Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי רכישת SEAT IBIZA FR 1.0 טורבו, תיבת DSG


hondacivic02es
שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי דיבר על גיר טיפטרוניק? (עזוב שאנשים לא משתמשים בזה בכלל). ברוב הרכבים יש DSG או תיבה אוטומטית רגילה שנותנת לך הילוך D, ובמקרה הטוב, גם 2-3. ולא אמרתי שהגיר לא יוריד הילוך בעליה, אתה פשוט תצטרך לאנוס את דוושת הגז בשביל שזה יקרה וגם אז - נהג עם רכב ידני ישאיר לך אבק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בdsg יש אופציה להעביר הילוכים לבד כמו ברוב הגירים הפלנטרים כיום.

בזכות המנועי טורבו אין צורך ״לאנוס״.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט ממאמר באינטרנט לאלו שעדיין ממשיכים להעלות טיעונים מופרכים:

 

חשוב להבין עם זאת שאין כאן שליטה ידנית מלאה, כאשר במקרים בהם מזהה המחשב מצב מסוכן, הוא יתעלם וימשיך בנסיעה בלא שינוי.למשל, רוב הגירים הטיפטרוניים לא “יסכימו” להורדת הילוך כאשר המצב לא מתאים לכך; חלק מהגירים גם ישלבו אוטומטית להילוך נמוך או גבוה יותר במקרה הצורך; גם אם הנהג לא עשה כך בעצמו – ועל כן מדובר בשליטה חלקית בלבד.מלבד זאת מערכת טיפטרוניק נחשבת חסכונית בדלק ואהובה במיוחד על אלו המחבבים את יתרונותיו של גיר אוטומטי, עם האפשרות ליהנות מפעם לפעם מנהיגה ספורטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה רגילה הגיר יעביר את ההילוך לאיזה שאתה בוחר, אלא אם אתה מתכוון לקרוע את הרכב.

 

הdsg למשל גיר מאוד מהיר, כך שאם תיקח רכב זהה בעל גיר ידני הוא לא ישאיר אבק.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כבר תלוי בנהג, ואני דיברתי על הורדת הילוך בעליה של נהג ידני מול אוטומט שצריך לתת לחיצה חזקה על הגז ולקוות שההילוך יירד. נראה לי שאתה לא קורא מה שאני כותב ככה שאין טעם להמשיך את הדיון בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה כותב מאפיין גירים ישנים.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

קניתי את הרכב, מודה לכולם על העזרה והביקורות.

 

הבאתי איביזה FR 2019 עם 17 אלף ק"מ.

 

אין בכלל מה להשוות לפיקנטו שהיתה לי, רכב מטורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. נשמח לקרוא סיכום שנתי בהמשך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כבר תלוי בנהג, ואני דיברתי על הורדת הילוך בעליה של נהג ידני מול אוטומט שצריך לתת לחיצה חזקה על הגז ולקוות שההילוך יירד. נראה לי שאתה לא קורא מה שאני כותב ככה שאין טעם להמשיך את הדיון בכלל

 

מתי פעם אחרונה נהגת על רכב אוטומט עם יכולת שליטה ידנית(קרי- טיפטרוניק) עם יותר מ-4 הילוכים?

 

כי מה שאתה מדבר שייך לגירי 4 הילוכים ללא שליטה ידנית(מקסימום מעבר מ-D ל-3 ע"י מסילת ההילוכים)

 

כול מה שאתה יכול לעשות בידני, טיפטורניק מודרני יכול לעשות גם כן(מלבד דברים טיפשיים להחריד שספק אם מישהו יעשה ברכב ידני ממילא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

קניתי את הרכב, מודה לכולם על העזרה והביקורות.

 

הבאתי איביזה FR 2019 עם 17 אלף ק"מ.

 

אין בכלל מה להשוות לפיקנטו שהיתה לי, רכב מטורף.

 

תתחדש. הק"מ גבוה אבל אם טופלה כמו שצריך הכל בסדר. (יותר נכון אם תטפל בה כמו שצריך... בספק אם הבעלים הקודם הספיק לטפל בה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. הק"מ גבוה אבל אם טופלה כמו שצריך הכל בסדר. (יותר נכון אם תטפל בה כמו שצריך... בספק אם הבעלים הקודם הספיק לטפל בה)
הק"מ לא גבוה, ממוצע לחלוטין.

 

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיבו אני לא רוצה להישמע מתלהב מידי, הרי שידרגתי מפיקנטו, אבל הרכב ממש מהנה לנסיעה, הדבר היחיד שאולי קצת קצת מבאס זה הבולמים החזקים\קשים, אבל זה ממש לא מוריד מחוויית הנהיגה.

 

במצב ספורט הוא מרגיש כמו מנוע 1800 בלי טורבו (הסיוויק שנסעתי עליה לפני כמה שנים), ויש גם מקום לשיפורים.

 

*אני בהמשך אעדכן לגבי צריכת דלק, במצב ECO במהירות 70 הגיר כבר על הילוך 7 אז הוא אמור להיות מאוד חסכוני אם לא משתוללים (ואפשר להשתולל).

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...