Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי רכישת SEAT IBIZA FR 1.0 טורבו, תיבת DSG


hondacivic02es
שימו לב! השרשור הזה בן 1519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן נהגתי על שתיהן. היתה לי איביזה fe במשך שנתיים וחצי עד שהוכרזה אובדן להלכה ובינתיים היה לי רכב שכור מאזדה 2 2019. בהתחלה התפעמתי מהנוחות ושיכוך מהמורות בזכות המתלים אך ההתלהבות נגמרה לאחר שבוע בה אתה מבין שבהעדר טורבו ותיבה רובוטית הרכב צועק לשמיים בהאצות, דבר שמביא לרעש נוראי בתר הנוסעים. זה נכון שהיא לוקחת פניות קצת יותר טוב אבל בסך הכל הכללי זו העדפה של כל אחד. אני מחפש משהו מרגש ומהאזדה יותר שמרנית. ברגע שהיא תגיע עם טורבו זה יהיה משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תמיד ציינתי שהמאזדה מרגישה קצת יותר עצלה בגלל חוסר טורבו אבל ממש לא צריך להביא אותה לטורים גבוהים בשביל נסיעה מינהלתית.

אני חושב שאתה הייתה רגיל למנוע טורבו ואין מה לעשות כשעוברים למנוע אטמוספרי זה מרגיש אחרת (אבל זה לא אומר שזה שהמאזדה חלשה או שצריך להגיע לטורים גבוהים)

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי לביינתים נסיעת מבחן על האיביזה FR, מנוע מטורף אפילו שזה 1000 ואחיזה לא נורמלית (עם ג'נט 18 חתך נמוך).

 

איך התרשמת מנוחות הנסיעה? איכות הרכב? (נהגתי על גרסת הסטייל, הנוחות לדעתי היתה סבירה, ופה חתך הצמיג יותר נמוך )

תודה,

 

ממליץ לחכות לליאון החדשה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכות החומרים בfr דומה, אך הסלון ניראה הרבה יותר מרשים בזכות חבילת עיצוב fr.

מבחינת נוחות שתיהם מכוילות לצד הנוקשה יותר, לא הרגשתי שינוי גדול על מנת לשים לב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך התרשמת מנוחות הנסיעה? איכות הרכב? (נהגתי על גרסת הסטייל, הנוחות לדעתי היתה סבירה, ופה חתך הצמיג יותר נמוך )

תודה,

 

ממליץ לחכות לליאון החדשה :)

 

תראה הרכב האחרון שאני רגיל לנהוג בו זה קיה פיקנטו, אז בגדול אחרי שעליתי על הסיאט הרגשתי כאילו זה אאודי.

 

וכשחזרתי לפיקנטו הבנתי שאני נוהג על קופסת גפרורים\ארגז חול עם 4 גלגלים ומנוע 1200 שמרגיש כמו חצי מה-100 טורבו, עצלן כבד ובעיקר זולל.

 

 

אני מחפש ספציפית את הFR PRO, עם מושבי עור ודשבורד מעור ולא פלסטיק, אהבתי מאוד את הקטע שהאיביזה מרגישה מרווחת, המנוע מאוד חזק, והאחיזה עם הרכב שלקחתי לנסיעה עם ג'נט 18, פשוט גיהץ את הכביש.

 

אני יודע שזה נשמע יותר מידי מתלהב ובעיקר כי הייתי רגיל לפיקנטו, אבל באמת שזה מרגיש רכב ברמה גבוהה מאוד.

 

האחור המרגיש קצת צפוף, זה עדיין סופר מיני ולא רכב משפחתי.

 

לגבי נוחות הנסיעה, לא יצא לי להתרשם יותר מידי כי הנסיעות היו קצרות, בשבוע הבא אני אעשה נסיעה קצת יותר ארוכה, בכל מיני דרכים, ואעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על 2016 fr ידנית, ומכיר גם מישהו עם 2015 fr DSG, וזה עולם אחר לגמרי. עם גיר ידני אתה שולט במנוע הזה בצורה מוחלטת, יש לך 6 הילוכים קדמיים + רוורס. לגבי ה- DSG היא גם פחות חסכונית וגם השילוב מנוע-גיר פחות טובים. מציע לך לחפש ידנית אם אתה רוצה להנות מהנהיגה (אלא אם כן אתה נוסע רוב הזמן בפקקים... אז פחות בשבילך... אבל בכביש פתוח אנשים עם רכבים אוטומטיים יראו לך כמו בימבות).

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדור החדש אין fr ידני. רק רפרנס.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על 2016 fr ידנית, ומכיר גם מישהו עם 2015 fr DSG, וזה עולם אחר לגמרי. עם גיר ידני אתה שולט במנוע הזה בצורה מוחלטת, יש לך 6 הילוכים קדמיים + רוורס. לגבי ה- DSG היא גם פחות חסכונית וגם השילוב מנוע-גיר פחות טובים. מציע לך לחפש ידנית אם אתה רוצה להנות מהנהיגה (אלא אם כן אתה נוסע רוב הזמן בפקקים... אז פחות בשבילך... אבל בכביש פתוח אנשים עם רכבים אוטומטיים יראו לך כמו בימבות).

 

חשבתי על זה ויש לי לא מעט נסיעות בפקקים. כל המדינה הזו פקק אחד גדול.

 

זה מאוד כיף לעלות על כביש פתוח עם גיר ידני, אבל לא יודע נראה לי שהספיקו לי 4 שנים עם הפיקנטו (למרות ששוב, מנוע באמת חלש ומצחיק).

 

ד"א - יש שליטה מההגה בדגם הזה, זה לא נותן שליטה יותר טוב בהילוכים (כמעט כמו ידני)..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בכביש פתוח צריך גיר ידני? מה זה נותן?

בתור אחד שנהג על רכבים ידניים קרוב ל-8 שנים, לא זוכר מצב ששיחקתי עם ההילוכים בכביש פתוח, הרכב נמצא 99% מהזמן על ההילוך המקסימלי כדי לשייט בשקט (כמה שניתן כמובן) ולחסוך בדלק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובתור אחד שנוהג עם גיר ידני בפקקים אז באמת שהשד לא כזה נורא. אפילו בכלל לא. אם תשמור מרחק ותשתמש ביכולת חיזוי סבירה אז זה עובר ממש בקלות (מבחינת ההתעסקות עם הילוכים) ואתה אפילו מוצא את עצמך נוסע חכם וחסכוני ורגוע יותר משאר העדר שדופק גז וברקס על כל סנטימטר מרווח עם הרכבים האוטומטיים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

הבנתי שבמנועי טורבו מאוד מומלץ לפתוח איזשהו בנד עם סגירה ולבדוק שאין בפנים שמן מרוח.

 

יודיעם על זה משהו ? זה כזה קריטי לבדיקה גם ברכב 2018-2019?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בכביש פתוח צריך גיר ידני? מה זה נותן?

בתור אחד שנהג על רכבים ידניים קרוב ל-8 שנים, לא זוכר מצב ששיחקתי עם ההילוכים בכביש פתוח, הרכב נמצא 99% מהזמן על ההילוך המקסימלי כדי לשייט בשקט (כמה שניתן כמובן) ולחסוך בדלק.

 

אני גם נוהג על רכבים ידניים 10 שנים, ואם אתה שואל "למה בכביש פתוח צריך גיר ידני", אז למה אתה נוהג על ידני ולא עובר לאוטומט?

 

אני אישית גר באיזור הררי, ובכביש פתוח בעליה אני מן הסתם מוריד הילוך ל-4 לדוגמה - זה משהו שרכב אוטומטי, לא יכול לעשות. ובהתאם לכך - אני גם עוקף אותו בקלות.

 

ובלי שום קשר, אני לא תלוי בחסדי הגיר ומחשב המנוע שינסו לחזות איזה הילוך אני צריך בהתאם לעוצמת לחיצה על הגז והמהירות של הרכב. אני פשוט מחליף בעצמי וככה גם חוסך דלק ובלאי למנוע.

 

 

ולגבי הפקקים - פעם זה היה "נסבל". אני מדבר על תקופה של לפני שנה-שנתים. היום הפקקים הגיעו למצב של חצי שעה + בקלות, וזה בלתי נסבל ללחוץ על הקלאץ' כל הזמן (ואני אחד שעוסק בספורט). ואני מדבר איתך על איזור הצפון ולא המרכז ששם כבר הפסיקו למדוד זמנים ועברו לקורקינטים חשמליים.

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהרבה גירים אוטומטים יש טיפטרוניק ככה שאפשר להוריד הילוכים לבד.

מעבר לזה, למה שגיר אוטומטי לא יוריד הילוך בעליה?

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

"אני אישית גר באיזור הררי, ובכביש פתוח בעליה אני מן הסתם מוריד הילוך ל-4 לדוגמה - זה משהו שרכב אוטומטי, לא יכול לעשות"

 

ולמה לדעתך רכב אוטומטי מודרני לא יכול לעשות זאת? כל רכב עם "טיפטרוניק" או איך שלא ייקרא מסוגל.

וזה עוד מבלי שנזכיר את הקיקדאון הישן והטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...