Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנ"ל שוכב כבר מעל שנה כאבן שאין לה הופכין. ניזוק כנראה לאחר מכת ברק שגרמה עוד נזקים בבית. המסך עצמו נדלק אך לא מקבל אינפוט מאף אחת מהכניסות - מראה "אין סיגנל". יש טעם לנסות לתקן? ניסיתי בזמנו לדבר עם המעבדה שמטפלת בציוד היקפי מטעם דל (נדמה לי יעל פתרונות), שלחו אותי נאחוי.

חזיר דיזל

פורסם
הנ"ל שוכב כבר מעל שנה כאבן שאין לה הופכין. ניזוק כנראה לאחר מכת ברק שגרמה עוד נזקים בבית. המסך עצמו נדלק אך לא מקבל אינפוט מאף אחת מהכניסות - מראה "אין סיגנל". יש טעם לנסות לתקן? ניסיתי בזמנו לדבר עם המעבדה שמטפלת בציוד היקפי מטעם דל (נדמה לי יעל פתרונות), שלחו אותי נאחוי.
J

 

Gesendet von meinem SM-G955F mit Tapatalk

פורסם

לא יודע כמה שווה המסך הזה, לי יש ניסיון טוב עם מעבדה בשם לפטופטק ברמת גן שתיקנה לי מסך שרכשתי בחו״ל - עדיין עובד. קח בחשבון שעלות הבדיקה היא סביב 200₪ ובמידה ומתקנים זה מקוזז מהתיקון אאלט.

×
×
  • תוכן חדש...