Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצעי מועדון 'חבר' על רכבי פיג'ו, סיטרואן ואופל


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 1704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מול מה אתה משווה שאתה אומר רווחים לא חריגים?

 

מהמעט שראיתי דרך גוגל הרווח הנקי של קראסו מוטורס (מהווה 10 אחוז בלבד מהמכירות רכב בישראל ) הוא 77 מיליון שקל בחצי שנה. זה יותר מרוב המוחלט של רוב החברות במשק ופה מדובר על רק 10 אחוז ממכירות הרכב בישראל.

אני מפחד ליראות את הרווחים של יבואניות יונדאי קיה וטויוטה.

 

הרווחים שלהם עצומים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה בדיוק מה שכתבתי אין תחרות אצל יבואני הרכב לעומת שוק הסלולר למשל.

כל יבואן הוא מונופול בפני עצמו. לא מבין איך יש מליצי יושר עליהם?

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מול מה אתה משווה שאתה אומר רווחים לא חריגים?

 

מהמעט שראיתי דרך גוגל הרווח הנקי של קראסו מוטורוס(מהווה 10 אחוז בלבד מהמכירות רכב בישראל ) הוא 77 מיליון שקל בחצי שנה. זה יותר מרוב המוחלט של רוב החברות במשק ופה מדובר על רק 10 אחוז ממכירות הרכב בישראל.

אני מפחד ליראות את הרווחים של יבואניות יונדאי קיה וטויוטה.

 

הרווחים שלהם עצומים

יש לך טעות - ראה כאן:

https://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/763660

 

יותר בכיוון של חד-ספרתי נמוך רווח נקי. אם זה רווח חזירי, אז לשיטתך כל העסקים חייבים להפסיד.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מול מה אתה משווה שאתה אומר רווחים לא חריגים?

 

מהמעט שראיתי דרך גוגל הרווח הנקי של קראסו מוטורס (מהווה 10 אחוז בלבד מהמכירות רכב בישראל ) הוא 77 מיליון שקל בחצי שנה. זה יותר מרוב המוחלט של רוב החברות במשק ופה מדובר על רק 10 אחוז ממכירות הרכב בישראל.

אני מפחד ליראות את הרווחים של יבואניות יונדאי קיה וטויוטה.

 

הרווחים שלהם עצומים

 

שווי השוק של קרסו הוא 1.2 מיליארד. יחסית לשווי השוק הרווחים לא מדהימים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מול מה אתה משווה שאתה אומר רווחים לא חריגים?

 

מהמעט שראיתי דרך גוגל הרווח הנקי של קראסו מוטורס (מהווה 10 אחוז בלבד מהמכירות רכב בישראל ) הוא 77 מיליון שקל בחצי שנה. זה יותר מרוב המוחלט של רוב החברות במשק ופה מדובר על רק 10 אחוז ממכירות הרכב בישראל.

אני מפחד ליראות את הרווחים של יבואניות יונדאי קיה וטויוטה.

 

הרווחים שלהם עצומים

 

לא בדקתי את הנתונים אבל נצא מנקודת הנחה שהם נכונים.

 

כמה שכירות מכניס רק הנדל"ן שלהם אם יחסלו את עס2י הרכב וישכירו אותו?

 

עדיין המספר נראה גבוה?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך טעות - ראה כאן:

https://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/763660

 

יותר בכיוון של חד-ספרתי נמוך רווח נקי. אם זה רווח חזירי, אז לשיטתך כל העסקים חייבים להפסיד.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

שים לב, מה שמצויין בלינק שצירפת זה רווח לרבעון. אני דיברתי על חצי שנה.

 

שווי השוק של קרסו הוא 1.2 מיליארד. יחסית לשווי השוק הרווחים לא מדהימים.

 

קטונתי מלהבין לעומק שיווי שוק של חברות, במיוחד כאלו שנסחרות בבורסה. אני רק יודע שהרווחים שלהם הם עצומים לעומת שאר החברות במשק שאינן קשורות לרכבים. ואני מדגיש שוב- זאת חברה שמוכרת 10 אחוז בלבד מהרכבים.

 

לא בדקתי את הנתונים אבל נצא מנקודת הנחה שהם נכונים.



 

כמה שכירות מכניס רק הנדל"ן שלהם אם יחסלו את עס2י הרכב וישכירו אותו?

 

עדיין המספר נראה גבוה?

 

קשה לדעת מה ההכנסות של קרסו נדל"ן כי הם לא נסחרים בבורסה.

מה שכן, ב-2013, הביג בוס של קרסו אמר -"החלום שלי- רווחי קרסו נדל"ן כמו קרסו מוטורס"

עברו מאז הרבה מים בנהר ולא יודע אם זה עדכני, אבל תהיה בטוח שכניראה תחום המוטוריקה מרוויח טוב מאוד לעסק המשפחתי, בלשון המעטה.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000826506

 

ואגב, גם במידה ורווחי הנדל"ן היו ענקיים ולעומת רווחי המוטוריקה, זה עדיין לא אומר שרווחי המטוריקה נמוכים, זה רק אומר שיש עוד תחום נוסף שבעזרת עיוות בתמיכת המדינה, הביאו לחזירות מטורפת ועושק, אבל זה כבר נושא אחר שלא קשור לדיון.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות מ 15% רווח גולמי זה נמוך מאוד.

 

אם סתם נבחר יבואנים בתחומים אחרים אז אלקטרה עומדת על יותר מ 25%, תדיראן 26%, ולמעשה הרווח הגולמי שלה דומה מאוד לרשת שופרסל. איפה החזירות פה?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות מ 15% רווח גולמי זה נמוך מאוד.

 

אם סתם נבחר יבואנים בתחומים אחרים אז אלקטרה עומדת על יותר מ 25%, תדיראן 26%, ולמעשה הרווח הגולמי שלה דומה מאוד לרשת שופרסל. איפה החזירות פה?

 

אפשר להשוות נתונים עד מחר, ולעוות אותם במידת הצורך כפי שרוצים.

הרווחים של קרסו עומדים על 15 אחוז גולמי? אולי בגלל שסביב ה-60 אחוז נמכרים לחברות הליסינג במחיר סופר זול. אתה חברת ליסינג? לא. אתה בא לסוכנות ומשלם מחיר מלא.

 

אבל עזוב, זה וויכוח סרק.

 

שימשיכו כול מגני היבואנים לשלם 109 אלף על רכב שעולה ליבואן 75 אלף במקרה הרע, ועוד להודות לו שהוא מוכר בכול כך זול...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום צרות עין, אם כל כך לא שווה להיות יבואן רכב בלעדי לדגמים ספציפים ולטענתכם גם ככה הרווחים הם אפסיים אז תיפתחו את השוק לחלוטין לכולם, שוק פתוח.

מישום מה כל העולם הנאור דוגל בשוק פתוח חוץ ממספר חברי פורום שרואים את שוק הרכב בארץ כשוק "מיוחד" שגורם לנו הצרכנים להרוויח מניהול השוק ממספר מונופולים. התחושה שלי שהכלכלה לא טועה וגם לנו יהיה עדיף שוק פתוח.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק פתוח מזמן. פשוט אף אחד לא רצה להיכנס אליו. רק חברה אחת מייבאת דגמים מסויימים של טויוטה ביבוא מקביל ובמחירים דומים.

 

צריך להבין גם שעסק קיים נלחם על השרידות שלו גם אם הוא לא ברווז (הציפור. לא חבר הפורום הנכבד שלנו) שמטיל ביצי זהב. כל עוד שהוא מציג רווח נסבל לבעלי המניות הוא ימשיך לשרוד וככל שהוא ייצר יותר רווחים כך השווי שלו יעלה בהתאם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, מה שמצויין בלינק שצירפת זה רווח לרבעון. אני דיברתי על חצי שנה.

.

 

שזה הרבעון הכי חזק של כל יבואן, עזוב אתה טוען מצד אחד שאתה לא מבין ומצד שני ממשיך במנטרה שלך, גם שהמספרים מראים אחרת.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החסם העיקרי הוא לבנות מערך שעומד בדרישות החוק. מה לעשות שזה מערך שעולה הרבה כסף שצריך להחזיר יחד עם העלות שלו מהרווחים החזיריים.

 

היבוא האישי פתוח לכולם ועדיין זה בשוליים ורק לרכבים מאוד יקרים. אם כל כך יקר פה בגלל היבואנים תקנה בחו"ל ותביא לבד.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...