Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת החשמל כבה מעצמה אחרי שהות ממושכת ברכב (נערך)


ALÞћÃ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

סיפור שהיה היום -

 

יושב לי באיוניק *** עריכה - נמחקה קללה*** שלי, הסוויץ' (אין בדיוק סוויץ') במצב ACC - הרכב רץ על ה 12v בלבד. שומע מוזיקה, מפוח על אוורור בקטנה - לאחר כשעה של התפננות, מת כל החשמל במכה ברכב. אין אפשרות לסגור חלונות, לנעול את הרכב או להניע מחדש.

אני יודע שיש קטע שלאחר X זמן הרכב מגן על עצמו ופשוט הורג את החשמל, אך ברגע שפותחים את הדלת או לוחצים על כפתור ההנעה העסק אמור להתעורר מחדש. כאן זה לא היה המקרה.

 

הדבר היחיד שהצליח לעורר את הרכב מחדש לחיים הוא כפתור ה "12v batt reset" (זכה לכינוי "דפיברילטור"), שנמצא צמוד לכפתור שפותח את דלתית התדלוק. יש רק לקחת בחשבון שלחיצה על הכפתור תאפס את המולטימדיה ואת נתוני האודומטר, ממש כאילו ניתקתם את הסוללה וחיברתם מחדש.

 

מבאס, לא ברור למה קרה, אבל נראה שלבינתיים נפתר. כל שנותר לקוות הוא שזה לא יקרה תוך כדי נסיעה (שזה בכלל יכול להיות משעשע, בהתחשב בכך שגם תגבור הבלימה מנוהל חשמלית ברכב הזה) ושהיא בכלל תניע מחר על הבוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע בכלל. צריכת הזרם של המפוח גם במהירות נמוכה עשוייה להגיע ל-2-4 אמפר שזה יחסית המון ובהחלט עלול לרוקן מצבר לאחר שעה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...