Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות לקוי מג׳ון צ׳יקו (jy-racing) (כותרת נערכה)


bubens
שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תראה...אני מחויב ללקוח ומולו אני מתנהל מעבר לכך לא מחויב לא לפורום ולא לך . לא משתמש בפלטפורמה הזו לקידום ענייני אבל כן להגיב וגם להודות כשטעיתי שזה יותר ממה שהרבה מסוגלים לעשות בפורום פתוח.

אז אל תבלבל בין היכולת שלי להודות בטעות למוכנות שלי לקבל הטפת מוסר או "חינוך" כי אני יודע בעצמי מתי עשיתי משהו לא נכון.

 

תודה.

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

 

סליחה ידידי אבל כנראה לא הובנתי נכון.

 

ממש לא באתי להטיף לך מוסר. אין לי מושג קלוש מי אתה ומה אתה, בכמה שנים אתה מבוגר או צעיר ממני.

 

התכוונתי רק לומר את מה שאני הבנתי מהסיפור, ולדייק בעובדות - נוכל אתה לא, השירות היה אכן לקוי [אתה לא אשם אבל אתה אחראי, אם אתה מבין את כוונתי].

 

ל כל פנים, התרשמתי לחיוב מהצעתך להחזיר את הכסף, למרות שכנראה העיכוב לא באשמתך.

 

מאחל לך מכל הלב שהסיפור הזה יסתיים בצורה חיובית, ותמשיך לשרת היטב את כלל לקוחותיך.

 

דבר אחד בטוח, ניכר שיש לך אהבה לתחום.

 

 

שנה טובה ופוריה!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מניסיון עם המכס ודואר, פולי לאלטרנטור תקוע במכס מה 15/9 ורק היום השתחרר. וזה פריט ברשימת השחרור המהיר!

הזמנתי חלק כלשהו מגרמניה. זה הגיע למכס (על פי מספר מעקב בדואר ישראל). כל שבוע שעבר וזה נשאר שם, הקפיצו את התאריך שבו החבילה הגיעה לכאורה. ואז כשאני מתקשר להתלונן שהחבילה כבר חודש במכס, אומרים לי "מה פתאום, זה הגיע לפני שבוע".

בסוף אחרי חודש וחצי קיבלתי את החבילה , ללא תשלום מיסים ואמרתי תודה יפה.

שוב, אנשים לא יודעים עם מי הם מתעסקים כשזה קשור למכס.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה כולם...מי שקצת או הרבה נגד או בעד או שניהם. בואו ננסה להרגיע את העניינים ואני אנסה לא לבזבז לכם וותר זמן מהיום לפני הסופש.

 

שוב אני מבין את התסכול שלך פליקס ואת הרצון להסברים ותשובות.

נתתי לך אותם.

לא קיבלת תשובות בזמן..נכון. סליחה שוב.

 

אני אנסה שוב....

.אדאג לך לכסף שלך שיהיה אצלך . אם אראה שיש סיכוי לקבל את מה שצריך כדי לשחרר את החבילה שהוע הבא ( השבוע ועד יום רביעי כבר אין עם מי לדבר) אז תקבל אותה.

אם לא אשקול כמו שכתבתי לצםצם הפסדים שהייתי ולהעיף את זה חזרה לאיטליה.

אם תחליט שאתה בכז רוצה אשלח את זה שוב.

 

למכס לא "נכנסים" ככה סתם.

. כמו כן היום כבר אבוד מהבחינה הזאת ותכלס שבוע לפחות זה לא יכול לקרות גם אם הייתי רוצה לנסות לעשות את זה.

אז תעביר לי פרטי חשבון בבקשה איך שתמצא לנכון ואדאג לך לכספך.

תודה

 

 

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג׳ון וויתרתי לך, כי אני מכבד פה את החברים, לא מעבר לזה ! אני נכנסתי אלף פעמים למכס ויצאתי משם ! ועוד אחד כמוך שמקושר give me a break .

 

אני בטוח אם הניק שלי היה אחר, זה היה מתנהל אחרת.

 

תפסיק להצטדק, לך תבלה לך בחג בנעימים, רק שתבין מבחינתי זה לא נסלח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמנעתי מלהגיב עד עכשיו אבל בובנס, הגזמת.

 

אני לא מכיר לא אותך ולא את ג'ון אבל ממה שאני מבין פה היתה התנהלות לא תקינה של ג'ון עד לרגע הפרסום בפורום (ולא מכיר את האיש אבל עדיין מנחש שללא הפרסום הוא לא היה משנה את הגישה ולארו ההתנהלות שלך כאן אני גם יכול להבין למה). מנקודה זו מי שלא בסדר זה אתה.

 

אני לא יודע מה הניסיון שלך ביבוא אבל מה שג'ון מתאר בהחלט יכול לגרום לעיכוב עד אחרי סוכות כולל עלויות אחסון בנמל (אבל העלויות לא צריכות לעניין אותך. אתם לא שותפים ובדיוק כמו שלא עניינך בכמה הוא קנה את הסחורה כך לא עניינך כמה הוא מרויח או מפסיד). לדעתי ההצעה שלו להחזיר לך את הכסף הוגנת ואפילו מתבקשת לאור מה שקרה ומכאן אם בחרת לא לקבל אותה שב בשקט ותן לו לסיים את העבודה. כל הלחץ וחוסר האמון שאתה מפיץ לא מועיל לא לך, לא לג'ון ובטח לא למטרה הסופית שהיא מערכת פליטה חדשה שמורכבת לשביעות רצונך. אל תשכח שאתה עוד רוצה שהאדם שאתה מכפיש ולא מאמין לשום דבר שהוא אומר יעשה לך עבודה על האוטו.

 

אישית הייתי לוקח את הכסף וכשהחלק יהיה בארץ הייתי בא, משלם את הכל ומקבל את הסחורה. בכל מקרה מקדמה לבעל מקצוע שאני לא מכיר לא הייתי משאיר בכזה סכום. משאיר כ 20% דמי רצינות וזהו.

 

ולסיום, לו אני הייתי במקום ג'ון לאור כל מה שכתבת פה וחוסר האמון הייתי עומד על כך שתיקח את כספך כולל ריבית והצמדה ושתלך לקנות במקום אחר. לא הייתי רוצה לקוח כמוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחייאת רבאק, בזמן שלוקח להתכתב פה כבר היית יכול לקחת את הכסף חזרה, להרגע, ולעשות קניות לחג.

לא משנה אם זה היה צריך להגיע לפורום בשביל שמשהו יזוז או לא. יש לך פה הזדמנות לקבל את הכסף ולהמשיך בחיים ללא "פגע".

לך על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית הייתי לוקח את הכסף וכשהחלק יהיה בארץ הייתי בא, משלם את הכל ומקבל את הסחורה.

שים לב למה שג'ון אמר. הוא מעדיף להחזיר את הכסף ללקוח, ולהחזיר את המשלוח חזרה אם הוא לא משתחרר עוד שבוע. ואז מקסימום להזמין שוב, כי דמי האחסנה יקרים וגורמים להפסד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רובכם חרטטנים!

 

ממתי אחרי 3 חודשים של נתק וסינונים "יאללה בסדר, קח את הכסף בחזרה" זה תקין?

 

 

למה פות"ש צריך להיות מאושר מזה שג'ון "מוכן" להחזיר לו את הכסף?

 

למה זה שאחרי 3 חודשי סינונים ג'ון בא ומתנצל (כמובן רק בעקבות פתיחת שרשור שיזיק לו לעסקים) פות"ש צריך להיות אסיר תודה ולהודות לו מעומק ליבו על זה שהוא מתנצל ומוכן להחזיר לו את הכסף?

 

ג'ון רוצה להראות כמה הוא רציני?

 

שיחזיר עוד היום את הכסף.

שימשיך במלוא המאמצים לשחרר את החבילה מהמכס ולאחר שחרורה, למכור אותה לפות"ש ב 3000 ש"ח.

 

זה שרות מעולה, זה אדם גדול, זה פיצוי.

 

לא, "יאללה, יאללה, קח את הכסף ובאמש'ך עזוב אותי, קדחת לי את המח כבר עם החבילה שלך"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי...

 

ולפני הכל, אנא שימו לב שציטטו המלצה שלי על ג'ון מלפני לא מעט זמן.

 

זכיתי להכיר את ג'ון באופן אישי, הן מהצד המוטורי (וגם חברים משותפים) וגם בתור אחד שעובד בשילוח בין לאומי ועמילות מכס ואשמח להסביר איך זה עובד.

 

מחברים אשר לקוחות של ג'ון- הבחור מקצוען!

אני ממש לא מצדיק את חוסר השירות של ג'ון במקרה הנ"ל, ואני בתור לקוח הייתי משתגע לא פחות, אבל גם חייב לציין לשבח את ג'ון אשר לקח אחריות על גבי הפורום והודה שנתן שירות לא טוב- זה לא קל בכלל.

 

חלפים משופרים לרכב לא קל לשחרר, ותמיד יש סיכוי שיתקע, זה המון שאלה של מזל.

המכס ו\או מכון התקנים\משרד התחבורע יכולים להרים בכל רגע נתון את ראשם המכוער ולתקוע מוצר ככל העולה על רוחם.

 

לא בעיה לספק הוכחה שהמוצר בארץ, כמו שג'ון רשם יש מספר עיכוב מהמכס.

הסיכוי שיתנו לג'ון להיכנס לבונדד מאובטח בממ"ן\סוויספורט\אוברסיז\207 (תלוי איך המשלוח הגיע לארץ) נמוך מאוד.

 

הסכומים שג'ון רשם לגבי עלויות אכסון הגיוניים במידה והמשלוח הגיע באוויר.

כמו כן, הקבלות שעשו פה לגבי שחרור (קל או קשה זה לא משנה) חלף משופר בדואר זה לא נכון.

השירות, העמילות ועלויות שונים לחלוטין.

 

לפי מה שאני מבין לצורך השחרור יש לקבל עוד מסמכים מהיצרן האיטלקי, ומהיכרותי עם האיטלקים יש להם את הזמן שלהם ולא תמיד מקבלים תשובה ונתונים מייד לאחר הבקשה.

 

במקום פותח הפוסט, הייתי לוקח את המקדמה בחזרה ומשלם רק לאחר שיחרור הסחורה.

 

בהצלחה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי fish

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב למה שג'ון אמר. הוא מעדיף להחזיר את הכסף ללקוח, ולהחזיר את המשלוח חזרה אם הוא לא משתחרר עוד שבוע. ואז מקסימום להזמין שוב, כי דמי האחסנה יקרים וגורמים להפסד.

Bagira

 

אתה מטעה...ומסלף וכותב דברים שאפילו פליקס לא כתב ולא נתמכים.

לא היה 3 חודשים של נתק! 45 ימים...זה הזמן מיום שהביא לי את הכסף זה הזמן שבו אמרתי לו שזה אמור להיות מסופק...

אז תעשה חשבון 45 ימים (חודשיים קלנדריים זה יוצא בגדול או שאולי צריך להסביר לאט שזנ ימי עסקים?. )

מאז שזה כאן..בארץ...שזה בדיוק חודשיים אחרי שאמרתי לו שיגיע...זה תקוע בתהליך הזוי.

ולא..לא כתבתי לא עזוב אותי באמא שלך כמו שאתה בוחר לקרוא או לא לקרוא..

אז מה שוב? כן בסדר? לא בסדר? כן..לא תיקשרתי כמו שצריך..זה לא שלא תקשרתי בכלל אבל לא כמו שצריך בטוח אז עוד הפעם להגיד את זה קיבלת.

 

בגירה...שם שמאחוריו יש רצינות אז אם אתה מגיב לעניין תגיב לעניין ולפי העובדות לא לפני קריאה מרופרפת שהמסקנה שלה זה 3 חודשים של נתק.

 

לך גם לא חייב כלום אבל אם אתה כותב דברים לא נכונים אתה תקבל תיקון.

 

 

רובכם חרטטנים!

 

ממתי אחרי 3 חודשים של נתק וסינונים "יאללה בסדר, קח את הכסף בחזרה" זה תקין?

 

 

למה פות"ש צריך להיות מאושר מזה שג'ון "מוכן" להחזיר לו את הכסף?

 

למה זה שאחרי 3 חודשי סינונים ג'ון בא ומתנצל (כמובן רק בעקבות פתיחת שרשור שיזיק לו לעסקים) פות"ש צריך להיות אסיר תודה ולהודות לו מעומק ליבו על זה שהוא מתנצל ומוכן להחזיר לו את הכסף?

 

ג'ון רוצה להראות כמה הוא רציני?

 

שיחזיר עוד היום את הכסף.

שימשיך במלוא המאמצים לשחרר את החבילה מהמכס ולאחר שחרורה, למכור אותה לפות"ש ב 3000 ש"ח.

 

זה שרות מעולה, זה אדם גדול, זה פיצוי.

 

לא, "יאללה, יאללה, קח את הכסף ובאמש'ך עזוב אותי, קדחת לי את המח כבר עם החבילה שלך"

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי johnc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהתנהלות המוכר הייתה לא טובה, ואילולא הפוסט פה, יש מצב שזה היה מתמשך וחבל.

אני לא מכיר את המוכר, אך אני מקווה שזה לא דפוס קבוע, יש לקוחות שאין להם את הכוח והיכולת לפתוח פוסטים, והם פשוט מוותרים.

 

לגבי הקונה, הוא הציע לך את הכסף חזרה, תן לו את המספר חשבון וזהו, אני כן חושב שיש מקום לפיצוי, 3 חודשים זה זמן לא מבוטל, במיוחד לבעל עסק שמתעסק עם זה.

פותח האשכול תפסיק עם מחול השדים הזה, קח את הכסף וזהו.

 

כולי תקווה שזה באמת מעידה חד פעמית של המוכר, ולהבא אולי באמת כדאי לתאם ציפיות עם הקונה לגבי זמנים, ולקחת סכום מסוים בתור מקדמה, גם לרווחת הקונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה יש כמה סיבות ש"קח את הכסף" זה בסדר:

1. החזיר את כל הכסף

2. פרסום שלילי הוא קיבל מהפוסט

3. הפסיד כסף על ימי אחסנה

4. התנצל על היחס שלו ללקוח

5. אמר ללקוח שהוא יהיה מוכן להזמין את המוצר ואם ירצה ישלם עליו רק שיגיע.

 

לבקש מעסק לשלם פיצוי על עוגמת נפש/איחור זה לא יקרה, זה רק בית משפט או חוק (כמו חוק הטכנאים) או שמוסכם בחוזה כי זה פוגע בהכנסה של המזמין.

 

ההתנהלות של ג'ון לא תקינה, אין לה שום הצדקה אבל הוא עשה את מה שהוא צריך לעשות לאחר מקרה כזה (ולא משנה אם זה בעקבות פוסט, תביעה או ההארה מאלוהים)

 

לאחר שהוצע לו כל הדברים הנ"ל הלקוח ממשיך לדרוש דברים כמו לצלם עם עיתון וכו' זה כבר הגזמה של הלקוח הרי בסופו של דבר מהרגע שהוא קיבל את הכסף חזרה הוא לא נפגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...