Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום היום הונדה סיוויק סדאן שחורה 2009 ,135.000 ק"מ יש לה טיפה שריטות בבגאז אבל חוץ מזה הכול נקי גם מכנית היא נקיה בלי הזעות \ נזילות השמן שלה טוב אבל האישה אמרה שאחת מהתושבות מנוע די בסוף אבל עדיין לא צריך להחליף , זה בעיה רצינית תושבת מנוע די גמורה? סגרתי איתה 38 אלף שקל המחיר טוב? יום ראשון אני לוקח את האוטו למכון בדיקה , היא התחייבה בבדיקה , אפשר לסמוך על המכוני בדיקה? שבאמת יגידו לי מה המצב של האוטו או שהבדיקות האלה לא אמינות?

פורסם

רכב בן 8 אוטוטו ובטופס של מכון הבדיקה יש די הרבה כסת"חים-בד"כ יכתבו שהמנוע והגיר אינם תקינים (במנוע רעשי גלגלות/מותחנים ושריפת שמן הם סטנדרטים ולגבי הגיר- בלאי דסקיות/שמן כהה.

לך לבדיקה,חזור לכאן,העלה את הטופס ואם אין שום דבר חריג והמחיר מתאים לך,תתחדש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
רכב בן 8 אוטוטו ובטופס של מכון הבדיקה יש די הרבה כסת"חים-בד"כ יכתבו שהמנוע והגיר אינם תקינים (במנוע רעשי גלגלות/מותחנים ושריפת שמן הם סטנדרטים ולגבי הגיר- בלאי דסקיות/שמן כהה.

לך לבדיקה,חזור לכאן,העלה את הטופס ואם אין שום דבר חריג והמחיר מתאים לך,תתחדש.

 

מה לגבי התושבת מנוע? אני צריך לדאוג מזה?

פורסם
רכב בן 8 אוטוטו ובטופס של מכון הבדיקה יש די הרבה כסת"חים-בד"כ יכתבו שהמנוע והגיר אינם תקינים (במנוע רעשי גלגלות/מותחנים ושריפת שמן הם סטנדרטים ולגבי הגיר- בלאי דסקיות/שמן כהה.

לך לבדיקה,חזור לכאן,העלה את הטופס ואם אין שום דבר חריג והמחיר מתאים לך,תתחדש.

 

לא, מקרה הכי גרוע מחליפים את כל התשובות סיפור של אלף אלף חמש מאות שקל

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

הרכב היה בבעלות ליסינג ביד הראשונה , כרגע האוטו יד שניה , יצא מחירון לוי יצחק 39 אלף , לא יקר מדי לשלם לה 38 אלף על האוטו?

פורסם
לא, מקרה הכי גרוע מחליפים את כל התשובות סיפור של אלף אלף חמש מאות שקל

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

זה לא מדוייק.

התושבת העליונה בסיוויק היא הידראולית ומאוד יקרה.

פורסם (נערך)

אם הרכב מעל יד 2 לא הייתי מתקרב אפילו.

יש הרבה מאוד סיוויקים מליסינג לשעבר במחירים הרבה יותר נמוכים ואישית,הייתי מעדיף אחת פרטית.

לא כתבת אם המחירון 39,000 זה לאחר שקלול ליסינג או לפניו כי זה משנה את מחיר הסגירה לעסקה.

אם המחיר המשוקלל הוא לרכב פרטי אז מחיר ריאלי לק"מ הזה לאחת יוצאת ליסינג בסביבות ה 30,000 ואולי פחות אם יש תיקונים חריגים.

כל מחיר מעל 30,000- -שתשאיר את הרכב אצלה ואל תוציא אפילו שקל על הבדיקה,חבל על הזמן ועל הכסף המיותר.

הטיפולים אצל מורשה היבואן יקרים ואם תרכוש את הרכב הזה או סיוויק אחרת,הייתי מחפש מוסך מתמחה ברכב

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם הרכב מעל יד 2 לא הייתי מתקרב אפילו.

יש הרבה מאוד סיוויקים מליסינג לשעבר במחירים הרבה יותר נמוכים ואישית,הייתי מעדיף אחת פרטית.

לא כתבת אם המחירון 39,000 זה לאחר שקלול ליסינג או לפניו כי זה משנה את מחיר הסגירה לעסקה.

אם המחיר המשוקלל הוא לרכב פרטי אז מחיר ריאלי לק"מ הזה לאחת יוצאת ליסינג בסביבות ה 30,000 ואולי פחות אם יש תיקונים חריגים.

כל מחיר מעל 30,000- -שתשאיר את הרכב אצלה ואל תוציא אפילו שקל על הבדיקה,חבל על הזמן ועל הכסף המיותר.

הטיפולים אצל מורשה היבואן יקרים ואם תרכוש את הרכב הזה או סיוויק אחרת,הייתי מחפש מוסך מתמחה ברכב

39 אלף זה לאחר שכלול ליסינג , הרכב היה בליסינג שנתיים בערך ואז היא קנתה אותה , היא יד שניה , באמת התרשמתי מהרכב לטובה נראה שמור , אם אני יצליח להוריד אותה ל 35-36 יהיה שווה? (כמובן אם בבדיקה אין משהו חריג )

פורסם

אני לא יודע על סמך מה האלה שמעלי מייעצים לך, המחירים של הסיוויק צורה חדשה [מ 2006] יקרים, המחירים ל 2006 עולים באזור ה 30,

המחיר שהוצע לך לא גבוה מדי וודאי לא תצליח למצוא 2009 ב 30, תושבת מקורית עולה 1500 ש"ח, תבדוק את האוטו במכון, ותנסה להוריד כמה שיותר.

פורסם
אני לא יודע על סמך מה האלה שמעלי מייעצים לך, המחירים של הסיוויק צורה חדשה [מ 2006] יקרים, המחירים ל 2006 עולים באזור ה 30,

המחיר שהוצע לך לא גבוה מדי וודאי לא תצליח למצוא 2009 ב 30, תושבת מקורית עולה 1500 ש"ח, תבדוק את האוטו במכון, ותנסה להוריד כמה שיותר.

מה שכתבתי היה בהנחה ש39,000 זה מחירון בסיסי יבש לפני הורדת ליסינג.

אם זה המחיר לאחר הפחתת ליסינג אז בערך 35-36 הוא מחיר סביר לעסקה אם לא מתגלה שום דבר חריג בבדיקה כמו מנוע/גיר גמורים או פגיעת שילדה.

אם תפתח את יד 2 יש שפע מהרכב הזה דגם LS לא מאובזר (ללא מגנזיום וגג נפתח) במשחק של 10,000 ק"מ יותר או פחות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...