Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחממות גיר דו מצמדי (רובוטי) ברכב חדש (קיה)


Becky
שימו לב! השרשור הזה בן 393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהבתי את התגובה לא לדאוג היות ויש אחריות . ראינו מה שווה תעודת האחריות בכל החברות . מגיע ללקוח שקונה מכונית במיטב כספו קצת יותר .

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קיה לא הצליחו לפתור את הבעיה למרות שהם הצהירו שהבעיה נפתרה,זה בעיה ידועה בגיר של הספורטאז טורבו ובשאר הדגמים של היצרן עם הגיר הזה.

בדיוק ב-ספורטאז GT אמרו שאכן יש בעיה של גיר מתחמם ואין להם איך לפתור את זה ,הזוי לא ?

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה רכב מדובר? הגיר dsg7?
סטיגמות סטיגמות סטיגמות. ישר נפלת על ה vag אבל אם היתה בענינים היתה יודע שלקיה יש בעית התחממות בגיר. נושא שדובר פה למעל לשנה. לא נורא בטח אתה חושב שפג'ו רנו וסיטרואן זה רכב לא להיט...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי שלספורטאז' יש דו מצמדי... מה יהיה עם הגירים האלה?

 

אגב, האם זהו אותו הגיר שיש גם בסטוניק החדשה?

-----------------------------

אם נוהגים לא מסמסים. אל תצאו בלי מסמס תורן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שמקור החום נוסע מאחד (או שנים) מהמצמדים ברכב. חבל שבעיקרון רכב עם גיר ידני יכול ליסוע בלי לחמם את הקלאץ ותיבה רובוטית לא מסוגלת זאת. אני לא מומחה גדול אבל כל עוד החום נובע בגלל תוכנה שמכסחת את הקלאץ אז מוטב שיונדאי וקיה יטפלו בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

גם ברכב עם גיר ידני שיזדחל בעליה קשה בפקק תיגרם בדיוק אותה התחממות של המצמד שעלולה להביא לבלאי מואץ. ברכב ידני אין בד"כ חיווי על חום המצמד אבל אחרי מספר זינוקים בעליה קשה תוך כדי זחילה לעיתים ב"חצי קלאץ" מתחילים להריח את התחממות רפידות המצמד.

 

אני אמנם מתעב גירים רובוטיים ובוודאי את היבשים ולא ארכוש רכב כזה אך יש להם גם יתרונות ספורים ואני אומר שיהנו מהם אחרים....:)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

גם ברכב עם גיר ידני שיזדחל בעליה קשה בפקק תיגרם בדיוק אותה התחממות של המצמד שעלולה להביא לבלאי מואץ. ברכב ידני אין בד"כ חיווי על חום המצמד אבל אחרי מספר זינוקים בעליה קשה תוך כדי זחילה לעיתים ב"חצי קלאץ" מתחילים להריח את התחממות רפידות המצמד.

 

אני אמנם מתעב גירים רובוטיים ובוודאי את היבשים ולא ארכוש רכב כזה אך יש להם גם יתרונות ספורים ואני אומר שיהנו מהם אחרים....:)

לא מדוייק,

ברכב ידני לנהג יש שליטה על שילוב הקלאצ' ונהג עם טיפה נסיון בקלות ימנע מחימום המצמד. עובדתית אחרי 15 שנה על ההגה, שאת רובם עשיתי על גיר ידני, מעולם לא הגעתי להריח מצמד חם. ואני לא רואה את עצמי נהג טוב או מוכשר במיוחד.

בגיר רובוטי אין את השליטה הזו, ואם הגיר מחליט לעשות את שער הגיא או את כל איילון על חצי קלאצ', זה מה שיהיה

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

לך לא יצא לשרוף קלאץ', לאחרים כן.

התשובות כאן לא מתייחסות לפותח השרשור, לך או לי אלא לכלל הנהגים-כלומר לממוצע.

גיר רובוטי דו מצמדי תקין "ממוצע" לא אמור להחליט סתם כך לנסוע על חצי קלאץ' את איילון או שער הגיא אלא מגיב באופן מדויק ונכון יחסית למכלול הנסיבות ואני בטוח שטוב יותר מנהג (או נהגת, אי אפשר להתעלם מ-50% מכלל הנוהגים)"עם טיפה ניסיון".

אני נוהג מאז שנת 1981... רוב רכביי היו ידניים...גם הרכב שקדם לנוכחי (פנדה 2014), עבדתי מספר שנים במוסך והחלפתי לא מעט מצמדים והאמן לי שאני יודע על מה מדובר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

גם ברכב עם גיר ידני שיזדחל בעליה קשה בפקק תיגרם בדיוק אותה התחממות של המצמד שעלולה להביא לבלאי מואץ. ברכב ידני אין בד"כ חיווי על חום המצמד אבל אחרי מספר זינוקים בעליה קשה תוך כדי זחילה לעיתים ב"חצי קלאץ" מתחילים להריח את התחממות רפידות המצמד.

 

אני אמנם מתעב גירים רובוטיים ובוודאי את היבשים ולא ארכוש רכב כזה אך יש להם גם יתרונות ספורים ואני אומר שיהנו מהם אחרים....:)

 

אבל פותחת השרשור לא הזדחלה, היא דווקא מודעת לעניין והיא הקפידה על מרווח ונמנעה מהזדחלות ולמרות הכל זה לא עזר. אז איך אתה מסביר את העניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט בלתי נתפס להבנתי שב 2019 ייצרו רכב עם בעיית התחממות יתר, עד כדי החלטת יצרן להציג לנהג הודעה כמו "עצור לצורך התקררות התיבה".

אם זו לא היתה אמת, אפשר היה לחשוב שמדובר בדיחה גרועה.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כן המהנדסים הגרמנים האלו ימ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרמנים האלו.. רק צרות אני אומר לך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...