Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אני הולך למוסך בלי קשר. פשוט מעניין אותי לדעת על כיוון כלשהוא שאולי אתם יודעים אז בבקשה אם יש מושג נא לענות.

 

ובכן הבעיה הינה שכאשר אני בהילוך נניח שני לצורך הדוג' ואני מגיע לעצירה כאשר אני מעביר לניטרל תוך כדי גלישה לרמזור (נניח שוב...) או פשוט לעצירה, הרכב לפעמים נכבה.

עכשיו העניין הוא שהרכב לא נכבה תמיד, זה קרה לי שלושה פעמים בשלושה ימים האחרונים.

 

מה שקורה הוא שהסלד ברכב יורד נמוך מידי ואז הרכב מגיע למצב שהוא נכבה.

למישהו יש רעיון מה הסיבה לכך ?

כמו כן הטורים לא קופצים מעלה ומטה, הם יציבים. ושמתי לב שכאשר הרכב חם (טמפ' עבודה) מד הסל"ד עומד על 500-700 סל"ד. שזה נמוך ממה שאני רגיל לראות אותו עובד (בדר"כ עובד על 800-1000 סל"ד).

 

מה הסיבה לדעתכם ?

 

כמו כן , עוד פרט לציון, לפני שבוע העמם שלי הלך לעולמו והוחלף לצינור בקוטר 3 אינץ', אני בספק אם יש קשר, אבל בכל אופן עובדה שציינתי לכם כדי לא להשמיט פרטים.

למיטב ידעתי כאשר מורידים דודים ברכב הסל"ד אמור לעלות בגלל שהזרימה יותר חופשית לכן יותר קל למנוע לעבוד וכו' וכו'.

 

אודה אם למישהו יש איזה שהוא כיוון לעניין ...

 

בתודה מראש

עידן כהן.

פורסם

הייתי מציע לבדוק את הפלגים ולבדוק את הכבל של הפלגים לדעתי קרוב לוודאי זה יפתור לך את הבעיה

פורסם

הפלאגים ספק ענק... עקב כך שהם הוחלפו בטיפול האחרון - משמע לפני כשבועיים.

מנוע צעדים יתכן וזאת הבעיה.... הממ , אם מנוע הצעדים היה תקול הייתי אמור לראות עליה וירידה בסל"ד ?

ז"א שהטורים היו משחקים כל הזמן.

פורסם

ייתכן כי הגורם לבעיה הוא חיישן מהירות תקול.

כך טען איציק בעבר בנוגע לבעיה דומה בקליאו (אמנם ישנה יותר ולא הספורט, אך בכ"ז).

במידה והרכב כבה לקראת עצירה - אז כן, זה בהחלט יכול להיות חיישן מהירות.

תפקידו של החיישן לשדר למחשב הרכב את מהירות הרכב ע"מ שהסלד לא ירד בפתאומיות אלא בהדרגה כאשר מרפים מדוושת הגז.

כאשר החיישן תקול, המחשב גורם לירידה דראסטית בסלד ולקראת עצירה זה יכול לגרום לכיבוי מנוע. כמו כן בנסיעה, בין העברות הילוכים, הסלד ירד יותר מהר אם החיישן תקול.

(השרשור הרלוונטי)

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

שוב פעם הקליאו המזובלת הזו, אמרתי לך לקנות איביזה או TS שם זה בטוח לא היה קורה לך.

 

תלמד לפעם הבאה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

טוב אנשים עדכון קל...

:), המצערת שלי היתה מלוכלכת , וכנראה זה מה שגרם לתופעה, לא בטוח כי בינתיים אני רק יומיים עם הרכב בינתיים ללא תקלות חוזרות, נחכה לפחות שבוע ונראה תוצאות.

אם זה עבד (ניקוי המצערת) ז"א שזאת אכן היתה התקלה.

 

יום טוב ותודה על ההשערות :)

כמו כן המצתים הוחלפו לפני... שבועיים :) , לאחר 40,000 ק"מ.גם נזק לא קטן כספית למצתים אורגינלים של קליאו ספורט.

פורסם
טוב אנשים עדכון קל...

:), המצערת שלי היתה מלוכלכת , וכנראה זה מה שגרם לתופעה, לא בטוח כי בינתיים אני רק יומיים עם הרכב בינתיים ללא תקלות חוזרות, נחכה לפחות שבוע ונראה תוצאות.

אם זה עבד (ניקוי המצערת) ז"א שזאת אכן היתה התקלה.

 

יום טוב ותודה על ההשערות :)

כמו כן המצתים הוחלפו לפני... שבועיים :) , לאחר 40,000 ק"מ.גם נזק לא קטן כספית למצתים אורגינלים של קליאו ספורט.

למה החלפתה מצתים ? היה הכרח ע"פ הוראות יצרן ? לא צופפתה טיפולים לחינם ?

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

הגיוני שזאת התקלה ,יש במצערת חיישן מיקום (tps) ייתכן והלכלוך שיבש את האותות שנשלחו למחשב

 

חבל שלא ראיתי הת'רד כשפרסמת אותו הייתי אומר לך ,לי קורה בדיוק אותו הדבר

אחרי ניקוי המצערת וניקוי שסתום מייצב סרק ,הבעיה נפתרת מייד .

 

איציק.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
טוב אנשים עדכון קל...

:), המצערת שלי היתה מלוכלכת , וכנראה זה מה שגרם לתופעה, לא בטוח כי בינתיים אני רק יומיים עם הרכב בינתיים ללא תקלות חוזרות, נחכה לפחות שבוע ונראה תוצאות.

אם זה עבד (ניקוי המצערת) ז"א שזאת אכן היתה התקלה.

 

יום טוב ותודה על ההשערות :)

כמו כן המצתים הוחלפו לפני... שבועיים :) , לאחר 40,000 ק"מ.גם נזק לא קטן כספית למצתים אורגינלים של קליאו ספורט.

דומה למה שהיה לי בHGT לפני משהו כמו שנה, הרכב היה מתקשה להניע אבל לא נכבה באמצע נסיעה או ברמזורים, בכל אופן אצלי החליפו את כל המצערת ולא חסכו רק בלנקות את החיישן...
פורסם
דומה למה שהיה לי בHGT לפני משהו כמו שנה, הרכב היה מתקשה להניע אבל לא נכבה באמצע נסיעה או ברמזורים, בכל אופן אצלי החליפו את כל המצערת ולא חסכו רק בלנקות את החיישן...

אף אחד לא דיבר על חיישן מלוכלך שדרש ניקוי.

במוסך מנקים את המצערת מאחר והיא סופחת אדי שמן ואבק שמצטברים במעברים וסותמים את מעבר האויר.

zak-rs2000 הוסיף וציין שייתכן והלכלוך שהיה על המצערת למעשה לא גרם לה להסגר טוב (או להפך) וזה שיבש את הקריאה של החיישן מצב מצערת.

 

לא מחליפים מצערת "קומפלט" רק בגלל ליכלוך בבית מצערת, פשוט מנקים. זו תופעה מאוד ידועה ברכבים עם הזרקת דלק רב נקודתית ובמוסכים יודעים לנקות את בית המצערת בצורה טובה (והעלות היא אפסית ביחס להחלפת כל המצערת, בה אין צורך במקרים כאלו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...