Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SunshineGC38

יתרונות וחסרונות של גיר רובוטי

שימו לב! השרשור הזה בן 320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום וברכה לחברי הפורום,

 

לאחרונה שמתי לב שיותר ויותר יצרנים מעדיפים גירים רובוטים.

הגיר עובד בסלד נמוך של המנוע ומאפשר תגובה מהירה בזמן העברת הילוך.

במרוצי מכוניות (משם מגיע הגיר) זהו יתרון משמעותי

אך ברכב עירוני בארצינו החמה והפקוקה הגיר לא פעם מוצג כמגמגם בנסיעה איטית, בועט ופחות נעים וחלק.

תופעה מצחיקה של בוחני רכב אליה שמתי לב - מציינים כמה הגיר מהיר וחסכוני ואז בחצי משפט אומרים שהוא "רק" רועד בהילוכים הנמוכים.

לצד התפעול היומיומי הדי מוזר, אמינות הגיר מוטלת בספק.

בפורומים שונים אפילו ממליצים להתרחק מגיר רובוטי.

האם ישנם יצרני רכב שהצליחו להתגבר על כל החסרונות של הגיר הרובוטי או שגם נכון לסוף 2019, עדיף להתרחק מרכבים עם גיר זה?

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר תורם לצריכת דלק טובה וכפולי מצמדים גם לזריזות במיוחד dsg שהוא מהיר במיוחד.

בחד מצמדי בנסיעה עירונית מורגשת העברת הילוכים בצורה מוחשית ואף מעצבנת, בכפול מצמדים זה הרבה פחות מורגש אם כי הגור ברנו פחות מעודן מאשר dsg, אז יש הבדל גם בין הגירים.

 

מי שנוסע הרבה בפקקים יקצר את חיי המצמדים בדיוק כמו בגיר ידני.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקוריאנים גם התחילו לשים גירים רובוטיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את השורה השנייה שכתבת אבל בלי להיכנס לפרטים יותר מדי.

אין חדש תחת השמש.

 

פולקסוואגן, אודי, סיאט וסקודה עם ה DSG - לפני שלושה חודשים פורסם על הסדר פשרה נוסף לגבי הגיר,

הפעם כזה שמכיל רכבים מ2013 עד 2016.

 

רנו - עם המחשב גיר הסורר בקליאו בקאפצ'ור ובפלואנס.

לדעתי, עניין של זמן שיקפצו גם בעלי המגאן החדשה. אבל זו רק השערה.

 

פורד זה כבר סיפור ישן וידוע, אבל שים לב שגם היום הם לא הצליחו להשתקם מהמכה של ה POWER SHIFT בארץ.

גם שנתנו 10 שנים אחריות עדיין יש תלונות והמחירון של הפוקוס מהשנים האלו כרגע ברצפה.

 

קיה היחידים שאיכשהו הצליחו לחמוק מתחת לראדר למרות שגם פה יש תלונות,

לא על אופן הפעולה או האמינות, אלא על עצם זה שבזמן נסיעה בפקק, הרכב עלול לשלוח אותך לעצור בצד למשך 5 דקות לחכות שהגיר יתקרר.

אצלם זה חדש יחסית צריך לחכות קצת שיהיה נסיון עם הגיר הזה (מעבר ל2.5 קיה סיד על הכביש) כדי להיות בטוחים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא ניראה עוד שנתיים או שלוש את הi20/rio לגבי האמינות של הרובוטים שלהם.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגיר של הסיטיגו זה רובוטי נכון?


*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רובוטי חד מצמדי.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתוך הרובוטי יש כמה סוגים יש חד מצמדי שיש בסיטיגו, בשלישיה (c1,108,aygo) בסלריו

הרובוטי כפול מצמדים מחולק גם הוא לשני סוגים מצמדים יבשים ומצמדים רטובים המצמדים היבשים כמו שזה נשמע המצמדים עצמם סגורים בתוך התיבה בלי שמן שהם טבולים בו ורוב התיבות שהמצמדים הולכים מהר זה בתיבות היבשות, התיבות היבשות יותר פופלאריות מהסיבה שהם מיועדות למנועים עם מומנט מסוים בVAG הDSG DQ200 שהוא הבעייתי שמככב בתקלות שלו נמצא ממנוע 1.0 עד 1.5 ובמנוע 1.8 ו2.0 כבר יש תיבה כפולת מצמד רטובה (DQ250 או 350 לא זוכר בדיוק) ה250 הוא מהדור הראשון של הDSG שעבר הרבה גלגולים היא קיימת בעיקר בGTI ובדיזלים.

ברנו ובפורד התיבה היא יבשה ולא הכי מוצלחת בלשון המעטה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

stum, יש די הרבה סיד עם הגיר הזה בארץ אבל גם אם נניח שאין מספיק אני די בטוח שיונדאי i30 כבר מ 2016 עם הגיר הנל ואולי גם הג'יפונים של יונדאי אבל אני לא סגור על זה ומתעצל לחפש.


Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים נראה שהגירים הרובוטים החד מצמדים אמינים הרבה יותר מהכפולי מצמדים,

החיסרון היחידי הוא שבחלק מהמקרים הם הורסים מצמד די מהר,

כל זה מבוסס אצלי מסטטיסטיקה בלבד שקראתי ולא ניסיון אישי, הניסיון שלנו הוא אמינות מופתית לשניהם, גם הרכבים החד מצמדים שהיו לנו וגם בכפולים של VAG, למרות שהחד מצמדי של ה301 הוא היחידי שעשה לנו קצת חיים קשים וגם היה לא נעים בצורה יוצאת דופן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון של שמונה חודשים עם DSG7 כפול מצמדים באיביזה דור קודם הוא מדהים בתאוצות, ברמה שהתפלאתי לראות גיר עם ביצועים כאלו ברכב עממי, וסביר בפקקים אבל משמעותית פחות חלק מגיר פלנטרי במצב הזה.

הרכב נגנב לפני שיכולתי ללמוד משהו על האמינות (היה חדש מהחברה). כמו כן, המחליפה הייתה איביזה חדשה ידנית (FR) עם מנוע זהה שבה קיבלתי צריכת דלק זהה לגמרי, כך שאני יכול גם להעיד שהגיר לא פוגע כלל בצריכת הדלק, להבדיל מגיר פלנטרי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי בתכלס הוא ידני בלי קלאץ בגלל זה הצריכת דלק שלו מאוד קרובה לפעמים אפילו קצת יותר טובה מידני

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו מצמד, פשוט את הלחיצה לא אתה מבצע.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן הבנת את כוונת המשורר

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיה היחידים שאיכשהו הצליחו לחמוק מתחת לראדר למרות שגם פה יש תלונות,

לא על אופן הפעולה או האמינות, אלא על עצם זה שבזמן נסיעה בפקק, הרכב עלול לשלוח אותך לעצור בצד למשך 5 דקות לחכות שהגיר יתקרר.

אצלם זה חדש יחסית צריך לחכות קצת שיהיה נסיון עם הגיר הזה (מעבר ל2.5 קיה סיד על הכביש) כדי להיות בטוחים

 

לא בדיוק - היו לא מעט תלונות על התחממות של הגיר שאילצה את הנהג להמתין להתקררות וגם דיווחים על החלפות מצמדים ואלמנטים נוספים - ראה דוגמה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showt...=1#post5709209

 

לגבי ה-DSG7 היבש של VAG, למרות ששם הדגם לא השתנה (DQ200), הגיר הנ"ל עבר מספר שיפורים במהלך חייו, הן במכלולים והן בתוכנת מחשב ניהול הגיר.


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...