Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לשאלה ומוסיף,

 

לפי זה עדיף קומפוננט מקדימה + סאב מאשר קומפוננט מקדימה + 6X9 מאחורה + סאב?????????

פורסם

מצטרף לשאלה ומוסיף,

 

לפי זה עדיף קומפוננט מקדימה + סאב מאשר קומפוננט מקדימה + 6X9 מאחורה + סאב?????????
זה תמיד היה "עדיף", אבל זאת לא היתה ממש השאלה..

השאלה היא: אם יש רמקולים מאחורה ואני מרכיב קומפוננט אז זה לא הכי אפקטיבי, ואפשר פשוט רמקול רגיל מקדימה?

פורסם

לדעתי צריך להשקיע בקופוננט איכותי מקדימה שיתן סאונד טוב

אם אתה בראש של איכות ואתה לא רוצה להשקיע הרבה כסף קנה דוטק

לגבי הרמקולים האחורים מטרתם בדומה לסאונד של קולנוע ביתי לתת צליל רקע אחוריים ולא יותר מזה!

מספיק אלמנט 5" 4" ועל הגברה נמוכה יותר ביחס לקומפוננט.

(ולא כמו כל בני ישראל שבתחילים את ההשקעה ב6*9 שנותן מוזיקה אחורית לא מדוייקת!!! ומיותרת)

אם תשמור על איזון זה בנוסף להרכבה איכותית (רצוי להוסיף קיט בידוד) ויש לך סיכוי טוב לסאונד מדוייק ונקי.

 

בהצלחה...

Guest תמיר .א.
פורסם
מה היתרונות של קומפוננט על פני רמקול רגיל???

מהניסיון שלי קומפננט מול רמקול 2WAY או 3WAY עיגול רגיל.

 

הקומפננט עומדים בהספקים הרבה יותר גבוהים, נשמעים יותר ברור, ובנויים מחוברים איכותיים יותר,

 

תמיר

פורסם

אני אחד מבני עם ישראל שקנו 6X9 והגבירו אותם (אפשר לראות בחתימה שלי), את השיקול הזה עשיתי מכיוון שהרכב שלי ארוך מאוד ורציתי שיהיה איזון באוטו ויגיע סאונד מכל הכיוונים. התיכנון שלי היה לרכוש את הסט קומפוננט (של מאגנט) שיתן את הדיוק בעצם (4 אינצ' - זה המקום אצלי).

אבל עכשיו לפי מה שאייל אומר, שקומפוננט לא הכי אפקטיבי עכשיו כי יש לי אחוריים חזקים מוגברים, אז עדיף לרכוש 4 אינצ' רגילים ?

ואם כן, אני יוכל להשיג בהם איכות?

 

בברכה:wink:

שי

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

4" מעצם היותם קטנים - לא יתנו לך באס מספק

אז אם אתה לא מחפש להגדיר את במת הסאונד באוטו - תקנה 4" פשוט שרק ישלים לך

עוצמה בחלק הקדמי של הרכב.

 

זאת דעתי והיא מבוססת על הטעם שלי נא לא לתקוף!

:wink:

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

אני לא מחפש באס, את הבאס אני מקבל מהאחוריים ומסאב שיבוא בעתיד.

מה שאני כן מחפש זה איכות ודיוק. :-)

 

עדיין לא ענו לי על השאלות ששאלתי בהודעה הקודמת :?

 

בברכה:wink:

שי

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

לא בדיוק מדובר בבאס של סאב, יותר מדובר בטווח תדרים גבוה יותר, שכאן תהייה ההשפעה.

ולכן אני אישית היתי מעדיף שיהיה קיים - אבל אפשר להתפשר שיבוא מאחוריים ...

 

דרך אגב, אתה תמיד יכול להעביר את ההגברה לפרונט שלך - השאלה אם באמת תביא פרונט שיהיה שווה להגביר ושיענה על הציפיות שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חברה שלום אז לפי מה שהבנתי מימה שכתבתם אז רציתי לשאול שאלה יש לי פיאט אונו ואני מיתלבת עם לשים רמקול רגיל עם 6על9 מוגברים הוא קומפו ו6על9 שניהם מוגברים

×
×
  • תוכן חדש...