כל זוג אלמנטים (טוויטר שמאל מול ימין וכך הלאה) 

ועשיתי שני נסיונות ראשונים להכנס לעקומה יורדת על בסיס רעש לבן וישנה גם הפקת לקחים שמאוד הפתיע אותי בסופו של דבר כי זה סוג של הפוך על הפוך. 

 

נתחיל במדידה הראשונה: 

 

white-vs-pink.thumb.JPG.99a75a9e1e54fcd3c77e5deb6ea6fc03.JPG

 

בירוק - רעש לבן 

בסגול - רעש וורוד 

 

מה שאתם רואים זה שברעש לבן הטוויטרים נמצאים מעל כל האלמנטים האחרים לפחות ב2-3 דיבי  - זה כמובן מאוד לא נעים לאוזן ואי אפשר להאזין לדבר כזה בלי אזניות נגד רעש. 

 

אבל המוזיקה סה"כ נשמעת לא רע בכלל - ברוב המקרים וכל עוד הווליום סביר (והפרימה הזה גם ככה לא מסוגל לספק הרבה יותר מעבר לזה) - זה דווקא נשמע טוב! אבל כן, קצת בהיר מידי כשזה נהיה גבוה או כשיש הרבה צלילים גבוהים בטרק. 

 

ברעש וורוד זה נראה הרבה יותר מאוזן ונכון ומדובר באמת בהבדל של דציבל 1-2 בשביל "איזון" ו3 דציבל בשביל להכנס לשיפוע שכבר מוגדר "נכון". 

 

הפס הכחול - סימנתי שם איזור שבו רואים את ההנחתה שביצעתי למידים על בסיס שמיעה וכאן באמת מגיע הנושא של לראות את הבעיות בעין לעומת לשמוע אותן. 

 

אני די בטוח שאם אני אבטל את ההנחתה למידים זה יהיה מאוד לא נעים לאוזן - אבל אני גם יודע ששם אזור המשחק שלי בסופו של דבר בינם לבין הטוויטרים. 

 

עכשיו תביטו בתמונה הבאה - הניסיון שלי להכנס לעקומה על בסיס רעש לבן! 

 

dialing-in-first3-attempts.thumb.JPG.caf4bd044bc7d2030e83d63985637d93.JPG

 

בכחול - זו המדידה שראיתם מעלה ברעש לבין. 

באדום- ניסיון ראשון בו הנחתתי את הטוויטרים שיגיעו לקו של המידריינג'ים. 

בירוק - הטוויטרים מונחתים מתחת לקו המידריינג'ים 

 

** עכשיו תיקחו בחשבון שהמדידות האלה מתבצעות עם כל האלמנטים פועלים - אלמנט חזק יותר יסנוור את המיקרופון מלראות אלמנט מונחת וזה גם יכול להסביר את הבור שאתם רואים בתחום המידריינג'ים. 

 

קודם כל במדידות האלה רואים משום מה בור בין 600-800 הרץ - אני מתכוון לפתור את זה ע"י הורדת נקודת החיתוך של המידריינג'ים ל600 בחפיפה עם המידבאסים. 

 

אבל בסופו של דבר מה התוצאות בפועל - לאוזן - לאחר שתי ההנחתות האלו על בסיס כוונים של רעש וורוד? 

 

התוצאות היו מערכת עמומה - לא נעימה לאוזן ולא כיפית להאזנה. 

 

דווקא העקומה שנוצרה על בסיס מדידת RTA ברעש וורוד היתה כזו שהכתיבה הנחתה הרבה יותר עדינה לטוויטרים והתוצאה נכונה יותר להאזנה למוזיקה. 

 

אם כי המדידה של הרעש הלבן כביכול מראה עקומה טובה יותר במובן החשמלי וכזו שאמורה להיות קלה יותר לאיזון - ההפך מתברר לי כנכון. 

 

אז מה הולך לקרות הלאה - 

 

קיבלתי מהמדידות את המושג הראשוני איפה תחומי הבעיה שלי - 

 

הראשון בין הוופרים למידריינג'ים באזור בין 600-800 הרץ. 

השני הוא המשחק למצוא את האיזון הנכון בין המידריינג'ים לטוויטרים ומדובר שם סה"כ במשחק של 1-3 דציבל לפה ולשם לכל אלמנט. 

 

ההגדרות כרגע - 

 

 

settings.thumb.PNG.183237c61d6dbff3f2fc13ddc8f5df77.PNG

 

הטוויטרים - ההבדל בינם הוא סה"כ דציבל וכך גם המידבאסים. 

 

משום מה - המיד השמאלי היה חזק יותר בכ3.5 דציבל מהימני - אבל הנמכה שלו עד כדי כך היתה מוגזמת ובפועל הנחתה של דציבל עד 2 לא מעבר כאשר אני עוד הולך לשחק עם זה ולמצוא את האיזון בינם לבין הטוויטרים ומאותו רגע - מקבע את הסטאפ. 

 

אח"כ אני אקח מדידות סוויפ לכל אלמנט ולכל זוג אלמנטים. 

 

ובסופו של דבר כניסה לתיקונים סופיים של אלמנט מול אלמנט. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 9 שעות, lanosforce כתב:

קיבלתי מהמדידות את המושג הראשוני איפה תחומי הבעיה שלי - 

 

הראשון בין הוופרים למידריינג'ים באזור בין 600-800 הרץ

היי אדי,

הבור הזה יכול להיגרם כתוצאה מפאזות אקוסטיות הפוכות, בין המידבאסים בדלתות לבין המורל.

שווה לבדוק,

מערכת מעניינת,

בהצלחה

  • אהבתי 1

-

פורסם

אחד הדברים הראשונים שעשיתי זה לעבור על הפאזות - אעשה את זה כלפי המידבאסים בבדיקה הבאה שוב כי הם אלו שמתפקדים פחות טוב. 

 

אתמול העליתי את המידבאסים למעלה ואת נקודת החיתוך שלהם הורדתי ל600 ואני לא ממש הרגשתי בהבדלים ניכרים - מה שגם מצביע על זה שיש ביטול בסביבה של הראש\מיקרופון בתדרים מסויימים. 

 

התוצאה של המערכת הזו סה"כ מרשימה הרבה מעבר לבליל הרכיבים המוזר שממנה היא מורכבת. 

 

מצד אחד אינטגרטור יותר חזק יהיה מאוד נחמד - מצד שני, אני לא רוצה להכביד עוד יותר על מערכת החשמל של הרכב הזה - ספציפית הרכב הזה. 

 

אני כבר מתקרב לסיום של כוונים גסים של המערכת הזאת. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לגמרי סינית 😀. להלן רשימת מושגים שאמרתי לעצמי שיום אחד אקרא ואבין את המשמעות שלהם.

מושגים:

און אקסיס – אוף אקסיס - ?

אחוזי עיוות - ?

אנדי ווייהמר     - ?

אקטיבי - ?

בי אמפמיג - ?

בימינג - ?

דאמפינג פאקטור  - ?

היענות כח - ?

היענות שטוחה - ?

הנחתה של טוויטר -?

הרץ - ?

הרצת סוויפ - ?

חיבור AD LINK - ?

חיבור OTG - ?

חיתוך LPF - ?

טבעת מסביב לרמקול גבוהה או נמוכה מהרמקול עצמו – מדוע - ?

יחס אות רעש - ?

כבל YOTG - ?

ליין דרייבר - ?

למה אין צורך בכיווני גיין במגבר VOCE AV5.1K  - ?

מידריינג'ים מנגנים  IB - ?

נצילות רמקולים - ?

נקודת FS - ?

סלופ 6-12-18-24 - ?

עקומת בית ראשונית - ?

פאזות ישרות - ?

פאסיבי - ?

קליפינג - ?

קלאס A - ?

קלאס AB - ?

קלאס D - ?

קריאת RTA - ?

רגישות אות כניסה - ?

רזולוציה 24/192 - ?

רצפת רעש שמיעה - ?

שיטת באטרסוורט'  - פיק של 3DB  בנקודת החיתוך - ?

שיטת LR   לינקוויץ ריילי - ?

תיבת TL - ?

תכנת REW - ?

BIT IN – 

DB – דציבלים - ?

DRC - ?

DSP – מעבד סאונד דיגיטלי.

IN PHASE - OUT OF PHAZE - ?

LPAD – מנחת ומקבע התנגדות - ?

USB AUDIO - ? העברת אודיו דרך חיבור USB  ?

עריכה אחרונה על ידי amir74
  • מצחיק 4
  • מעניין 1

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...