Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

 

החלטתי להשתדרג קצת ולרכוש רכב חדש עם מימון חלקי (אם זה כלכלי/כדאי או לא נשאיר לדיון אחר בבקשה)

 

התקציב הוא באזור ה50K, יש מקום לחריגה קלה למעלה אך מעדיף להישאר בטווח.

 

אני גר באזור הררי, חשוב שיהיה קצת כוח לרכב, רוב הנסיעות נכון להיום הם בין עירוניות אך לעיתים די פקוקות, בין 50-100 ק"מ ביום.

 

הדרישות שלי הם ככה:

גיר אוטומט (לא רובוטי, לא דאבל קלאצ', לא קופיפו שיושב בגיר ולוחץ על מצמדים - רק אוטומט)

אמינות ואחזקה - כמה שפחות מחלות מוכרות, לא מורכב לאחזקה, כמה שיותר חסכוני בדלק וכו'.

מבחינת גודל רכב מיני קטן לי מידי, ומשפחתית מיותרת = סופר מיני.

שנתון כמה שיותר גבוה (2013 ומעלה עדיף)

רכב ששומר על מחירון במידה סבירה ולא צונח בלי מצנח.

 

מעבר לכל זה, חשוב לי שיהיה קצת פלפל ברכב, שיהיה קצת מעבר לסופר מיני משעממות ודלות.

למשל הסתכלתי על סוניק RS שעונה על הדרישות ואפילו מעבר עם איבזור נרחב, אך היא מותחת את התקציב גבוה מידי ..

נכון לעכשיולא נעול על שום דבר, פתוח להצעות.

 

אשמח להצעות.

 

 

תודה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

כתום זה בסדר? נסה משהו כזה: http://yad2.co.il/s/c/6okei9

 

אחרי מו"מ, יכול להיות שתקבל מתיחה סבירה של התקציב.

 

הדרישה לגיר פלנטרי (או רציף?) לא משאירה לך כמעט אפשרויות. יש למשל (נדירות, אבל יש, ואפילו עכשיו ביד2, אחת מהן אפילו של חבר פורום) פונטו איבו טורבו ידניות. פרט לגיר, זה נשמע בדיוק מה שאתה מחפש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני זורק משהו, I20 1600

פנים הרכב נראה נוראי בעיני, למיטב ידיעתי לא כלכל חסכוני או מודרני.

 

כתום זה בסדר? נסה משהו כזה: yad2.co.il/s/c/6okei9

 

אחרי מו"מ, יכול להיות שתקבל מתיחה סבירה של התקציב.

 

הדרישה לגיר פלנטרי (או רציף?) לא משאירה לך כמעט אפשרויות. יש למשל (נדירות, אבל יש, ואפילו עכשיו ביד2, אחת מהן אפילו של חבר פורום) פונטו איבו טורבו ידניות. פרט לגיר, זה נשמע בדיוק מה שאתה מחפש.

 

האמת שהסתכלתי קצת על ה208, אבל קצת פחות התחברתי אליה למרות שהשילוב מנוע גיר מאוד מוצא חן בעיני.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

מחזק את עניין ה 208.

אחלה בחירה.

לגבי מחירון - רכב בן 4 כבר עשה את ירידת הערך המשמעותית שלו. לך עם הלב כי במחירון לא תמצא הבדלים גדולים

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

208 עם מנוע נורמלי(1.2 טורבו) יש רק מ2015 ואילך. לפני זה מדובר במנוע 1.6 די אנמי ושתיין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

די הגעתי למסקנה שאין מתחרות לסוניק RS.. היא בול בין סופר מיני לספורטיבית.

אתמול ראיתי אחת חמודה, אך לבנה שנותנת לה לוק של סתם סוניק. היום מחכה לראות אחת כתומה ונראה איך מתקדמים.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

אם תוסיף ידניות לרשימה כנראה שהיא לא היחידה

עריכה אחרונה על ידי bkp
פורסם

מסכים לגבי הסוניק RS, אני מחזיק באחת כזאת כ-3 חודשים וחיפשתי בדיוק מה שאתה מחפש - סופר מיני קטנה אבל לא עגלה.

מאובזרת מאוד (!!), חזקה, בידוד רעשים מעולה (לטעמי) ועוד...

 

שלי היא שנת 2014, קניתי אותה עם 21,000 ק"מ עם תיעוד טיפולים מלא ב-UMI, מצב לא פחות מחדש ב-52K.

אל תתיאש ותנצל את ירידת הערך והשוק החלש שיש למותג. אני נהנה מכל רגע באוטו.

פורסם

אם אתה מחפש משהו שונה ומיוחד,אומנם לא סופר מיני אבל לא גדול במיוחד.

הייתי ממליץ לך על רנו מגאן קופה, בתור בעלים של אחת כזאת בשנתיים האחרונות אני שמח מאוד על הבחירה.

רכב עם פלפל,נוח ,חסכוני בבין עירוני (1 ל17) ,מאובזר ומראה מעולה.

כרגע לא מצאתי משהו שעונה לדרישות התקציב שלך ביד 2, אבל הייתי ממשיך לחפש כי לפעמים יש מציאות.

ולא אין לי עניין למכור את הרכב שלי.

×
×
  • תוכן חדש...